En kötü yağ 20-40, o hiç olmaz.Yani arkadaşlar yaz için ne öneriyorsunuz ben öyle uzun yola falan gitmiyorum manisada oturuyorum manisa küçük yer zaten arada izmire gidiyorum oda 35 km yol 20-40 mı diyorsunuz yaz için? Baya sıcaklar için yalnız Haziran-Temmuz-Ağustos falan...
Ne ablası, senin aklın alıyor mu bu dediğini, çıkarıp malzemeyi masanın üzerine mi koymak gerek illaki. Daha önceden Mengü hanım diye özel mesaj atmıştın onu dikkate almamıştım.ablan olur kendileri :cat:
Herkese merhaba yaz geldi bende driftin yeni çıkan kırmızı modelini almayı düşünüyorum.Şimdiden motorun üzerinde ne gibi modifiyeler değişiklikler yapabilirim diye düşündüm oturdum photosoptan bişeyler yaptım iyi veya kötü yorumlarınızı bekliyorum![]()
Eklediklerim;
Alt sakal, pek gerçekci durmadı gibi ama gerçekte olursa güzel duracağını düşünüyorum
Koltuğun hemen altındaki ismini bilmediğin siyah parçayı kırmızı yaptım
deponun hemen altında plastik parçağı kırmızı yaptım
Koltuğun bir kısmını kırmızı yaptım
Kırmızı jant şeridi ekledim
Depo kenarlarınada şerite benzer çizgiler ekledim ve bir sticker ekledim ama bunlarda tam emin olamadım ekleyebilseydim depo filesi ekliyicektim daha güzel olucağını düşünüyorum
Egsozdaki demiri ve ön amortisörleri altın rengine yaklaşık şeffaf bi renkle boyadım
Bu yaptıklarımdan gerçekte şurasını öyle yapamazsın dediğiniz yerleri veya şurası kötü olmuş dediğiniz yerleri varsa söylerseniz sevinirim
http://www.resimagaci.com/img/0b06j6v.jpg
10-40 devam...
arkadaşlar herkese selam![]()
yaz yavaş yavaş geliyo güneş sıcaklığını göstermeye başladı sezon açıldı diyebiliriz :wiinkk:
driftler de caddelere dökülmeye başladı malum bi çok kişi kışın pek motora binemiyo :thumright
tabi ben ve benim gibiler yaz kış demeden motorlarından vazgeçemiyolar :cat:
arkadaşlar hepimiz (bende zamanında zevkle) drift kullanıyoruz nasıl keyifli bi makine olduğunu biliyoruz. ki bende drfitten memnun kalarak destro aldım.
burada ki tüm arkadaşlarıma bi soru yöneltmek istiyorum drifti kullanıp değiştirmek istedikten sonra hangi marka model motosiklete binmek istersiniz? ve neden istediğinizi yazar mısınız?
kardeşim yazın sıcak havalarda 15-50 kullanırsanız daha faydalı olur . 10-40 çok incelir motor ısındıkça yazın ideali 15-50...10-40 zorlamaz mı abi yazın ya ? Bilmiyorum ondan soruyorum yani...
emre öğrendiğim kadarıyla inazuma da 6. vitesde 6000 devirde 110 km/s hız yapıyomuş...Uzun yolda hız bakımından drift yetersiz geldiği için İnazuma düşünüyorum kısmetse.Hızdan kastım sürekli son hız değil.Zaten 110-120 sabit gidersin ani sollama ya da araçlardan kaçma için drift yetersiz bence.Hatta 6. vites niye yok hala anlamış değilim.Motosiklet 6. vites diye bas bas bağırıyo çünkü. İnazuma ilk çıktığı zamandan beri aklımdaydı fakat maddi durum meselesi...
selam arkadaşlar yağ konusunda 10 w 40 w-15 w-50 w yarı sentetik yağ kullnmanız uygundur yaz-kış kullnabilirsiniz yaz kullanımı için en uygun yağ 15 w-50 w yarı sentetik yağdır drift modelinize kesinlikle 20w50w yağ kullnmayınız yağlamayı kesinlikle yapmaz.yağ konusundada bilgi vermek istedim eray hocam
teşekkürler.
arkadaşlar herkese selam![]()
yaz yavaş yavaş geliyo güneş sıcaklığını göstermeye başladı sezon açıldı diyebiliriz :wiinkk:
driftler de caddelere dökülmeye başladı malum bi çok kişi kışın pek motora binemiyo :thumright
tabi ben ve benim gibiler yaz kış demeden motorlarından vazgeçemiyolar :cat:
arkadaşlar hepimiz (bende zamanında zevkle) drift kullanıyoruz nasıl keyifli bi makine olduğunu biliyoruz. ki bende drfitten memnun kalarak destro aldım.
burada ki tüm arkadaşlarıma bi soru yöneltmek istiyorum drifti kullanıp değiştirmek istedikten sonra hangi marka model motosiklete binmek istersiniz? ve neden istediğinizi yazar mısınız?
arkadaşlar herkese selam![]()
yaz yavaş yavaş geliyo güneş sıcaklığını göstermeye başladı sezon açıldı diyebiliriz :wiinkk:
driftler de caddelere dökülmeye başladı malum bi çok kişi kışın pek motora binemiyo :thumright
tabi ben ve benim gibiler yaz kış demeden motorlarından vazgeçemiyolar :cat:
arkadaşlar hepimiz (bende zamanında zevkle) drift kullanıyoruz nasıl keyifli bi makine olduğunu biliyoruz. ki bende drfitten memnun kalarak destro aldım.
burada ki tüm arkadaşlarıma bi soru yöneltmek istiyorum drifti kullanıp değiştirmek istedikten sonra hangi marka model motosiklete binmek istersiniz? ve neden istediğinizi yazar mısınız?
destro ile çok büyük sorun yaşadım denemez. yaşadıklarım da gerek fabrika gerekse benim ve ustamın çabalarıyla bertaraf ediliyo maşallah. drift e lastik konusuna gelince bildiğim kadarıyla orjinal lastik ölçülerinden taban genişliğinde +/- 10 ölçüde kullanılabilir diye biliyorum. tabi maşa açıklıkları müsade ettiği sürece. mesela driftin orjinal arka lastik ölçüleri 90/90-18 dir. buna eğer arka maşa izin verirse 100/90-18 lastik uygulanabilir. lastik olarak da drift, cbf 150, ybr 125 tarzı motorları genelde kuryeler kullanmaktadır ve ömürleri motosikletlerin üstünde geçtiği için canlarını korumak zorundalar. eğer onların çoğu michelin kullanıyosa bi bildikleri vardır.abi merak ettiğimden soruyorum destroda bir sorun yaşadınmı ve son hızı ve hızlanması yakıt tuketimi filan nasıl bide benim arkadaşlarda drift war lastikleri değiştiricekler hangi marka alsınlar ve tabanı buyuk mu alsınlar orjinal 90/90/18 örnek 100/90/18 yada 110 gibi kuru ve ıslak zeminde performansı iyi olan bi lastik önerirsen sevinirim
slm eray kardeşim
uğramıyorsun uzun zamandır iyisindir inşallah
gelelim soruna.. aklımda iki motor var aslında hatta 3 onuda yazayım birazdan
1. seçenek ve en çok istediğim hyo gv 250
nedenine gelecek olursak;
- bana göre tam bi keyif motoru
-kolay kolay insan sıkılmaz, sıkıldıkça motora birşey alıp güzelleştirirsin
-aksesuar yelpazesi çok geniş parası olana tabi
-sınıfında en güçlüsü
-daha yazarım ama telden zor oluyorr:thumleft:
2.si sym wolf 250ni
nedeni;
-şehir içinde kullanımı kolay pratik
-yakıt tüketümi driftten 1-2 kuruş fazla, kullanıma gore
-şekil itibari ile de albenili bi motor:cat:
-kullananlardan olunsuz birşey duymadım henüz, sayfasında incelediğime göre
250cc benim işimi hayli hayli görür hem şehir içi hem dışı ama ilerde kaşıntım tutarsa aşağıdaki model de tr'ye gelirse
ömürlük olacak artık..
3.sü de honda nc500x
-tam özelliklerini bilmesemde abisi nc700x gibi ise
yakıt konusunda cimri olacağını düşünüyorum
torku yerinde ve üzmeyecek bir makina diye tahmin ediyorum
ayrıca da çok yakışıklı ben gibi:queen:
son olarakda gv 250 favorimdir (nokta)
Yazın 15-50 tamamdır abi sağolun... Benim hayalimde hep 600 lük bir makine var fakat çok pahalı ve deli gibi yakıt gidiyor bu yüzden 250 cc düşünüyorum Hyosung gt250r hoşuma gidiyor kawasaki ninja 250'yide beğeniyorum cbr 250 de olabilir aslında hayalim Honda cbr 1000rr firebladearkadaşlar herkese selam![]()
yaz yavaş yavaş geliyo güneş sıcaklığını göstermeye başladı sezon açıldı diyebiliriz :wiinkk:
driftler de caddelere dökülmeye başladı malum bi çok kişi kışın pek motora binemiyo :thumright
tabi ben ve benim gibiler yaz kış demeden motorlarından vazgeçemiyolar :cat:
arkadaşlar hepimiz (bende zamanında zevkle) drift kullanıyoruz nasıl keyifli bi makine olduğunu biliyoruz. ki bende drfitten memnun kalarak destro aldım.
burada ki tüm arkadaşlarıma bi soru yöneltmek istiyorum drifti kullanıp değiştirmek istedikten sonra hangi marka model motosiklete binmek istersiniz? ve neden istediğinizi yazar mısınız?
Dün gece rüyamda gördüm mondial yüksek cc'li makineler getirmiş 500'lüğü 19900 lira, 600'lüğü 29900 liraydı. Bide 50 bin mi yoksa 80 bin liralık olanı mı ne vardı o nasıl bişey hatırlamıyorum :mrgreen: