- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 1,146
kırmızı veya yeşilarkadaşlar gri driftin jantına ne renk şerit iyi gider?
kırmızı veya yeşilarkadaşlar gri driftin jantına ne renk şerit iyi gider?
Kirlenirse motor yıkarız sorun mu yaniGüzel resimler. Bende çok kirlenmesi taraftarı değilim motorların. Böyle sanki içi dışı kirli birşeye biniyormuş hissi yaratıyor insanda.![]()
Birde plakalık taktırirsan zamanla titreşim olmaz. Böyle sade plaka çok zırıltı yapıyordu sanırım.
mavikırmızı mı yeşilmi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------
kırmızı mı yeşil mi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------
kırmızı mı yeşil mi ?![]()
estafrullah kardeşim---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------
[/COLOR]
eray abi kusura bakma bilgisayar hatası Senin ve ümit abinin büyük hayranıyım.Saygılar abi
Ben de bu akşam alıyorum Drift'imi :flower::queen:
arkadaslar benım bı sorum var. yaza kadar bi drift almayı planlıyorum ama kredi kartı veya peşin ödeme gibi bi şansım yok. senetle verırler mı bu mondial bayileri ? her ay odesem mesela 12 ayda 250tl oluyor 3000tl bile yapsalar fiyatı. ben 24ay dusunuyorum tabi yaparlar mı onu da bılmıyorum. reel'de pek dolanamıyorum vaktım kalmıyo bu aralar da bıraz rahatsızım evde yıyorum kafayı nasıl olucak ne olucak nasıl alıcam bu drifti diye. var mı bilen ? senetle veya bu tarz bısey ile motosiklet alan ? varsa yardımcı olabılırsenız burdan sevınırım
arkadaslar benım bı sorum var. yaza kadar bi drift almayı planlıyorum ama kredi kartı veya peşin ödeme gibi bi şansım yok. senetle verırler mı bu mondial bayileri ? her ay odesem mesela 12 ayda 250tl oluyor 3000tl bile yapsalar fiyatı. ben 24ay dusunuyorum tabi yaparlar mı onu da bılmıyorum. reel'de pek dolanamıyorum vaktım kalmıyo bu aralar da bıraz rahatsızım evde yıyorum kafayı nasıl olucak ne olucak nasıl alıcam bu drifti diye. var mı bilen ? senetle veya bu tarz bısey ile motosiklet alan ? varsa yardımcı olabılırsenız burdan sevınırım
Güzel resimler. Bende çok kirlenmesi taraftarı değilim motorların. Böyle sanki içi dışı kirli birşeye biniyormuş hissi yaratıyor insanda.![]()
Birde plakalık taktırirsan zamanla titreşim olmaz. Böyle sade plaka çok zırıltı yapıyordu sanırım.
Yavaş git virajlara hızlı girme özellikle CST lastiklerle, yoksa sonun aşağıdaki videodaki adam gibi olurDrift'imi aldım arkadaşlar daha ilk defa vitesli motosiklet kullandığım için kalkışlarda zorlandım ama alıştıkça üstünden inesim gelmedi manyak bir alet yahu yok böyle bir zevkBunca yıldır scoter ile gezdim resmen benzinli bisiklete bimişim meğer
![]()
Daha 60 ı geçmedim malum alet 22 km oldu henüzvirajlara girer ken de duruyorum sayılır o derece yani
Uyarın için teşekkürler.
Yavaş git virajlara hızlı girme özellikle CST lastiklerle, yoksa sonun aşağıdaki videodaki adam gibi olur
[YT]odEuuiugozA[/YT]
Sen öyle san ben CST'nin 130/60-13 lastiklerine kefilim bu konuda, o motora o lastikle o virajda 90 km hız çok, virajda ters açı var ve aşağı iniş. Lastikler sabun gibi afalt üzerinde uçuyor resmen. 70-75'le rahat dönerdi.
Eğitim videosu da baya komikmiş, başlardaki motoru çalıştırıp yola çıkana kadarki kısmı sanki gerizekalılara anlatıyolar gibi :cherry: