Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Güzel resimler. Bende çok kirlenmesi taraftarı değilim motorların. Böyle sanki içi dışı kirli birşeye biniyormuş hissi yaratıyor insanda. :)
Birde plakalık taktırirsan zamanla titreşim olmaz. Böyle sade plaka çok zırıltı yapıyordu sanırım.
Kirlenirse motor yıkarız sorun mu yani :)
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Kış zaten şimdi.Yıkamaya bile gerek yok.Yaz olsa ışıl ışıl gez.Şimdi yıka bi kaç turdan sonra leş gibi.Deymez yani.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
kırmızı mı yeşilmi ? :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

kırmızı mı yeşil mi ? :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------

kırmızı mı yeşil mi ? :)
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
arkadaslar benım bı sorum var. yaza kadar bi drift almayı planlıyorum ama kredi kartı veya peşin ödeme gibi bi şansım yok. senetle verırler mı bu mondial bayileri ? her ay odesem mesela 12 ayda 250tl oluyor 3000tl bile yapsalar fiyatı. ben 24ay dusunuyorum tabi yaparlar mı onu da bılmıyorum. reel'de pek dolanamıyorum vaktım kalmıyo bu aralar da bıraz rahatsızım evde yıyorum kafayı nasıl olucak ne olucak nasıl alıcam bu drifti diye. var mı bilen ? senetle veya bu tarz bısey ile motosiklet alan ? varsa yardımcı olabılırsenız burdan sevınırım
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------

[/COLOR]

eray abi kusura bakma bilgisayar hatası Senin ve ümit abinin büyük hayranıyım.Saygılar abi
estafrullah kardeşim :)

---------- Post added at 17:48 ---------- Previous post was at 17:38 ----------

Ben de bu akşam alıyorum Drift'imi :flower::queen:

hayırlı olsun kazasız belasız günlerde güle güle kullanın. rodajı sakin yapın sonra yardırın :p

---------- Post added at 17:51 ---------- Previous post was at 17:48 ----------

arkadaslar benım bı sorum var. yaza kadar bi drift almayı planlıyorum ama kredi kartı veya peşin ödeme gibi bi şansım yok. senetle verırler mı bu mondial bayileri ? her ay odesem mesela 12 ayda 250tl oluyor 3000tl bile yapsalar fiyatı. ben 24ay dusunuyorum tabi yaparlar mı onu da bılmıyorum. reel'de pek dolanamıyorum vaktım kalmıyo bu aralar da bıraz rahatsızım evde yıyorum kafayı nasıl olucak ne olucak nasıl alıcam bu drifti diye. var mı bilen ? senetle veya bu tarz bısey ile motosiklet alan ? varsa yardımcı olabılırsenız burdan sevınırım

hiç sanmıyorum ama çıkmadık candan umut kesilmez bence dene şansını...
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
arkadaslar benım bı sorum var. yaza kadar bi drift almayı planlıyorum ama kredi kartı veya peşin ödeme gibi bi şansım yok. senetle verırler mı bu mondial bayileri ? her ay odesem mesela 12 ayda 250tl oluyor 3000tl bile yapsalar fiyatı. ben 24ay dusunuyorum tabi yaparlar mı onu da bılmıyorum. reel'de pek dolanamıyorum vaktım kalmıyo bu aralar da bıraz rahatsızım evde yıyorum kafayı nasıl olucak ne olucak nasıl alıcam bu drifti diye. var mı bilen ? senetle veya bu tarz bısey ile motosiklet alan ? varsa yardımcı olabılırsenız burdan sevınırım

İşin zor kardeş..senet yapacaklarını pek sanmıyorum.Kredi kartı şart bu devirde
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Güzel resimler. Bende çok kirlenmesi taraftarı değilim motorların. Böyle sanki içi dışı kirli birşeye biniyormuş hissi yaratıyor insanda. :)
Birde plakalık taktırirsan zamanla titreşim olmaz. Böyle sade plaka çok zırıltı yapıyordu sanırım.

plakanın altına paslanmaz saç kestirdim
alt tarafa da çift taraflı bant yaptım bi zarıltı yok çok şükür
tavsiyen için teşekkürler
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Ön tekerden cırcırcır diye ses geliyor. Çok sinirimi bozmaya başladı yağsızmı kaldı ne? Varmı daha önceden başına gelen ve çözüm bulan biri. Tam olarak nereden geldiğinide bulamadım ama ön tekeri döndürdüğümde geliyor.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
151
Drift'imi aldım arkadaşlar daha ilk defa vitesli motosiklet kullandığım için kalkışlarda zorlandım ama alıştıkça üstünden inesim gelmedi manyak bir alet yahu yok böyle bir zevk :) Bunca yıldır scoter ile gezdim resmen benzinli bisiklete bimişim meğer :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Drift'imi aldım arkadaşlar daha ilk defa vitesli motosiklet kullandığım için kalkışlarda zorlandım ama alıştıkça üstünden inesim gelmedi manyak bir alet yahu yok böyle bir zevk :) Bunca yıldır scoter ile gezdim resmen benzinli bisiklete bimişim meğer :)
Yavaş git virajlara hızlı girme özellikle CST lastiklerle, yoksa sonun aşağıdaki videodaki adam gibi olur :)
[YT]odEuuiugozA[/YT]
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
151
Daha 60 ı geçmedim malum alet 22 km oldu henüz :) virajlara girer ken de duruyorum sayılır o derece yani :) Uyarın için teşekkürler.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Daha 60 ı geçmedim malum alet 22 km oldu henüz :) virajlara girer ken de duruyorum sayılır o derece yani :) Uyarın için teşekkürler.

Hayırlı uğurlu olsun kardeş. allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Rodaji güzel yap sabret biraz ve driftin gazına gelme :)))
Ve imkanin varsa lastikleri degistir. Çok güvensiz üzerindekiler.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
151
Teşşekürler Allah kimseye kaza bela vermesin motosiklet kazası hiç birşeye benzemiyor. Lastikler ne kadar güvensiz olsa da kullandığım scooterin 5 senelik lastiklerinden iyidir herhalde :) Yaza doğru Pirelli DuraTraction düşünüyorum...
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
bu video daki kazada lastik hatasi yok , tamamen surucu hatasindan kaynaklaniyor. surucu gidonu yeterince cevirmedi.



Yavaş git virajlara hızlı girme özellikle CST lastiklerle, yoksa sonun aşağıdaki videodaki adam gibi olur :)
[YT]odEuuiugozA[/YT]

Mengu bu video sana gelsin , al.

[YT]sCyQJMNEegg[/YT]
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sen öyle san ben CST'nin 130/60-13 lastiklerine kefilim bu konuda, o motora o lastikle o virajda 90 km hız çok, virajda ters açı var ve aşağı iniş. Lastikler sabun gibi afalt üzerinde uçuyor resmen. 70-75'le rahat dönerdi.
Eğitim videosu da baya komikmiş, başlardaki motoru çalıştırıp yola çıkana kadarki kısmı sanki gerizekalılara anlatıyolar gibi :cherry:
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
kefilim diyorsan inanirim.
Sen öyle san ben CST'nin 130/60-13 lastiklerine kefilim bu konuda, o motora o lastikle o virajda 90 km hız çok, virajda ters açı var ve aşağı iniş. Lastikler sabun gibi afalt üzerinde uçuyor resmen. 70-75'le rahat dönerdi.
Eğitim videosu da baya komikmiş, başlardaki motoru çalıştırıp yola çıkana kadarki kısmı sanki gerizekalılara anlatıyolar gibi :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst