Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Yani arkadaşlar yaz için ne öneriyorsunuz ben öyle uzun yola falan gitmiyorum manisada oturuyorum manisa küçük yer zaten arada izmire gidiyorum oda 35 km yol 20-40 mı diyorsunuz yaz için? Baya sıcaklar için yalnız Haziran-Temmuz-Ağustos falan...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Yani arkadaşlar yaz için ne öneriyorsunuz ben öyle uzun yola falan gitmiyorum manisada oturuyorum manisa küçük yer zaten arada izmire gidiyorum oda 35 km yol 20-40 mı diyorsunuz yaz için? Baya sıcaklar için yalnız Haziran-Temmuz-Ağustos falan...
En kötü yağ 20-40, o hiç olmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------

ablan olur kendileri :cat:
Ne ablası, senin aklın alıyor mu bu dediğini, çıkarıp malzemeyi masanın üzerine mi koymak gerek illaki. Daha önceden Mengü hanım diye özel mesaj atmıştın onu dikkate almamıştım.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
Herkese merhaba yaz geldi bende driftin yeni çıkan kırmızı modelini almayı düşünüyorum.Şimdiden motorun üzerinde ne gibi modifiyeler değişiklikler yapabilirim diye düşündüm oturdum photosoptan bişeyler yaptım iyi veya kötü yorumlarınızı bekliyorum :)

Eklediklerim;
Alt sakal, pek gerçekci durmadı gibi ama gerçekte olursa güzel duracağını düşünüyorum
Koltuğun hemen altındaki ismini bilmediğin siyah parçayı kırmızı yaptım
deponun hemen altında plastik parçağı kırmızı yaptım
Koltuğun bir kısmını kırmızı yaptım
Kırmızı jant şeridi ekledim
Depo kenarlarınada şerite benzer çizgiler ekledim ve bir sticker ekledim ama bunlarda tam emin olamadım ekleyebilseydim depo filesi ekliyicektim daha güzel olucağını düşünüyorum
Egsozdaki demiri ve ön amortisörleri altın rengine yaklaşık şeffaf bi renkle boyadım
Bu yaptıklarımdan gerçekte şurasını öyle yapamazsın dediğiniz yerleri veya şurası kötü olmuş dediğiniz yerleri varsa söylerseniz sevinirim :)

http://www.resimagaci.com/img/0b06j6v.jpg

on amortisoru boyamak olmaz bence cunku surtunmeden o boya cikar bide egsoz nikelaji boyanabilir ama yanmaz boya ile.kirmizi pek onermem ilk baslarda benimde cok hosuma gitmisti ama arada bir degisiklik yapamassin.yan kapaklarin rengini motor kirmiziyken mavi yapman sacma olur dimi? Ama siyah beyaz griye her renk gidiyo :)
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
arkadaşlar arkadaşımdada drift var üzerinde orjinal lastikler var lastikleri değiştiricek lastik önerisi yapabilirmisiniz yağmurda kaymıcak şekilde tabi kuru zemindede bide lastik tabanını büyütelimmmi yoksa orjinalmı kalsın yani arka lastik 90/90/18 ya bunu 100/90/18 filan yada 110 da olabilir bu boyutta lastik alalımmı yoksa orjinal boyutta mı lastik alalım yorumları bekliyorum
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
arkadaşlar herkese selam :)
yaz yavaş yavaş geliyo güneş sıcaklığını göstermeye başladı sezon açıldı diyebiliriz :wiinkk:
driftler de caddelere dökülmeye başladı malum bi çok kişi kışın pek motora binemiyo :thumright
tabi ben ve benim gibiler yaz kış demeden motorlarından vazgeçemiyolar :cat:
arkadaşlar hepimiz (bende zamanında zevkle) drift kullanıyoruz nasıl keyifli bi makine olduğunu biliyoruz. ki bende drfitten memnun kalarak destro aldım.
burada ki tüm arkadaşlarıma bi soru yöneltmek istiyorum drifti kullanıp değiştirmek istedikten sonra hangi marka model motosiklete binmek istersiniz? ve neden istediğinizi yazar mısınız?
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
arkadaşlar herkese selam :)
yaz yavaş yavaş geliyo güneş sıcaklığını göstermeye başladı sezon açıldı diyebiliriz :wiinkk:
driftler de caddelere dökülmeye başladı malum bi çok kişi kışın pek motora binemiyo :thumright
tabi ben ve benim gibiler yaz kış demeden motorlarından vazgeçemiyolar :cat:
arkadaşlar hepimiz (bende zamanında zevkle) drift kullanıyoruz nasıl keyifli bi makine olduğunu biliyoruz. ki bende drfitten memnun kalarak destro aldım.
burada ki tüm arkadaşlarıma bi soru yöneltmek istiyorum drifti kullanıp değiştirmek istedikten sonra hangi marka model motosiklete binmek istersiniz? ve neden istediğinizi yazar mısınız?

şu anda arayışlardayım. yağ veya su soğutmalı bakıyorum rks titanik 200 modeline yoğunlaştım şu anda. driftten çoooooooooook memnunum fakat 100 kg mım biraz zorluyorum motoru sanki
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Uzun yolda hız bakımından drift yetersiz geldiği için İnazuma düşünüyorum kısmetse.Hızdan kastım sürekli son hız değil.Zaten 110-120 sabit gidersin ani sollama ya da araçlardan kaçma için drift yetersiz bence.Hatta 6. vites niye yok hala anlamış değilim.Motosiklet 6. vites diye bas bas bağırıyo çünkü. İnazuma ilk çıktığı zamandan beri aklımdaydı fakat maddi durum meselesi...
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Uzun yolda hız bakımından drift yetersiz geldiği için İnazuma düşünüyorum kısmetse.Hızdan kastım sürekli son hız değil.Zaten 110-120 sabit gidersin ani sollama ya da araçlardan kaçma için drift yetersiz bence.Hatta 6. vites niye yok hala anlamış değilim.Motosiklet 6. vites diye bas bas bağırıyo çünkü. İnazuma ilk çıktığı zamandan beri aklımdaydı fakat maddi durum meselesi...
emre öğrendiğim kadarıyla inazuma da 6. vitesde 6000 devirde 110 km/s hız yapıyomuş...
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
65
selam arkadaşlar yağ konusunda 10 w 40 w-15 w-50 w yarı sentetik yağ kullnmanız uygundur yaz-kış kullnabilirsiniz yaz kullanımı için en uygun yağ 15 w-50 w yarı sentetik yağdır drift modelinize kesinlikle 20w50w yağ kullnmayınız yağlamayı kesinlikle yapmaz.yağ konusundada bilgi vermek istedim eray hocam

teşekkürler.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
selam arkadaşlar yağ konusunda 10 w 40 w-15 w-50 w yarı sentetik yağ kullnmanız uygundur yaz-kış kullnabilirsiniz yaz kullanımı için en uygun yağ 15 w-50 w yarı sentetik yağdır drift modelinize kesinlikle 20w50w yağ kullnmayınız yağlamayı kesinlikle yapmaz.yağ konusundada bilgi vermek istedim eray hocam

teşekkürler.

nihayet güzel açıklama biri çıktı teşekkürler M_S_T bey :)
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
arkadaşlar herkese selam :)
yaz yavaş yavaş geliyo güneş sıcaklığını göstermeye başladı sezon açıldı diyebiliriz :wiinkk:
driftler de caddelere dökülmeye başladı malum bi çok kişi kışın pek motora binemiyo :thumright
tabi ben ve benim gibiler yaz kış demeden motorlarından vazgeçemiyolar :cat:
arkadaşlar hepimiz (bende zamanında zevkle) drift kullanıyoruz nasıl keyifli bi makine olduğunu biliyoruz. ki bende drfitten memnun kalarak destro aldım.
burada ki tüm arkadaşlarıma bi soru yöneltmek istiyorum drifti kullanıp değiştirmek istedikten sonra hangi marka model motosiklete binmek istersiniz? ve neden istediğinizi yazar mısınız?


abi merak ettiğimden soruyorum destroda bir sorun yaşadınmı ve son hızı ve hızlanması yakıt tuketimi filan nasıl bide benim arkadaşlarda drift war lastikleri değiştiricekler hangi marka alsınlar ve tabanı buyuk mu alsınlar orjinal 90/90/18 örnek 100/90/18 yada 110 gibi kuru ve ıslak zeminde performansı iyi olan bi lastik önerirsen sevinirim
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
arkadaşlar herkese selam :)
yaz yavaş yavaş geliyo güneş sıcaklığını göstermeye başladı sezon açıldı diyebiliriz :wiinkk:
driftler de caddelere dökülmeye başladı malum bi çok kişi kışın pek motora binemiyo :thumright
tabi ben ve benim gibiler yaz kış demeden motorlarından vazgeçemiyolar :cat:
arkadaşlar hepimiz (bende zamanında zevkle) drift kullanıyoruz nasıl keyifli bi makine olduğunu biliyoruz. ki bende drfitten memnun kalarak destro aldım.
burada ki tüm arkadaşlarıma bi soru yöneltmek istiyorum drifti kullanıp değiştirmek istedikten sonra hangi marka model motosiklete binmek istersiniz? ve neden istediğinizi yazar mısınız?

slm eray kardeşim
uğramıyorsun uzun zamandır iyisindir inşallah
gelelim soruna.. aklımda iki motor var aslında hatta 3 onuda yazayım birazdan
1. seçenek ve en çok istediğim hyo gv 250
nedenine gelecek olursak;
- bana göre tam bi keyif motoru
-kolay kolay insan sıkılmaz, sıkıldıkça motora birşey alıp güzelleştirirsin
-aksesuar yelpazesi çok geniş parası olana tabi
-sınıfında en güçlüsü
-daha yazarım ama telden zor oluyorr:thumleft:
2.si sym wolf 250ni
nedeni;
-şehir içinde kullanımı kolay pratik
-yakıt tüketümi driftten 1-2 kuruş fazla, kullanıma gore
-şekil itibari ile de albenili bi motor:cat:
-kullananlardan olunsuz birşey duymadım henüz, sayfasında incelediğime göre
250cc benim işimi hayli hayli görür hem şehir içi hem dışı ama ilerde kaşıntım tutarsa aşağıdaki model de tr'ye gelirse
ömürlük olacak artık..
3.sü de honda nc500x
-tam özelliklerini bilmesemde abisi nc700x gibi ise
yakıt konusunda cimri olacağını düşünüyorum
torku yerinde ve üzmeyecek bir makina diye tahmin ediyorum
ayrıca da çok yakışıklı ben gibi:queen:
son olarakda gv 250 favorimdir (nokta)
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
abi merak ettiğimden soruyorum destroda bir sorun yaşadınmı ve son hızı ve hızlanması yakıt tuketimi filan nasıl bide benim arkadaşlarda drift war lastikleri değiştiricekler hangi marka alsınlar ve tabanı buyuk mu alsınlar orjinal 90/90/18 örnek 100/90/18 yada 110 gibi kuru ve ıslak zeminde performansı iyi olan bi lastik önerirsen sevinirim
destro ile çok büyük sorun yaşadım denemez. yaşadıklarım da gerek fabrika gerekse benim ve ustamın çabalarıyla bertaraf ediliyo maşallah. drift e lastik konusuna gelince bildiğim kadarıyla orjinal lastik ölçülerinden taban genişliğinde +/- 10 ölçüde kullanılabilir diye biliyorum. tabi maşa açıklıkları müsade ettiği sürece. mesela driftin orjinal arka lastik ölçüleri 90/90-18 dir. buna eğer arka maşa izin verirse 100/90-18 lastik uygulanabilir. lastik olarak da drift, cbf 150, ybr 125 tarzı motorları genelde kuryeler kullanmaktadır ve ömürleri motosikletlerin üstünde geçtiği için canlarını korumak zorundalar. eğer onların çoğu michelin kullanıyosa bi bildikleri vardır.
kısacası;
1. sırada michelin pilot sporty
2. sırada pirelli dura traction

---------- Post added at 10:17 ---------- Previous post was at 10:12 ----------

slm eray kardeşim
uğramıyorsun uzun zamandır iyisindir inşallah
gelelim soruna.. aklımda iki motor var aslında hatta 3 onuda yazayım birazdan
1. seçenek ve en çok istediğim hyo gv 250
nedenine gelecek olursak;
- bana göre tam bi keyif motoru
-kolay kolay insan sıkılmaz, sıkıldıkça motora birşey alıp güzelleştirirsin
-aksesuar yelpazesi çok geniş parası olana tabi
-sınıfında en güçlüsü
-daha yazarım ama telden zor oluyorr:thumleft:
2.si sym wolf 250ni
nedeni;
-şehir içinde kullanımı kolay pratik
-yakıt tüketümi driftten 1-2 kuruş fazla, kullanıma gore
-şekil itibari ile de albenili bi motor:cat:
-kullananlardan olunsuz birşey duymadım henüz, sayfasında incelediğime göre
250cc benim işimi hayli hayli görür hem şehir içi hem dışı ama ilerde kaşıntım tutarsa aşağıdaki model de tr'ye gelirse
ömürlük olacak artık..
3.sü de honda nc500x
-tam özelliklerini bilmesemde abisi nc700x gibi ise
yakıt konusunda cimri olacağını düşünüyorum
torku yerinde ve üzmeyecek bir makina diye tahmin ediyorum
ayrıca da çok yakışıklı ben gibi:queen:
son olarakda gv 250 favorimdir (nokta)

mesut kardeşim selamlar :)
iş güç koşturmaca derken uğrayamıyoruz pek buraya :)
malum bi de ümit'in ve benim dahil olduğumuz grubumuz olduğundan daha çok onlarla vakit geçirip sürüşler gerçekleştiriyoruz.

söylediğin makineler güzel makineler :)
sanırım senin serde biraz choppercılık var :)
ama sanırım nc500x ve GV 250 tercihleri ile rahatlık arıyosun sende motorda :)
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
arkadaşlar herkese selam :)
yaz yavaş yavaş geliyo güneş sıcaklığını göstermeye başladı sezon açıldı diyebiliriz :wiinkk:
driftler de caddelere dökülmeye başladı malum bi çok kişi kışın pek motora binemiyo :thumright
tabi ben ve benim gibiler yaz kış demeden motorlarından vazgeçemiyolar :cat:
arkadaşlar hepimiz (bende zamanında zevkle) drift kullanıyoruz nasıl keyifli bi makine olduğunu biliyoruz. ki bende drfitten memnun kalarak destro aldım.
burada ki tüm arkadaşlarıma bi soru yöneltmek istiyorum drifti kullanıp değiştirmek istedikten sonra hangi marka model motosiklete binmek istersiniz? ve neden istediğinizi yazar mısınız?
Yazın 15-50 tamamdır abi sağolun... Benim hayalimde hep 600 lük bir makine var fakat çok pahalı ve deli gibi yakıt gidiyor bu yüzden 250 cc düşünüyorum Hyosung gt250r hoşuma gidiyor kawasaki ninja 250'yide beğeniyorum cbr 250 de olabilir aslında hayalim Honda cbr 1000rr fireblade :D neyse herşey para durumuna bağlı ama 125 cc artık yetersiz geliyor bana özellikle uzun yolda yol bitmiyor...
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
dediğin gibi yakıt ve bakım giderleri 600 ve 1000 cc 4 silindir makinelerde çok fazla inşallah herkes gönlünde ki makineye kavuşur...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Dün gece rüyamda gördüm mondial yüksek cc'li makineler getirmiş 500'lüğü 19900 lira, 600'lüğü 29900 liraydı. Bide 50 bin mi yoksa 80 bin liralık olanı mı ne vardı o nasıl bişey hatırlamıyorum :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst