https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/484767_595478000470306_808214844_n.jpg
motor maksat km yapsın die boş boş geziyorum)
Nasıl aynanın biri var biri yok? Düşürmüşler mi motoru ne yapmışlar anlıyamadım?
Bende urla denen ilçede oturuyorum, yüksek teknolojide öğrenciyim. beyaz olanı benim motora koruma demiri taktırmak için sanayiye gittiğimde görmüştüm. hatta benim motora ilk demiri taktık ön çamurluğa vurunca çırak gitti bu beyazınkini nasıl takmışlar baktı sonra ona göre bendeki demirinde bağlantı kısmını yamulttuBi görüşte tanıdım canavarı korumadaki kırmızı aparat ve depo üstündeki sarı sticker'dan. Bölgemdeki tüm driftleri yavaş yavaş tesbit ediyorum :flower: Motoruda günençlerden mi aldın?
çok paylaşıpta sıkmakta olmaz ya
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------
temin dikkatimi çekti koltuğun altında bi şeffaf hortum war nereye gidio bulamadım akünün ordanda geçione işe yarıo o merak ettim
![]()
bide onun yan tarafında sonu kapalı olan kalın bi hortum var o ne işe yarıyor bilgi için sağol)
herkese iyi geceler, 15 gündür sizi takip edip yorumlarınızı ve bilgilerinizi okuyorum inanın sayenizde ilk motorumu ve ilk deneyimimi sizlerin ve forumun bilgileri sayesinde kimseden yardım almadan belli saatlerde dirftime biniyorum, benimde yazma vaktim geldiğini düşündüm, ilk deneyimi olduğundan güvenlik ürünleri aldım sizce uygunmudur,
mondial 125 mh dirft siyah...
http://www.feyizoglu.com/Tourex-Mont_46018.html#0
http://www.feyizoglu.com/Yazlik-Deri-Bot_46817.html#0
http://www.feyizoglu.com/FF351-Evil-Twin-Kapali-Kask_47033.html#0
ls2 ff351 kask çeneden deli gibi rüzgar alıyor,kaskın içinde fırtnalar kopuyor haberin olsun
Valla bende drift olsaydı. Driften soğurdunuz. Bol Bol Manzaralı manzarasız foto ile doldururdum. Sizde hiç gezi paylaşımı yok. Üzücü.
Dirft Orda Drift burda, Tokyo Drift azcık Foto paylaşın .
en çok gezen benim heraldede bende gezi kısmında paylaşıyomValla bende drift olsaydı. Driften soğurdunuz. Bol Bol Manzaralı manzarasız foto ile doldururdum. Sizde hiç gezi paylaşımı yok. Üzücü.
Dirft Orda Drift burda, Tokyo Drift azcık Foto paylaşın .
bunların yanında senin drift resmen z800gibi olmuş..Biraz foto atıyım dedim tek teker yapan arkadaşım ve drift mobilet çift jawa vs vs benim eski 100c cup arkadaşlarımın motosikletleri
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/67351_10200276481692259_2088706069_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/481510_4592511888389_534511735_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/536302_3703754510010_929794771_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/558064_3989459852465_711433447_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/11455_10200175341163809_348733948_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/p206x206/524512_118663834996039_1247016372_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/559645_118663894996033_482333773_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/539612_118663941662695_1067515597_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/532052_118663981662691_1913739012_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/554127_118664108329345_1994505420_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/48146_118664154996007_911841788_n.jpg
en çok gezen benim heraldede bende gezi kısmında paylaşıyom
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------
bunların yanında senin drift resmen z800gibi olmuş..![]()