arkadaslar benım bı sorum var. yaza kadar bi drift almayı planlıyorum ama kredi kartı veya peşin ödeme gibi bi şansım yok. senetle verırler mı bu mondial bayileri ? her ay odesem mesela 12 ayda 250tl oluyor 3000tl bile yapsalar fiyatı. ben 24ay dusunuyorum tabi yaparlar mı onu da bılmıyorum. reel'de pek dolanamıyorum vaktım kalmıyo bu aralar da bıraz rahatsızım evde yıyorum kafayı nasıl olucak ne olucak nasıl alıcam bu drifti diye. var mı bilen ? senetle veya bu tarz bısey ile motosiklet alan ? varsa yardımcı olabılırsenız burdan sevınırım
ben elden taksitle almıştım, 3600 e gelmişti