- Katılım
- 23 Mar 2008
- Mesajlar
- 421
motor enduro gibi oldu..sele ile teker arası açıldı..
çift tırnaklı ngk buji taktırdım dün ybr amortisörüde takınca motora yabancılık çektim..
ama alıştım ilk bindigimde ayak uçlarım yere degiyodu..
amortisörler ilk seviyede..üç seviye vr en sona alırsam motora binemem heralde
http://e1210.hizliresim.com/12/1/dkk8k.jpg
http://c1210.hizliresim.com/12/1/dkkbd.jpg
http://c1210.hizliresim.com/12/1/dkkcd.jpg
---------- Post added at 15:23 ---------- Previous post was at 15:13 ----------
http://c1210.hizliresim.com/12/1/dkkl2.jpg
Hayırlı olsun ümit abi çok güzel olmuş bu fotoğraflarla dahada belli oluyor fark öncekine göre. Güle güle eskit inşallah