Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Arkadaşlar gebze eskisehir arası günü birlik yola ciktim. Artci ile birlikte güzel bir yolculuk oldu. Tüm ekipman ve evraklarım tam olduğu için canımı sikan bir durum da başımıza gelmedi çok şükür. :)
Buyurun fotoğraflar.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
elam arkadaşlar bende bugün yarın drift siyah alıcam sormak istediğim 1 2 soru var 1. cisi rodaj dönemi hakkında bilgi verirseeniz yapmamız yapmamamız gerekenler hakkında 2. cisi diyelim 3. vitesde 60 km hızla gidiyoruz debraja bastık vitesi 4 e attık sonra debrajı hemenmi yavaş yavaşmı bırakıcaz yoksa aniden mi bide gaz kolu sondamı yoksa baştamı olcak vites değiştirirken sonda olsa zararı olurmu biraz uzun oldu ama cevaplarsanız sevinirim hayırlı akşamlar hepinize cevaplarsanız sevinirim

Öncelikle a.s kardeşim rodajı bana sorarsan kitapçığa göre yap yani ben öyle yaptım ilk 500 km (Aslında 1000 ben 500 yaptım) basmadım pek 60-70 i geçmedim motora her vitesi gösterdim ani kalkış duruşlardan sakın 3.vitesten 4 e geçtiğinde ise hızlıca bırakabilirsin debriyajı sadece 1. viteste ağır ağır bırak (O da acemilikte sonra elin alışıyor zaten) ama genede diğer viteslerde çok ani bırakma kafa atmasın :D vites değiştirirken gazı bırak gaz verme sonra gazı açarsın yine ben böyle biliyorum yanlışım varsa düzeltin beyler saygılar ....

Soru sormuştum cevap verecek olan yok mu? Beyler sağ sinyal camı kırıldı benim internette gösteriyor mondiail'in yedek parçasında 2.08 tl servise gittim yok satılmıyor sinyal komple değişecek dedi sinyalden memnunum camını nerden bulabilirim bilen ya da yaşayan var mı daha önce ?
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Arkadaşlar gebze eskisehir arası günü birlik yola ciktim. Artci ile birlikte güzel bir yolculuk oldu. Tüm ekipman ve evraklarım tam olduğu için canımı sikan bir durum da başımıza gelmedi çok şükür. :)
Buyurun fotoğraflar.


.

,

,

,

,

,


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------

Bu arada Eskisehir de bulunan Yılmaz Motosiklet Fatih ustaya da çok teşekkür ederim. Yolunuz duserse çok yardımcı olacak birisidir.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
vay be forumu baştan okuyayım dedim bu arkadaş ölmüş ölmeden önceki yazdığı şeyde bu ölüm zor be...

Varya bende okudum onu ve çok etkilenmiştim o şu anda ölü Allahın yanına.Hakkaten ölüm zor :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------

arkadaşlar sert motorcu nikli kişinin ben amcaogluyum bir kaza sonucu hayatını kaybetti allah rahmet eylesin...araba ile carpıştı
o mesajın devamıda burada ::pale:
zor harbiden
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
7
ben driftimi inşallah bayiden yarın alıcam gidip faturaya sigorta yaptırcam ama plakayı hemen çıkarmıyacağım acaba bi sıkıntı olurmu motor yeni olduğu için (sigorta olcak) plakasız gezme sürem ne kadardır ?
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Adminler burada şaka falan mı yapıyor fake nicklerle burda ya ? sorular kafayı yedıttırır adama.. vay arkadas.. ne akıllı adamlar var su sorulara bak. plakasız gezme surem ne kadar, 3ten 4e nasıl vıtes atılır. valla olup gıdıcem kahrımdan buraya yazarken
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
[url]http://c1304.hizliresim.com/18/8/lw3zv.jpg[/url]
.
[url]http://c1304.hizliresim.com/18/8/lw40j.jpg[/url]
,
[url]http://a1304.hizliresim.com/18/8/lw40u.jpg[/url]
,
[url]http://c1304.hizliresim.com/18/8/lw40z.jpg[/url]
,
[url]http://a1304.hizliresim.com/18/8/lw416.jpg[/url]
,
[url]http://a1304.hizliresim.com/18/8/lw41h.jpg[/url]
,
[url]http://a1304.hizliresim.com/18/8/lw41s.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------

Bu arada Eskisehir de bulunan Yılmaz Motosiklet Fatih ustaya da çok teşekkür ederim. Yolunuz duserse çok yardımcı olacak birisidir.
Çok karizma çıkmışsın üstad tekerin düz bassın :cat:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Gayet iyi durmuşsun, bu motorlar zaten 1.80 civarındaki kişilere uygun. 1.83 boy 91 kiloyum benzer ebatta bir motora keyifle biniyorum.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Bu motosikletin üzerinde sana büyük gozukuyorsun diyenlere aynı standartlar la başka hangi motorda küçük gozukurum diye sor bakalım ne diyecekler. :)
Sen millete bakarsan hiç hoşuna gitmeyen bir makineyi sürmeye baslarsin benden demesi.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Arkadaşlar dün de sordum ama bilen duyan yok mu ? Şu sağ sinyal camını nasıl halledebilirim birde motosikletimde bayiden aldığımdan bari ufak tefek çiziçikler var sonradan fark ettim bunları neyle yok edebilirim birde motor kısmının orası benzin lekesi onu nasıl temizleyebilirim ?
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Sinyal camını tek satan olmaz bence.Servisler komple takım olarak satar,İYİ NİYETLİYSE ÇIKMA FALAN UYDURABİLİR.Ben dizlik takarken depo çizilmesin diye karbon kaplama yaptım,kendimce çözümüm bu oldu.Motor kısmındaki benzin lekesi nasıl bişey onu anlamadım.Nemli bezle ne lekesi olursa olsun ben çıkarıyorum motor lekelerini.
 
Katılım
12 Kas 2012
Mesajlar
7
Michelin lastiğimi taktırdım, alt sakalı monte ettirdim. Sıra geldi kırmızı jant şeridi çekmeye ve lastik üzerindeki yazıları beyaz ile boyamaya. Çok seksi oldu motorum :) Fotoğrafları paylaşırım birkaç güne.

Bir de, kör nokta aynası kullananınız var mı hiç? Malum trafikte hiç çaktırmadan araç dibinize kadar sokulmuş oluyor bazen ve ödünüzü kopartabiliyor.

Şöyle bir ürün buldum bakalım sipariş edip deneyeceğim;

http://www.hepsiburada.com/liste/dreamcar-kor-nokta-aynasi-oynar-ikili-siyah-50-mm-x-50-mm-2300501/productDetails.aspx?productId=otev2300501&categoryId=20024838

http://www.hepsiburada.com/liste/tex-kor-nokta-aynasi/productDetails.aspx?productId=ottex3r061&categoryId=20029256

Hangisi daha iyi olur, aynada çok yer kaplayıp esas görüş alanımı kısıtlarlar mı karar veremedim :/
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Sinyal camını tek satan olmaz bence.Servisler komple takım olarak satar,İYİ NİYETLİYSE ÇIKMA FALAN UYDURABİLİR.Ben dizlik takarken depo çizilmesin diye karbon kaplama yaptım,kendimce çözümüm bu oldu.Motor kısmındaki benzin lekesi nasıl bişey onu anlamadım.Nemli bezle ne lekesi olursa olsun ben çıkarıyorum motor lekelerini.
Fakat mondial'in yedek parça sitesinde gösteriyor bu parçayı iyi de çok saçma değil mi altı üstü bir cam vidayla takılacak sinyal çalışıyor neden fazla para ödeyeyim ki motor kısmındaki leke benzin lekesi benzin vanası gevşemişti bir ara damlamış oraya motoru yıkadım köpüklü su normal su sildim ıııı çıkmıyor :D
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Fakat mondial'in yedek parça sitesinde gösteriyor bu parçayı iyi de çok saçma değil mi altı üstü bir cam vidayla takılacak sinyal çalışıyor neden fazla para ödeyeyim ki motor kısmındaki leke benzin lekesi benzin vanası gevşemişti bir ara damlamış oraya motoru yıkadım köpüklü su normal su sildim ıııı çıkmıyor :D

servis ufak bi cam için tutupta sipariş formu girmez. ederi en fazla 2 lira olan ürün için 10 tl kargo parası ödemez
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Servisler takım halinde alıyorlar.Kendin bulup sipariş versen gene çok bişey değişmeyecek.Sadece mondial değil bütün servisler öyle.Küçük parçaları alan servisler olduğunu sanmıyorum.Adam nasıl para kazancak.2.8 Tl lik şeyi 5e 10 a takacak onada kızacaz:queen:
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Ben kendin takarım ya parçayı bulayım yeter :D zaten bi vidayla monteliyorsun iş bitiyor çok bir şey yok da parçayı bulamıyorum işte
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
Ben kendin takarım ya parçayı bulayım yeter :D zaten bi vidayla monteliyorsun iş bitiyor çok bir şey yok da parçayı bulamıyorum işte

Sen ne kadar inatcısın ya.Adam sana her türlü yolu söylüyor anlatıyor sen hala nuh diyorsun peygamber demiyormusun.Adam sana git bayide satılık bir driftin sinyalini kopart almı desin mecbur takım satacak.5 gündür aynı mesele.takım olarak al işte arada bir böyle masraf yapacaksın kimbilir senin tekerin patlasa böylede teker dönüyor diye devam edeceksin ! Emre bey sana izah ediyor

::angry2::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst