Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

qld

Katılım
17 May 2012
Mesajlar
37
arkadaslar benım bı sorum var. yaza kadar bi drift almayı planlıyorum ama kredi kartı veya peşin ödeme gibi bi şansım yok. senetle verırler mı bu mondial bayileri ? her ay odesem mesela 12 ayda 250tl oluyor 3000tl bile yapsalar fiyatı. ben 24ay dusunuyorum tabi yaparlar mı onu da bılmıyorum. reel'de pek dolanamıyorum vaktım kalmıyo bu aralar da bıraz rahatsızım evde yıyorum kafayı nasıl olucak ne olucak nasıl alıcam bu drifti diye. var mı bilen ? senetle veya bu tarz bısey ile motosiklet alan ? varsa yardımcı olabılırsenız burdan sevınırım

ben elden taksitle almıştım, 3600 e gelmişti
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
151
Ben de taksit ile aldım. 1000 TL. peşin gerisini 7 taksit yaptım plaka dahil toplam 3.280 TL. ye geldi çoğu satıcı kredi kartı harici taksit işine yanaşmıyor. Yanaşanlar ise de uçuk vade farkı koyuyor. Kredi çekme imkanınız yok mu? 3.000 tl çekseniz motoru peşin alır bankaya ödersiniz.

Ayrıca 7 sene sccoter kullandım dün akşam ilk defa vitesli kullandım bacaklarım acaip ağrıdı. Alışınca geçer umarım :)
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sifir-ayarinda-mh-drift-bir-bucuk-yil-garantili-tertemiz-97322137/detay

bu ilandaki satıcı arkadaş motor için ilk ve son resimleri koydum demiş..
ama koydugu resimler benim eski sattıgım motora ailt..
mesut arkadaşımızınde bi fotosı var..
ne denir bu satıcı arkadaşa ??
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
151
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sifir-ayarinda-mh-drift-bir-bucuk-yil-garantili-tertemiz-97322137/detay

bu ilandaki satıcı arkadaş motor için ilk ve son resimleri koydum demiş..
ama koydugu resimler benim eski sattıgım motora ailt..
mesut arkadaşımızınde bi fotosı var..
ne denir bu satıcı arkadaşa ??

Satın almaya gidildiğinde muhtemelen bambaşka bir motosiklet ile karşılaşılacak, Eğer motosikleti satan senin sattığın arkadaş değil ise tabii ki. Ben de o resimleri bu forumda görmüştüm.
Söylenecek bir sürü kötü şey var ama burası yeri değil...
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sifir-ayarinda-mh-drift-bir-bucuk-yil-garantili-tertemiz-97322137/detay

bu ilandaki satıcı arkadaş motor için ilk ve son resimleri koydum demiş..
ama koydugu resimler benim eski sattıgım motora ailt..
mesut arkadaşımızınde bi fotosı var..
ne denir bu satıcı arkadaşa ??

Haha :D Böyle adamlarda varmış demekki dünyada ya. Boş adamlar ya. Yalan söyleyerek ne kazanıyorlar bunlar.
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sifir-ayarinda-mh-drift-bir-bucuk-yil-garantili-tertemiz-97322137/detay

bu ilandaki satıcı arkadaş motor için ilk ve son resimleri koydum demiş..
ama koydugu resimler benim eski sattıgım motora ailt..
mesut arkadaşımızınde bi fotosı var..
ne denir bu satıcı arkadaşa ??

hak,katen ümit 3 adet benim motorun resmi war
dur ben bi arayayım şunu:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

yelefonu da kullanım dişı bi de msj atayım bakayım

bu arada kenan arkadaşım hayırlı olsn motorun
unutma sakın kasksız çıkmayı

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

nakalım msj attım dönecek mi geriye
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
151
Teşekkür ederim Mesut. Motosiklette yeni değilim 2006 dan beri scooter kullanıyordum Mondial 151 RS ve kasksız çıkmak bana göre değil bir kaç defa kaza yapmıştım ama hiç biri ciddi değildi ama kaskım hep vardı o yüzden yaralanmadım. En son yaptığım kaza da motosiklet pert oldu kask ım olmasaydı yüzüm gözüm değişirdi :) Güzel uçtum vesselam :) ama koruma şart mont kask eldiven üçlüsü ile takılıyorum genelde... Zamanında üst üste giydiğim 2 tane mont ufacık bir asfalt ile fazla samimi olunca ikisi birden kurşun girmiş gibi delinmişti :) O zamandan beri korumalı mont giyiyorum Allah'tan ciddi kazalarım olmadı o dönemlerde.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
Valla ümit bende gördüm o ilani seninki benzettim ama değildir dedim vay ise bak ya ne hale geliyo memleket :mad: memleket geniş olduğundan her cins insanda var
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
161
İşin zor kardeş..senet yapacaklarını pek sanmıyorum.Kredi kartı şart bu devirde
Merhabalar bi konuda bilgi almak istiyorum konuyla pek alakalı değil ama bu kredi kartlarına 3-4bin lira limit veriyorlarmı bizde yaklaşık 1000 liralık limitli kredi kartı var istediğimizde limiti 3-4 bine çıkartabiliyor muyuz?Bu arada kart babamın adına ve emekli.Yardımcı olacak arkadaşları şimdiden çok teşekkürler.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Merhabalar bi konuda bilgi almak istiyorum konuyla pek alakalı değil ama bu kredi kartlarına 3-4bin lira limit veriyorlarmı bizde yaklaşık 1000 liralık limitli kredi kartı var istediğimizde limiti 3-4 bine çıkartabiliyor muyuz?Bu arada kart babamın adına ve emekli.Yardımcı olacak arkadaşları şimdiden çok teşekkürler.
Aylık 1000 lira değil mi o ? 3 bin liralık motoru 12 taksit yaptırırsan aylık 250 lira olur o da limiti aşmaz geriye de aylık 750 lira limit kalır taksitler bitene kadar.
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Merhabalar bi konuda bilgi almak istiyorum konuyla pek alakalı değil ama bu kredi kartlarına 3-4bin lira limit veriyorlarmı bizde yaklaşık 1000 liralık limitli kredi kartı var istediğimizde limiti 3-4 bine çıkartabiliyor muyuz?Bu arada kart babamın adına ve emekli.Yardımcı olacak arkadaşları şimdiden çok teşekkürler.

Başvuruda bulunursan büyük olasılık liminiti arttırırlar.Sende motoruna kavuşursun.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Tabi Aldiniz hepiniz kız gibi motorlari en sorunsuz çin mallarını sesiniZ solugunuz cikmiyor. :)
Herkese hayırlı Kazasız Surusler.
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
17
s.a Arkadaşlar Bende 125 mh almayı kafaya koydum daha önce ybr mc mr bu modelleride çok araştırdım ama son olarak mh ye karar verdim fakat fiyat konusunda sıkıntım var sıfır almaya gücüm yetmiyo temiz bir 2 , el almayı düşünüyorum sakaryada oturuyorum eger satan varsa bi ulaşsın konuşalım.düzce izmit hatta istanbulda satanlarda olabilir ama masrafı arttıgı için fiyat makul olursa alabilirim.facemde bu http://www.facebook.com/furkan.aydin.94
mail adresim=frkn_aydn@hot....
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Arkadaslar hayirli mi olsun diyeyim bilmiyorum:) saka bir yana ilk ceza mi yedim hemide motorla hemide 62 km hizla.. Kafayi yicem ya mont icin ayirdigim para cezaya gitti. 166 tlcik 15 gun once odedigim icin 124.5tl cik bayiliverdim devletimize... Kurtulma sansim yok mu yazmasaniz olmaz mi dedim yok babam gelse yazarim diyo. Peki dedik .Memur da yalvarttoracak sanki yaziyorum bak demez mi.para senin cebine girecekse yazma girmeyecekse yaz dedim. Guldu ama yazdi kereta
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Arkadaslar hayirli mi olsun diyeyim bilmiyorum:) saka bir yana ilk ceza mi yedim hemide motorla hemide 62 km hizla.. Kafayi yicem ya mont icin ayirdigim para cezaya gitti. 166 tlcik 15 gun once odedigim icin 124.5tl cik bayiliverdim devletimize... Kurtulma sansim yok mu yazmasaniz olmaz mi dedim yok babam gelse yazarim diyo. Peki dedik .Memur da yalvarttoracak sanki yaziyorum bak demez mi.para senin cebine girecekse yazma girmeyecekse yaz dedim. Guldu ama yazdi kereta

Adam senden bir hareket beklemiş ama sende tık yok :D
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Uzun zamandır bizim şeherde kar yağmıyordu....Ama bugün yağdı be yawww.

6495Goruntu0794.jpg
[/URL][/IMG]

6280Goruntu0804.jpg
[/URL][/IMG]

1540Goruntu0800.jpg
[/URL][/IMG]

6914Goruntu0801.jpg
[/URL][/IMG]

8711Goruntu0802.jpg
[/URL][/IMG]

5506Goruntu0803.jpg
[/URL][/IMG]

7366Goruntu0805.jpg
[/URL][/IMG]

3781Goruntu0806.jpg
[/URL][/IMG]

2856Goruntu0808.jpg
[/URL][/IMG]

2916Goruntu0810.jpg
[/URL][/IMG]

9283Goruntu0797.jpg
[/URL][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst