Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
484767_595478000470306_808214844_n.jpg


motor maksat km yapsın die boş boş geziyorum :))
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Driftin dış görünüşüne bayılıyorum ama göstergesi için aynı şeyi söyleyemiyorum :p
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
gevşeklik yok 2 kere takılı kaldı son 2-3 gündür takılmıyo 500 bakımda ustaya götürcem drifti alalı 1 hafta oldu tam 402 km de şuan :))
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Valla bende drift olsaydı. Driften soğurdunuz. Bol Bol Manzaralı manzarasız foto ile doldururdum. Sizde hiç gezi paylaşımı yok. Üzücü.
Dirft Orda Drift burda, Tokyo Drift azcık Foto paylaşın .
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
Bende urla denen ilçede oturuyorum, yüksek teknolojide öğrenciyim. beyaz olanı benim motora koruma demiri taktırmak için sanayiye gittiğimde görmüştüm. hatta benim motora ilk demiri taktık ön çamurluğa vurunca çırak gitti bu beyazınkini nasıl takmışlar baktı sonra ona göre bendeki demirinde bağlantı kısmını yamulttu:D Bi görüşte tanıdım canavarı korumadaki kırmızı aparat ve depo üstündeki sarı sticker'dan. Bölgemdeki tüm driftleri yavaş yavaş tesbit ediyorum :flower: Motoruda günençlerden mi aldın?


kırmızı drift benim çankayadan aldım motoruda beyaz driftin sahibi demiş size öyle takılmaz diye söylemişti gördüm sizi neden mondial servisinde taktırmadınki bende wardım orda sonra gittim hatırladım sizi
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
çok paylaşıpta sıkmakta olmaz ya :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------

temin dikkatimi çekti koltuğun altında bi şeffaf hortum war nereye gidio bulamadım akünün ordanda geçio :D ne işe yarıo o merak ettim :D
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
çok paylaşıpta sıkmakta olmaz ya :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------

temin dikkatimi çekti koltuğun altında bi şeffaf hortum war nereye gidio bulamadım akünün ordanda geçio :D ne işe yarıo o merak ettim :D

akünün tahliye hortumu
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
bide onun yan tarafında sonu kapalı olan kalın bi hortum var o ne işe yarıyor bilgi için sağol :))
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
ls2 ff351 kask çeneden deli gibi rüzgar alıyor,kaskın içinde fırtnalar kopuyor haberin olsun

herkese iyi geceler, 15 gündür sizi takip edip yorumlarınızı ve bilgilerinizi okuyorum inanın sayenizde ilk motorumu ve ilk deneyimimi sizlerin ve forumun bilgileri sayesinde kimseden yardım almadan belli saatlerde dirftime biniyorum, benimde yazma vaktim geldiğini düşündüm, ilk deneyimi olduğundan güvenlik ürünleri aldım sizce uygunmudur,
mondial 125 mh dirft siyah...

http://www.feyizoglu.com/Tourex-Mont_46018.html#0
http://www.feyizoglu.com/Yazlik-Deri-Bot_46817.html#0
http://www.feyizoglu.com/FF351-Evil-Twin-Kapali-Kask_47033.html#0
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
Arkadaşlarımın motosikletleri jawa mobilet pejo mondial mh drift 100cc cup eskilerden
67351_10200276481692259_2088706069_n.jpg
268161_4662960529561_760469214_n.jpg

Soldaki benim eski 100 lük cup tu
11455_10200175341163809_348733948_n.jpg

Arkadaşın Siyah Cup
564420_118663794996043_2121338682_n.jpg

Pejo Çift Mobilet Çift Cg Cup hepsi bir arada
524512_118663834996039_1247016372_n.jpg

559645_118663894996033_482333773_n.jpg
539612_118663941662695_1067515597_n.jpg
532052_118663981662691_1913739012_n.jpg
554127_118664108329345_1994505420_n.jpg
48146_118664154996007_911841788_n.jpg

561813_118664601662629_975485266_n.jpg

579462_3703743109725_1394389120_n.jpg
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
Valla bende drift olsaydı. Driften soğurdunuz. Bol Bol Manzaralı manzarasız foto ile doldururdum. Sizde hiç gezi paylaşımı yok. Üzücü.
Dirft Orda Drift burda, Tokyo Drift azcık Foto paylaşın .
en çok gezen benim heraldede bende gezi kısmında paylaşıyom :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------

bunların yanında senin drift resmen z800gibi olmuş.. :D
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
en çok gezen benim heraldede bende gezi kısmında paylaşıyom :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------


bunların yanında senin drift resmen z800gibi olmuş.. :D

öyledirde bunlar bizim anılarımız diyim yani o gördüğün pejo çift ve mobilet çift silindirler 200 250 cclere kafa tutacak motorlardır cocukluktan yani nasıl diyim çoğu kişi motosiklete mobiletle jawayla başlamıştır bizde onlardanız...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst