Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
http://www.hepsiburada.com/liste/wd-40-cok-amacli-pas-sokucu-200-ml/productDetails.aspx?productId=hrwd40415829&categoryId=13
Kipa süpermarketlerdede görmüştüm
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
7
benim motor geldi bayide siyah drift ama 3 gündür fatura kesmesi için belgemi ne gelemsi lazımmış onu bekliyorum artık iyice sıkıldım beklemekten gelsede binsem artık foto atarım belki :D
bayiden alırımda şimdi faturasız plaka falan çıkartamıyorum ceza falan yazarlar öyle gezersem uğraşmakda istemiyorum
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
Arkadaşlar merhaba bu gün motorcuya gittim.Ve 2 tane buji aldım tanesini 4 liradan.
2 Tip buji aldım.Markadaları T.R.V C7HSA -----T.R.V D8EA Sizce iyimi bu bujiler ve hangisini taktırmalıyım.
Boyutlarıda farklı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------

http://denizmotortr.com/u-bujI_trv_c..._125-6098.html


http://denizmotortr.com/u-d8ea_bujI_...IlI*-7351.html

Elimde 2side var sdizce hangisini takayım boyutlarıda farlı kafam karıştı
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Bujin sorunlumuyduki değiştiriyosun.Evde bi buji var unutmazsam bakarım markası ne diye,bana da servis vermişti.
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Arkadaşlar Scooter Motorumun Sigortası Geçeli 6 ay oldu ve muaneside geçmek üzere sigorta ve muayene yokken devir teslim işlemlerini yapabilirmiyim veya sadece sigorta olursa muayene olmazsa devir teslim yapabilirmiyim ve 6 ay geciktigi için sigortada ne akdar cceza yerim

sigorta yokken devir olur ama muayene yokken devir olmaz. ceza işinide googleye muayene ceza hesaplama de çıkıyor


Sigortayı bilmiyorum ama muayene yokken devir teslim işlemi yapabilirsin... Muayene araç satışında hiçbir sorun teşkil etmiyor... Notere gittiğinizde noterde motorun muayenesi şu tarihte bitmiştir. Bu konuda bilginiz varmı motoru bu şekilde almak istiyormusunuz diye soruyorlar.. Karşı taraf razı ise satış işlemi gerçekleşiyor... Şu işleri bilmeden her önüne gelen yorum yapmasın milleti yanlış bilgilendirmeyin.. İnternetin şu huyunu sevmiyorum.. Eli olan yazıyor arkadaş.. Eskiden internette birşey aradığın zaman bulduğun şeye inanırdın buraya yazmışlar doğrudur derdin.. Ama artık hiçbirşeye inanılmıyor çünkü ağzı olan konuşuyor.. Birşeyin doğru olup olmadığını öğrenmen için 40 tane yer dolaşıp onay alman gerekiyor.. Senin burada yazdığın şeyide başkası kopyalayıp başka yere yapıştırıyor.. Sonra o yanlış yazdığın bilgi kopyala yapıştır şeklinde uzayıp gidiyor heryere yayılıyor...
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Sigortayı bilmiyorum ama muayene yokken devir teslim işlemi yapabilirsin... Muayene araç satışında hiçbir sorun teşkil etmiyor... Notere gittiğinizde noterde motorun muayenesi şu tarihte bitmiştir. Bu konuda bilginiz varmı motoru bu şekilde almak istiyormusunuz diye soruyorlar.. Karşı taraf razı ise satış işlemi gerçekleşiyor... Şu işleri bilmeden her önüne gelen yorum yapmasın milleti yanlış bilgilendirmeyin.. İnternetin şu huyunu sevmiyorum.. Eli olan yazıyor arkadaş.. Eskiden internette birşey aradığın zaman bulduğun şeye inanırdın buraya yazmışlar doğrudur derdin.. Ama artık hiçbirşeye inanılmıyor çünkü ağzı olan konuşuyor.. Birşeyin doğru olup olmadığını öğrenmen için 40 tane yer dolaşıp onay alman gerekiyor.. Senin burada yazdığın şeyide başkası kopyalayıp başka yere yapıştırıyor.. Sonra o yanlış yazdığın bilgi kopyala yapıştır şeklinde uzayıp gidiyor heryere yayılıyor...

saol metin ya bide dövseydin tam alurdu. hırsını alamadıysan vereyim numaramı bide telefonda azarla bari. olabilir yanlış yazmış olabiliriz yanlışı sert bir dille eleştireceğine hatayı düzeltmen daha doğru olacaktır.yazdığımı düzelteyim bu vesileyle SATIMI YAPILACAK ARAÇ MUAYENESİZLİKTEN TRAFİK KONTROLLERİNDE CEZA YEDİYSE O ARABANIN MUAYENESİZ SATIŞI YAPILAMIYOR eğer muayene bitti ve her hangi bi ceza yemediyse devir teslim noterden sorunsuz yapılabilmektedir.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
Bujin sorunlumuyduki değiştiriyosun.Evde bi buji var unutmazsam bakarım markası ne diye,bana da servis vermişti.

Çok teşekkür ederim.Sorunlu değilde değiştireyim elim değmişken dedim performansı etkiliyor ya.4 Lira zaten :mrgreen:
Sen evdeki bujine bir bakarsan çok memnun olurum birde motorun orjinal bujisi ney ?Motor su anda yanımda değilde bakamıyorum haftaya pazara kadar.Motordaki bujini ve evdeki bujini söylersen çok sevinim.

Saygılar tekrardan :)
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
25
s.a kanuni racer 200 2009 model motoru yeni rektefeden çıkmı temiz kaportası temiz - bunumu önerirsiniz 2000 tl ye yoksa 2000 tlye 2011-2012 mcx veya mh mi ?
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Çok teşekkür ederim.Sorunlu değilde değiştireyim elim değmişken dedim performansı etkiliyor ya.4 Lira zaten :mrgreen:
Sen evdeki bujine bir bakarsan çok memnun olurum birde motorun orjinal bujisi ney ?Motor su anda yanımda değilde bakamıyorum haftaya pazara kadar.Motordaki bujini ve evdeki bujini söylersen çok sevinim.

Saygılar tekrardan :)

bujin saglamsa neden degıstırıyosun kardesım ? aynı bujiyi takmak performans saglamaz. nerden verıldı bu akıl sana ? performans diyorsan iridyum buji takıcaksın. gidip kafana gore de buji almıcaksın oyle ıs mı olur. allahım yarebbim. degıstırecegın bujini al eline, git aynısından kap gel. ıcın rahat edıcek boyle yap. eski bujinde, yerıne gırdıgı yerde dişli buyuk kısımda siyahlık yanık izi falan yoksa degısme yıne tak. gıt o bujileride geri ver bence. millete para bol geliyor anasını satıyım
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
bujin saglamsa neden degıstırıyosun kardesım ? aynı bujiyi takmak performans saglamaz. nerden verıldı bu akıl sana ? performans diyorsan iridyum buji takıcaksın. gidip kafana gore de buji almıcaksın oyle ıs mı olur. allahım yarebbim. degıstırecegın bujini al eline, git aynısından kap gel. ıcın rahat edıcek boyle yap. eski bujinde, yerıne gırdıgı yerde dişli buyuk kısımda siyahlık yanık izi falan yoksa degısme yıne tak. gıt o bujileride geri ver bence. millete para bol geliyor anasını satıyım
Buji eskiyince değiştiriyoruz biz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm forum daşlar bugün drift ime xenon taktırdım 60tl xenon 30tl işçilikle yeterli bbir aydınlatmaya kavuştum fakat bir sorunum var xenon bazen çalışmıyor zıı diye ses yapıyor ve bir kaç sefer ac kapa yapınca ancak çalışıyor düğmedenmi bağlantılardanmı yoksa xenon kitmi arızalı? yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
lzq1y.jpg
[/url][/IMG]


" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

lzq37.jpg
[/url][/IMG]

farlar kapalı parklar açık

lzq3z.jpg
[/url][/IMG]

ledler ve far açık


lzq57.jpg
[/url][/IMG]

sadace far açık


lzq6f.jpg
[/url][/IMG]


lzq7g.jpg
[/url][/IMG]

lzq86.jpg
[/url][/IMG]

lzq8u.jpg
[/url][/IMG]

" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
slm forum daşlar bugün drift ime xenon taktırdım 60tl xenon 30tl işçilikle yeterli bbir aydınlatmaya kavuştum fakat bir sorunum var xenon bazen çalışmıyor zıı diye ses yapıyor ve bir kaç sefer ac kapa yapınca ancak çalışıyor düğmedenmi bağlantılardanmı yoksa xenon kitmi arızalı? yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://j1304.hizliresim.com/18/c/lzq1y.jpg[/url][/url]


[url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq2q.jpg[/url][/url]

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq37.jpg[/url][/url]

farlar kapalı parklar açık

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq3z.jpg[/url][/url]

ledler ve far açık


[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq57.jpg[/url][/url]

sadace far açık


[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://j1304.hizliresim.com/18/c/lzq6f.jpg[/url][/url]


[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq7g.jpg[/url][/url]

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq86.jpg[/url][/url]

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq8u.jpg[/url][/url]

[url]http://j1304.hizliresim.com/18/c/lzq9f.jpg[/url][/url]" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

dostum hayırlı olsun zenonun. sana tavsiyem led ler ile zenonu aynı anda açma muhtemelen akü yetmediğinden zenon kapanıyordur. bu dediğin olay zenonun kapanması ledler açıkkenmi yapıyor? bende taktırdım geçen hafta çok süper bi aydınlatma elde ettim maşşallah kapanma gibi bi olay yaşamadım. bu arada zenonun tam adı ve kodu nedir" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karadeniz mahallesinden parçacıdan aldım üstünde motor resmi vardı parçacı birsıkıntı olmaz dedi kullanım kitapçığı bu buda linki http://www.yildizticaret.com/pro/2453/156/MOTO-HID-XENON-FAR aldığımın aynısı.

lzrk7.jpg
[/url][/IMG]

lzrkv.jpg
[/url][/IMG]

lzrlp.jpg
[/url][/IMG]

eyüp civarında motorsiklet parça toptancısı birtek burası vardı buralarda usta bulmak gerçekten zor bisikletçi oto tamirci çırakları usta olmuş ustalar biraz anlayanlarda soymaya bakıyor yoksa ilgilenmiyor.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
slm forum daşlar bugün drift ime xenon taktırdım 60tl xenon 30tl işçilikle yeterli bbir aydınlatmaya kavuştum fakat bir sorunum var xenon bazen çalışmıyor zıı diye ses yapıyor ve bir kaç sefer ac kapa yapınca ancak çalışıyor düğmedenmi bağlantılardanmı yoksa xenon kitmi arızalı? yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://j1304.hizliresim.com/18/c/lzq1y.jpg[/url][/url]


[url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq2q.jpg[/url][/url]

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq37.jpg[/url][/url]

farlar kapalı parklar açık

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq3z.jpg[/url][/url]

ledler ve far açık


[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq57.jpg[/url][/url]

sadace far açık


[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://j1304.hizliresim.com/18/c/lzq6f.jpg[/url][/url]


[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq7g.jpg[/url][/url]

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq86.jpg[/url][/url]

[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq8u.jpg[/url][/url]

[url]http://j1304.hizliresim.com/18/c/lzq9f.jpg[/url][/url]" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

Kardeş sana birşey sorucam kullandığın xenon kaç kelvin ?" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sorun led lerin açık veya kapalı olmasından kaynaklan mıyor her olasılığı denedim hepsinde tutukluk yapıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------

Kardeş sana birşey sorucam kullandığın xenon kaç kelvin ?
yarın aldığım yere gidip tekrar bi kontırol edicem kaç kelvin olduğu yazmıyor.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
sorun led lerin açık veya kapalı olmasından kaynaklan mıyor her olasılığı denedim hepsinde tutukluk yapıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------

yarın aldığım yere gidip tekrar bi kontırol edicem kaç kelvin olduğu yazmıyor.

teşekkür ederim bizimle paylaşırsan sorduktan sonra seviniriz :)
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
coşkun o yandaki ledleri 3 lü olanı bi sis farı kutusu al yan
i sis farı al onun botyunda olanlar var aksarayda..
sis farın içindeki ampulu çıkart.
o 3 lü olanı içine yerleştir silikonla ve camı kapt..
hem suda geçirmez hem daha güzel olur..
sonra bi vida ile koruma demirine sabitlersin..
sis farı kutusu 20 lira aksarayda ama beyaz camlı olsun

---------- Post added at 00:15 ---------- Previous post was at 00:13 ----------

ben bu şekilde yapıp çok satmıştım sis farı..ama ben sendekilerden almamıştım 20 liraya 1 çift 3 lü power led alıp sis farı kutusuna yerleştirim yapmıştım..
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
90
merhaba arkadaşlar. bende bir ilanımı buradan paylaşmak istiyorum :)http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-bence-bir-goz-atmalisiniz-121326288/detay tüm açıklamayı ilanda yaptım. iyi forumlar:)
 
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
25
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/motorsiklet-alarmi-inwells-uzaktan-calistirma-79036717 arkadaşlar sizce bu ürün nasıl uzaktan çalıştırma özelliği motorsiklete zarar verirmi =?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst