Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
döner arkadaşlar debryajın ölü boşlugudur o..
benim cbf te dönüyodu sordum soruşturdum ..
normal oldugunu sölediler.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
zincirin gevşediğini sanmıyorum kaçkere gerdirdim lastikmi bu uzuo bukadar. arka tekerlek öne kayıyor bence vidalar tutmuyor
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
zinciri yağlarken bende farkettim debriyaja basıncada hala dönüyordu arka tekerlek. motordan anlamam ama şaşırmadım değil :)
bu arada benim zincir habire gevşiyor nasıl başetcez bunla??? vidaları gevşetip tekerleği geri çekiyorlar ama bence o vidalar tutmuyor tekerlek yine ileri kayıyor zincirin gevşemediğini düşünüyorum.
dişli üzerindeki somunları contalı somunla değiştir.
birkez dha zincirini ayarla kolay kolay gevsemez bi daha
bende öyle oldu. 4200 km den bu yana daha zincir gerdirmedim.
şuan 6900 km de
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
evet contalı somun işe yara

somuncontal.jpg
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
yalnız üstteki somunun contası içerde tutmazki o
nerden alıcaz tesisatçılardanmı :mrgreen:
serviste her gittiğimde sıkıntı yaşıyorum
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
hırdavatçılarda vardır
oralara bakın
olmazsa sanayide oto civatacılarda vardır

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:26 ----------

bu arada resimde dışta conta merak etme gayet ii olur
yeterki somunu yanlış sıkma
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
merhaba arkadaşlar yaz gelsede forumumuz renklense :)yazın 2 kuzen (2 motor)dağa çıkacağız resimlerimi sizinle paylaşmaktan mutluluk duyarım.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
slm herkese..sis farı isteyen varsa elimde mevcuttur..saygılar herkese.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-sis-fari-3x1-poer-led-li-111357536/detay/
istanbul şişli yakınlarına elden teslim ederiz..
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Hayrola başınızdan tehlikeli bir durum geçmiş gibi sanki :cherry:

İsyeri servisi kontrolü kaybedip kaza yaptı haklısın başımdan geçti. Eğer ki karşıdan da gelen bir araç falan olsaydi daha fena durumla karsilasmis olabilirdik.
Bu yüzden hız yapmayın dedim. Sağlıklı bir beyni olan kişi kullanıyor olsaydi belki bu kazayı da anlatmıyor olurdum...
 
Katılım
4 Ağu 2012
Mesajlar
76
Arkadaşlar,
Daha önceki paylaşımlarımdan da hatırlarsınız, herkes eğitimlerini mutlaka almalı. Eğitimlerde 40 ile 70km hızın arasında neredeyse frenlemede 4 kat fark olduğunu görünce zaten hız yapacağınız zaman 2 değil 3-4 kere düşünüyorsunuz... Herkese kazasız belasız günler dilerim...
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
j3q9s.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

j3qfq.jpg

j3qjd.jpg


yğmurda binmek de büyük zevk
ah birde aslanım kirlenmese

arkadaşlar biraz foto paylaşalım da renk gelsin sayfamıza
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
http://a1301.hizliresim.com/15/m/j3q9s.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

http://a1301.hizliresim.com/15/m/j3qfq.jpg
http://a1301.hizliresim.com/15/m/j3qjd.jpg

yğmurda binmek de büyük zevk
ah birde aslanım kirlenmese

arkadaşlar biraz foto paylaşalım da renk gelsin sayfamıza

Güzel resimler. Bende çok kirlenmesi taraftarı değilim motorların. Böyle sanki içi dışı kirli birşeye biniyormuş hissi yaratıyor insanda. :)
Birde plakalık taktırirsan zamanla titreşim olmaz. Böyle sade plaka çok zırıltı yapıyordu sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst