Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
motor enduro gibi oldu..sele ile teker arası açıldı..
çift tırnaklı ngk buji taktırdım dün ybr amortisörüde takınca motora yabancılık çektim..
ama alıştım ilk bindigimde ayak uçlarım yere degiyodu..
amortisörler ilk seviyede..üç seviye vr en sona alırsam motora binemem heralde :)
http://e1210.hizliresim.com/12/1/dkk8k.jpg
http://c1210.hizliresim.com/12/1/dkkbd.jpg
http://c1210.hizliresim.com/12/1/dkkcd.jpg

---------- Post added at 15:23 ---------- Previous post was at 15:13 ----------

http://c1210.hizliresim.com/12/1/dkkl2.jpg

Hayırlı olsun ümit abi çok güzel olmuş bu fotoğraflarla dahada belli oluyor fark öncekine göre. Güle güle eskit inşallah :)
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
ümit ben amortisörlerden şikayetçiyim çok sert ,yolarda takır tukur gidiyorum. bu taktığın amortisör yumuşakmı. bozuk yollarda rahatlık sağladımı 50 tl bişe değil. çift tırnak bujini kodunuda yazarmsın yada en temizi link at kardeşim
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
ümit ben amortisörlerden şikayetçiyim çok sert ,yolarda takır tukur gidiyorum. bu taktığın amortisör yumuşakmı. bozuk yollarda rahatlık sağladımı 50 tl bişe değil. çift tırnak bujini kodunuda yazarmsın yada en temizi link at kardeşim
ben ybr amörtisörünü aldım ..aldıgım yer arkadaşın tanıdıgı dedim eger olmazsa begenmezsem getiririm geri dedi..
taktım oldu ve memnun kaldım ...hatta gezide mc kullanan bi arkadaş vardı çok begendii.
hatta sitede faruk abi diyue biri var cbf kullanıyo o da çok begendi kendi motorunun selesinden daha rahat oldugunu söyledi..

buji numarasınıda yarın yazarım
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
merhaba herkese..bugün bursa trilye gezisine katıldım güzel bi gün geçirdim 440 km toplam..
donuş yolu zevkliydi 1 ybr 1 cbf 1 mc 1 drift açtık gazıı..
Cumartesi günü 360km yol yaptım motorla, kollarım hala ağrıyo sırtımı kaşıyamıyorum acısından. 440km yol daha da fena hem de yoğun trafiğin olduğu yollara gitmişsiniz.
 
Katılım
25 Eyl 2012
Mesajlar
6
Selamın Aleyküm arkadaşlar,abiler...Öncelikle kendimi tanıtayım ismim Hüseyin 22 yaşındayım Karabük'te yaşıyorum.Uzun takip ve araştırmalardan sonra gözüm kalan "MH" ye kavuştum.Yakşalık 1 aydır kullanıyorum. İkinci el aldım motoru 2011 model gri renk 1950 km dedeydi aldığımda artık 2500 de :queen: Sözün özü artık bende aranızdayım. Motorda ilk olarak lastikleri değiştirdim mishelin taktırdım üzerindeki lastiklerle yola çıkmaya dahi korkuyordum o kadar kötü ve güvensizler. Dün çok moral bozucu birşey oldu ne zararı varsa motorumun park halindeyken kim olduğunu bilmediğim serserinin biri,birkaçı selenin derisini 30cm kadar kesmiş eline ne geçti çok merak ediyorum.:silent: Allah'tan bin beterini bulurlar inşallah.Hayırlı akşamlar...
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Selamın Aleyküm arkadaşlar,abiler...Öncelikle kendimi tanıtayım ismim Hüseyin 22 yaşındayım Karabük'te yaşıyorum.Uzun takip ve araştırmalardan sonra gözüm kalan "MH" ye kavuştum.Yakşalık 1 aydır kullanıyorum. İkinci el aldım motoru 2011 model gri renk 1950 km dedeydi aldığımda artık 2500 de :queen: Sözün özü artık bende aranızdayım. Motorda ilk olarak lastikleri değiştirdim mishelin taktırdım üzerindeki lastiklerle yola çıkmaya dahi korkuyordum o kadar kötü ve güvensizler. Dün çok moral bozucu birşey oldu ne zararı varsa motorumun park halindeyken kim olduğunu bilmediğim serserinin biri,birkaçı selenin derisini 30cm kadar kesmiş eline ne geçti çok merak ediyorum.:silent: Allah'tan bin beterini bulurlar inşallah.Hayırlı akşamlar...

Aleykümselam...
Malesef motosikletlere sahibinden başka kimse dikkat etmez.Arabayla geri geri gelirken çarparlar arabadan inmeye bile cüret etmezmer,gelen geçen üstüne oturur,yaslanır,dayanır,çizer vs.Sinir bozucu bi durum ama yapacak bişey yok.Allah beterinden saklasın diyelim.Güle güle kullan motosikletini.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Selamın Aleyküm arkadaşlar,abiler...Öncelikle kendimi tanıtayım ismim Hüseyin 22 yaşındayım Karabük'te yaşıyorum.Uzun takip ve araştırmalardan sonra gözüm kalan "MH" ye kavuştum.Yakşalık 1 aydır kullanıyorum. İkinci el aldım motoru 2011 model gri renk 1950 km dedeydi aldığımda artık 2500 de :queen: Sözün özü artık bende aranızdayım. Motorda ilk olarak lastikleri değiştirdim mishelin taktırdım üzerindeki lastiklerle yola çıkmaya dahi korkuyordum o kadar kötü ve güvensizler. Dün çok moral bozucu birşey oldu ne zararı varsa motorumun park halindeyken kim olduğunu bilmediğim serserinin biri,birkaçı selenin derisini 30cm kadar kesmiş eline ne geçti çok merak ediyorum.:silent: Allah'tan bin beterini bulurlar inşallah.Hayırlı akşamlar...
hayırlı olsun kardeş aramıza hoş geldin :)
koltuğun için üzüldüm ne demişler önce can sonra canan. gidip bi dösemecide güzel bi döşeme kaplatırsın hallolur sıkma tatlı canını... geçmiş olsun
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Aleykum selam hüseyin. Aramıza hoşgeldin hayırlı olsun inşallah motorun tekerin düz bassin. Ufak problem için ise geçmiş olsun.
Arkadaşlar park ederken şu yolu izlemeniz belki fayda sağlayabilir.
Bildiğiniz yada tanıdığınız esnaf, apartman falan önüne yada kamerasi, bekçisi olan bir yere park etmenizde fayda var ya da taksi duraklarına falan böylece kafatasının içinde sadece su taşıyan insanlardan uzak tutmuş oluruz motoru. :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kardeş aramıza hoş geldin :)
koltuğun için üzüldüm ne demişler önce can sonra canan. gidip bi dösemecide güzel bi döşeme kaplatırsın hallolur sıkma tatlı canını... geçmiş olsun

göynün buralarda kaldı demi Eray :)
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
183
motor enduro gibi oldu..sele ile teker arası açıldı..
çift tırnaklı ngk buji taktırdım dün ybr amortisörüde takınca motora yabancılık çektim..
ama alıştım ilk bindigimde ayak uçlarım yere degiyodu..
amortisörler ilk seviyede..üç seviye vr en sona alırsam motora binemem heralde :)
http://e1210.hizliresim.com/12/1/dkk8k.jpg
http://c1210.hizliresim.com/12/1/dkkbd.jpg
http://c1210.hizliresim.com/12/1/dkkcd.jpg

---------- Post added at 15:23 ---------- Previous post was at 15:13 ----------

http://c1210.hizliresim.com/12/1/dkkl2.jpg

Bayağı yukarı kalkmış hoş görüntüsü var.Depo kılıfı çok kötü gösteriyor driftleri bence.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
göynün buralarda kaldı demi Eray :)
drift ilk göz ağrım ağa :)
ayrıca salak MR 250 topiği yürümüyo deli ettiler beni geçen hafta bişey yazdım cevap veren olmadı :farao: burası daha canlı.
ayrıca şimdi destro nun radyatörün önüne hava kanalı yaptırcam radyatör hava almıyo...
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Arkadaşlar bu benzin musluğunu her park ettiğimizde kapatmak gerekirmi? Yada ne kadar motor bekleyecekse kapatılmali akşam eve gelince mi mesela.
Birde çalıştırırken boşta olması gerekir diyor klavuzda. Ben bunu debriyajı sonuna kadar çekerek yapsam birşey fark edecekmidir.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
drift ilk göz ağrım ağa :)
ayrıca salak MR 250 topiği yürümüyo deli ettiler beni geçen hafta bişey yazdım cevap veren olmadı :farao: burası daha canlı.
ayrıca şimdi destro nun radyatörün önüne hava kanalı yaptırcam radyatör hava almıyo...
Bence radyatörü yan çevir, bu tarz motorların genelinde radyatör yerleşimi öyle zaten. Radyatör fazla büyük kalıp sırıtırsa, yüzey alanı orjinalinden az olmayan, dikdörtgenden çok kareye yakın bir radyatör bulup takabilirsiniz bence.
 
Katılım
25 Eyl 2012
Mesajlar
6
hayırlı olsun kardeş aramıza hoş geldin :)
koltuğun için üzüldüm ne demişler önce can sonra canan. gidip bi dösemecide güzel bi döşeme kaplatırsın hallolur sıkma tatlı canını... geçmiş olsun

Aleykum selam hüseyin. Aramıza hoşgeldin hayırlı olsun inşallah motorun tekerin düz bassin. Ufak problem için ise geçmiş olsun.
Arkadaşlar park ederken şu yolu izlemeniz belki fayda sağlayabilir.
Bildiğiniz yada tanıdığınız esnaf, apartman falan önüne yada kamerasi, bekçisi olan bir yere park etmenizde fayda var ya da taksi duraklarına falan böylece kafatasının içinde sadece su taşıyan insanlardan uzak tutmuş oluruz motoru. :)

Aleykümselam...
Malesef motosikletlere sahibinden başka kimse dikkat etmez.Arabayla geri geri gelirken çarparlar arabadan inmeye bile cüret etmezmer,gelen geçen üstüne oturur,yaslanır,dayanır,çizer vs.Sinir bozucu bi durum ama yapacak bişey yok.Allah beterinden saklasın diyelim.Güle güle kullan motosikletini.


İyi dilekleriniz için teşekkürler. Eray'ın da söylediği gibi bununla geçmiş olsun Allah korusun tekeride yarıp bırakabilirlerdi. Daha 2 haftalık birde o zaman tepe takla olurdum herhalde. Allah büyük elbet çıkar acısı yapandan.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Bence radyatörü yan çevir, bu tarz motorların genelinde radyatör yerleşimi öyle zaten. Radyatör fazla büyük kalıp sırıtırsa, yüzey alanı orjinalinden az olmayan, dikdörtgenden çok kareye yakın bir radyatör bulup takabilirsiniz bence.
aklıma gelmedi değil ama şu anki durumda radyatör kapağı üstte olduğu için yan çevirdiğimde yana gelecek ve doldurmam imkansızlaşacak. o yüzden fiber glass dan hava kanalı yapmaktan başka çarem kalmıyo...

---------- Post added at 10:11 ---------- Previous post was at 10:09 ----------

Arkadaşlar bu benzin musluğunu her park ettiğimizde kapatmak gerekirmi? Yada ne kadar motor bekleyecekse kapatılmali akşam eve gelince mi mesela.
Birde çalıştırırken boşta olması gerekir diyor klavuzda. Ben bunu debriyajı sonuna kadar çekerek yapsam birşey fark edecekmidir.
nebri motoru yarım saatten fazla kullanmadığın zaman musluğu kapatırsın. aslında her durmada kapatın diyo kitapçık da ama bi bakkala markete manava gittiğinde de 5 dakikalık olay için kapatmanın anlamı yok yani...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst