Arkadaşlar Scooter Motorumun Sigortası Geçeli 6 ay oldu ve muaneside geçmek üzere sigorta ve muayene yokken devir teslim işlemlerini yapabilirmiyim veya sadece sigorta olursa muayene olmazsa devir teslim yapabilirmiyim ve 6 ay geciktigi için sigortada ne akdar cceza yerim
sigorta yokken devir olur ama muayene yokken devir olmaz. ceza işinide googleye muayene ceza hesaplama de çıkıyor
Sigortayı bilmiyorum ama muayene yokken devir teslim işlemi yapabilirsin... Muayene araç satışında hiçbir sorun teşkil etmiyor... Notere gittiğinizde noterde motorun muayenesi şu tarihte bitmiştir. Bu konuda bilginiz varmı motoru bu şekilde almak istiyormusunuz diye soruyorlar.. Karşı taraf razı ise satış işlemi gerçekleşiyor... Şu işleri bilmeden her önüne gelen yorum yapmasın milleti yanlış bilgilendirmeyin.. İnternetin şu huyunu sevmiyorum.. Eli olan yazıyor arkadaş.. Eskiden internette birşey aradığın zaman bulduğun şeye inanırdın buraya yazmışlar doğrudur derdin.. Ama artık hiçbirşeye inanılmıyor çünkü ağzı olan konuşuyor.. Birşeyin doğru olup olmadığını öğrenmen için 40 tane yer dolaşıp onay alman gerekiyor.. Senin burada yazdığın şeyide başkası kopyalayıp başka yere yapıştırıyor.. Sonra o yanlış yazdığın bilgi kopyala yapıştır şeklinde uzayıp gidiyor heryere yayılıyor...
Eyvallah sağol abiWD spreyler var onu bi dene istersen benzin lekelerini çıkarmak için.Ufak çizikler içinde pasta cila işe yarayabilir tabi
Bujin sorunlumuyduki değiştiriyosun.Evde bi buji var unutmazsam bakarım markası ne diye,bana da servis vermişti.
Çok teşekkür ederim.Sorunlu değilde değiştireyim elim değmişken dedim performansı etkiliyor ya.4 Lira zaten :mrgreen:
Sen evdeki bujine bir bakarsan çok memnun olurum birde motorun orjinal bujisi ney ?Motor su anda yanımda değilde bakamıyorum haftaya pazara kadar.Motordaki bujini ve evdeki bujini söylersen çok sevinim.
Saygılar tekrardan![]()
Buji eskiyince değiştiriyoruz biz.bujin saglamsa neden degıstırıyosun kardesım ? aynı bujiyi takmak performans saglamaz. nerden verıldı bu akıl sana ? performans diyorsan iridyum buji takıcaksın. gidip kafana gore de buji almıcaksın oyle ıs mı olur. allahım yarebbim. degıstırecegın bujini al eline, git aynısından kap gel. ıcın rahat edıcek boyle yap. eski bujinde, yerıne gırdıgı yerde dişli buyuk kısımda siyahlık yanık izi falan yoksa degısme yıne tak. gıt o bujileride geri ver bence. millete para bol geliyor anasını satıyım
slm forum daşlar bugün drift ime xenon taktırdım 60tl xenon 30tl işçilikle yeterli bbir aydınlatmaya kavuştum fakat bir sorunum var xenon bazen çalışmıyor zıı diye ses yapıyor ve bir kaç sefer ac kapa yapınca ancak çalışıyor düğmedenmi bağlantılardanmı yoksa xenon kitmi arızalı? yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://j1304.hizliresim.com/18/c/lzq1y.jpg[/url][/url]
slm forum daşlar bugün drift ime xenon taktırdım 60tl xenon 30tl işçilikle yeterli bbir aydınlatmaya kavuştum fakat bir sorunum var xenon bazen çalışmıyor zıı diye ses yapıyor ve bir kaç sefer ac kapa yapınca ancak çalışıyor düğmedenmi bağlantılardanmı yoksa xenon kitmi arızalı? yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://j1304.hizliresim.com/18/c/lzq1y.jpg[/url][/url]
[url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq2q.jpg[/url][/url]
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq37.jpg[/url][/url]
farlar kapalı parklar açık
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq3z.jpg[/url][/url]
ledler ve far açık
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq57.jpg[/url][/url]
sadace far açık
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://j1304.hizliresim.com/18/c/lzq6f.jpg[/url][/url]
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq7g.jpg[/url][/url]
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq86.jpg[/url][/url]
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1304.hizliresim.com/18/c/lzq8u.jpg[/url][/url]
[url]http://j1304.hizliresim.com/18/c/lzq9f.jpg[/url][/url]" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false"> " width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
yarın aldığım yere gidip tekrar bi kontırol edicem kaç kelvin olduğu yazmıyor.Kardeş sana birşey sorucam kullandığın xenon kaç kelvin ?
sorun led lerin açık veya kapalı olmasından kaynaklan mıyor her olasılığı denedim hepsinde tutukluk yapıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------
yarın aldığım yere gidip tekrar bi kontırol edicem kaç kelvin olduğu yazmıyor.