Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
coşkun o yandaki ledleri 3 lü olanı bi sis farı kutusu al yan
i sis farı al onun botyunda olanlar var aksarayda..
sis farın içindeki ampulu çıkart.
o 3 lü olanı içine yerleştir silikonla ve camı kapt..
hem suda geçirmez hem daha güzel olur..
sonra bi vida ile koruma demirine sabitlersin..
sis farı kutusu 20 lira aksarayda ama beyaz camlı olsun

---------- Post added at 00:15 ---------- Previous post was at 00:13 ----------

ben bu şekilde yapıp çok satmıştım sis farı..ama ben sendekilerden almamıştım 20 liraya 1 çift 3 lü power led alıp sis farı kutusuna yerleştirim yapmıştım..

teşekkürler ümit turuzim sektöründeyim vardiyalı çalışıyorum zaman altın değerinde kendim uğraşamıyorum ustayı bile bekleyemem mondial alma sebebim parçası bol
ve ucuz led lerin montajını yapan oto müzik tesisatçısı ben de ilgili bir usta arıyorum garantiyle işim yok parça bekleyemem üçlü ledler silikonlu su geçircek bir yeri yok mercekli far bakıyorum ustasını bulayım farı değiştiriceğim http://imageshack.us/photo/my-images/839/productimagepicturefark.jpg/ böyle birşey düşünüyorum.
lzt96.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------

[/COLOR]
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/motorsiklet-alarmi-inwells-uzaktan-calistirma-79036717 arkadaşlar sizce bu ürün nasıl uzaktan çalıştırma özelliği motorsiklete zarar verirmi =?
ben http://urun.gittigidiyor.com/garaj/montaj-gerektirmeyen-alarm-motorsiklet-alarmi-65414657 bunu kulanıyorum elektiriğine hic dokunmaya gerek yok şahsi fikrim ve tek tuşla çalıştırma nedir yaw anahtarsiz nesiz ozaman ben anahtarı atayım çope :D bi ayarı bozuluyodur şahsi fikrim dediğim alarmı ben kulanıyorum selenın altına farın ordakı bosluga yerlestırdın 1 sarı bezlede sabitledim 5 dk mi almadı dokunur dokunmazda calıyor
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
31
Arkadaşlar gebze eskisehir arası günü birlik yola ciktim. Artci ile birlikte güzel bir yolculuk oldu. Tüm ekipman ve evraklarım tam olduğu için canımı sikan bir durum da başımıza gelmedi çok şükür. :)
Buyurun fotoğraflar.


Nebri Hocam walla hi kıskandım :).Bende motoru alalı bir hafta oluyor.Daha 280 km deyim rodajın bitmesine daha çok var :S.Git gel 530 km gibi bir yol yapmışsın hemde artçı ile çok güzel ve de toplamda 300kg civarı bir ağırlık ile tahmini hesaplamamla.Böyle paylaşımları gördükçe drift ile gurur duyuyorum.Sormak istediğim bir kaç soru var.Motosikletin kaç km de ve de lastiklerin ne marka.Yolculuk sırasında da sele olsun lastiklerden veya her hangi bir durumdan sıkıntı yaşadın mı uzun yolun olumlu ve olumsuz yorumlarını senden alabilirmiyim.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Nebri Hocam walla hi kıskandım :).Bende motoru alalı bir hafta oluyor.Daha 280 km deyim rodajın bitmesine daha çok var :S.Git gel 530 km gibi bir yol yapmışsın hemde artçı ile çok güzel ve de toplamda 300kg civarı bir ağırlık ile tahmini hesaplamamla.Böyle paylaşımları gördükçe drift ile gurur duyuyorum.Sormak istediğim bir kaç soru var.Motosikletin kaç km de ve de lastiklerin ne marka.Yolculuk sırasında da sele olsun lastiklerden veya her hangi bir durumdan sıkıntı yaşadın mı uzun yolun olumlu ve olumsuz yorumlarını senden alabilirmiyim.

Sağol arkadaşım. Kiskanilacak bir durum değil sen yeterki rodaji güzel yap sonra motosiklet sana istedigin herşeyi yasatiyor. Lastikleri orjinal iken suruslerde korku içindeydim ancak. Prelli dura traction aldım umit-zc arkadaş ile taktirdik ve şu an zevk alıyorum kullanmaktan. Eskisehire giderken bilecik geçişinde rampaları olduğu için fazla hız yapmadan gittim 70 ile 90 km arası değişti hızımız. Ve dönüşte geç kalmamak için biraz yuklendim makineye ve 90-100 ortalamada geldim. Sadece egzoz açılmamış anlaşılan uzun yoldan sonra şimdi misket varmış gibi içinde ses yapıyor aslında sertleşti ses hoşuma da gitmedi değil. Onun dışında artci için rahatsız edici sele bence yeniden tasarlanmali başka eksisi yok rüzgâr da vardı ve lastikler sayesinde yolda tutunma gayet iyiydi
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
31
Sağol arkadaşım. Kiskanilacak bir durum değil sen yeterki rodaji güzel yap sonra motosiklet sana istedigin herşeyi yasatiyor. Lastikleri orjinal iken suruslerde korku içindeydim ancak. Prelli dura traction aldım umit-zc arkadaş ile taktirdik ve şu an zevk alıyorum kullanmaktan. Eskisehire giderken bilecik geçişinde rampaları olduğu için fazla hız yapmadan gittim 70 ile 90 km arası değişti hızımız. Ve dönüşte geç kalmamak için biraz yuklendim makineye ve 90-100 ortalamada geldim. Sadece egzoz açılmamış anlaşılan uzun yoldan sonra şimdi misket varmış gibi içinde ses yapıyor aslında sertleşti ses hoşuma da gitmedi değil. Onun dışında artci için rahatsız edici sele bence yeniden tasarlanmali başka eksisi yok rüzgâr da vardı ve lastikler sayesinde yolda tutunma gayet iyiydi


Hani o anlamda kıskanma değil tabi ki de.Bende biran önce rodajı bitirip uzun yol yapma hevesi içerisindeyim ondan öyle dedim.Mezgit rampalarından bahsediyorsun herhalde.Bende bozüyük te okumuştum bileciğin ilçesi eskişehir yollarını epey tepmişliğimiz var :).Sele konusunda haklısın.İşçiliğine yapabileceğine inandığım bir döşemeci bulduğumda sele de oynama yapmak istiyorum bende.Tekerin düz bassın her daim.Nice km lere inş. Nebri Hocam hayırlı günler.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
bujin saglamsa neden degıstırıyosun kardesım ? aynı bujiyi takmak performans saglamaz. nerden verıldı bu akıl sana ? performans diyorsan iridyum buji takıcaksın. gidip kafana gore de buji almıcaksın oyle ıs mı olur. allahım yarebbim. degıstırecegın bujini al eline, git aynısından kap gel. ıcın rahat edıcek boyle yap. eski bujinde, yerıne gırdıgı yerde dişli buyuk kısımda siyahlık yanık izi falan yoksa degısme yıne tak. gıt o bujileride geri ver bence. millete para bol geliyor anasını satıyım

Bak kardeşim benimle öyle ATARLI ATARLI KONUŞMA ! Motor uzakta haftaya pazara kadar göremicem.Buji kararmışsa değiştircem.Hem ben ümit abiye eray abiye emre beye soruyorum.15 yaşındayım işi bilenden öğrenmek istiyorum reşit değilim ehliyetim yok.bu arada 4 tl.Para benim sanane!!!
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Hani o anlamda kıskanma değil tabi ki de.Bende biran önce rodajı bitirip uzun yol yapma hevesi içerisindeyim ondan öyle dedim.Mezgit rampalarından bahsediyorsun herhalde.Bende bozüyük te okumuştum bileciğin ilçesi eskişehir yollarını epey tepmişliğimiz var :).Sele konusunda haklısın.İşçiliğine yapabileceğine inandığım bir döşemeci bulduğumda sele de oynama yapmak istiyorum bende.Tekerin düz bassın her daim.Nice km lere inş. Nebri Hocam hayırlı günler.

Sağol fatih seninde tekerin düz bassın inşallah allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bak kardeşim benimle öyle ATARLI ATARLI KONUŞMA ! Motor uzakta haftaya pazara kadar göremicem.Buji kararmışsa değiştircem.Hem ben ümit abiye eray abiye emre beye soruyorum.15 yaşındayım işi bilenden öğrenmek istiyorum reşit değilim ehliyetim yok.bu arada 4 tl.Para benim sanane!!!
Abine iyi davran bakim :D sen 15'sen o da 17 yasinda.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Arkadaşlar yağ olarak ne kullanıyorsun castrol power 4 t düşünüyorum altın sarısı ? yaz için 20-50
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
vay arkadas. adam dovucek ya. ulan bu forum harbı fena adamlarla doldu. neyse ya, bakın kafanıza. girmiyim aranıza. *veletlerden bıktım anasını satıyım. hani biz de velediz ama en azından veledligimizi biliyoruz anasını satıyım.

mengü abi, saglamsa nıye degıstırıyosunuz dedım dıkkatını cekıyım burdan
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
vay arkadas. adam dovucek ya. ulan bu forum harbı fena adamlarla doldu. neyse ya, bakın kafanıza. girmiyim aranıza. *veletlerden bıktım anasını satıyım. hani biz de velediz ama en azından veledligimizi biliyoruz anasını satıyım.

mengü abi, saglamsa nıye degıstırıyosunuz dedım dıkkatını cekıyım burdan
Buji eskidikçe ateşleme kalitesi düşer en basit anlatımla, hem yakıt artar hem çekiş düşer. Eskiyince bujiyi değiştirmek iyi bişey sonuçta 2-3 liraya da buji var onun sayesinde belki 10 litre benzin tasarruf edecen 2-3 bin km'de.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
Buji eskidikçe ateşleme kalitesi düşer en basit anlatımla, hem yakıt artar hem çekiş düşer. Eskiyince bujiyi değiştirmek iyi bişey sonuçta 2-3 liraya da buji var onun sayesinde belki 10 litre benzin tasarruf edecen 2-3 bin km'de.

Hah iste bu foruma yakisir bir cevap.
Mengu abi nasilda dogru duzgun cevap veriyor birde senin mesajina bak yok anasini satayim yok bilmem ne.
.Git kendi anani sat.
Mengu abi cevap icin tesekkur edeim :)
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Buji eskidikçe ateşleme kalitesi düşer en basit anlatımla, hem yakıt artar hem çekiş düşer. Eskiyince bujiyi değiştirmek iyi bişey sonuçta 2-3 liraya da buji var onun sayesinde belki 10 litre benzin tasarruf edecen 2-3 bin km'de.

10 litre benzin tasarruf edemezsin abi o kadar da degıl. eskimiş bujiden kastın gercekten eskimiş bi bujiyse, kuflenmıs paslanmıs bı motorun bujısıyse tamam. ben saglam bujıden bahsedıyorum mengü abi. 2. vurgulayısım. herneyse ya amaaan. 3-4 lıra ıcın nıye kastım kendımı bılmıyorum. para mılletın cebınden cıkıyor. ben bosuna ugrasılmasın dıye yazdım kötü oldum. hadi iyi günler mengü abi ya.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst