Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Kirlenince yıkıyom ben.Bazen o bile zor geliyo.Allahtan benim çocuk var ona yıkattırıyom:)Depo kapak kısmına,akü ve buji taraflarına b.kunu çıkarana kadar su tutma yeter.

Peki çok teşekkürler. Ben onu temizler silerim bir güzel akaryakıt aldığım. Yerde hatta köpük oluyorla köpükler sonra suyla sellerim biter.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar. Motorunuzu kaç kmde bir yada nasıl bir programda yıkama yapıyorsunuz. Ve heryerine su tutuyormusunuz. Sonrasında nasıl kurulama yapıyoruz. Herkes bir fikir verebilirmi.
Küçük bi tazyikli yıkama makinemiz var, motora önce baştan aşağı tazyikli su tutuyorum, sonra sabunlu suya fırçayı batıra çıkara fırçayla her yerini köpüklüyorum, durularken tazyikli suyla yukarıdan aşağı köpükleri akıta akıta temizliyorum. Arka janta özellikle fazla fazla su tutuyorum yağlandığı ve çok kir tuttuğu için. Su tutmadığım yerler ön far kafasının arkası, göstergeler ve gidon kumandaları. Motoru 5-10 dakka kurumaya bırakıyorum sonra çalıştırıp 15-20 dakika geziyorum motosikletin her yerinden sular aksın çıksın kurusun diye.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
arkadaşlar bu motora debriyaj balatanız bitince orjinal ybr balatası takmanızı tavsiye ederim arkadaş taktırdı motor 10 numara her viteste ön kaldırıyo nerdeyse
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Mondial sizin drift'ten robot yapmış bizden de adını koymamızı istiyor. Ben adını feriha koydum :queen: bu arada yeni scooterları da yakıyo doğrusu, biri yeni yamaha bws kopyası ama çok güzel olmuş, diğeri 14 jant şekilli bi scooter, fiyatlar da gayet uygun bence. Mondial iyi götürüyo bu işi.
driftzn.jpg
 
Katılım
27 Ağu 2012
Mesajlar
33
selam arkadaslar arka amortusorlere hava basaniniz varmi faydasi oluyomu yardimci olurmusunuz
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
arkadaşlar herkese merhaba. benim motor bildiğiniz üzere su soğutmalı. dün nazilli fabrikadan istanbula gelen bi usta ile fikir alış-verişinde bulundum. motorun soğutma sistemi hakkında. ben kendi motoruma hararet saati taktım sürekli takip ediyorum hararet durumunu. ve makinenin soğumadığını farkettim. ustayla konuşurken de nedeninin radyatörün tam olarak tekerleğin arkasında kaldığını ve tekerleğin karşıdan gelen rüzgarı yararak gittiği için radyatörün yeteri kadar soğuk hava almadığını söyledi.

ve bir fikir verdi. bir fiber glass imalatçısına ön çamurluğun üstünden küçükde olsa bi hava kanalı yaptır o zaman daha iyi soğutma olur dedi. siz ne dersiniz bu konu hakkında???
fikirlerinizi bekliyorum...

ayrıca drifte sakal takmayı düşünenler yada takanlar bi kere daha düşünsünler...
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
15
bende drift kullanıyorum motor genel olrak cok ıyı far sıkıntılı sadece aydınlatma kotu gerı kalan hersey guzel ozellıkle yakıt yok kadar az yakıyor arkada oturan ıcın sele bıraz sert uzun yolda kıranp gırıyor bı yerlere :D max su ana kadar 120 gordum zorlamadan 120 cok fazla yakıtı etkılemıyor bu arada dıreksıyonu bırakınca saga kaçıyor stabıl degıl frenler ıyı ostergeler ıyı stop 10 numara oturmus arka camurlukta cok ıyı yan kapakların kalıtesı ybr nın kınden ıyı cıtır cıtır acınca elınde kalmıyor yumusak plastık kafa granejı cok hassas catlıyor guneste farı ybr farı ıle degısılebılır. apachı ve ybr den ustun bı motor genel olrak tıtresım cok az ılgı cekıcı yapısı var genel olrak gorusum bunlar. ılerıde sym wolf 250 nı favorım cok hosuma gıttı bu motor
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
bende pahalı olmasaydı SYM wolf 250 alacaktım ama arada neredeyse 2 katı fark vardı :sunny:
bir önce ki sayfada bi konu danıştım fikrinize yok mu fikir verecek yada yorum yapacak olan???
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Arkadaşlar stop etme sorununu çözdüm fakat motordan arada böyle uçak gibi ses çıkıyor hrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr diye neden olabilir
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Eray ustanin dedigi gibi radyotorde fan yok sogutmak icin
bence bu radyator hava sogutmanin biraz gelismis versiyonu
delik delme elbette faydali olacaktir ama ne oranda nasil delinecek. Kucuk bir delikse onun verecegi goruntu kirliligi yerine uzun kullanimlarda bi kenarda bes dakika soluklanir bi sigara molasi veririm motor sogur hic olmazsa icinde suphe kalmaz.
Radyatorun yerinde oynama yapilsa diyecegim olmayacak
belki bigisayar fanlari gibi kucuk bi fan uydurulabilir gibime geliyor ama zahmetli bir is ugrasan olmaz..
Eray hakkaten zor bi durum yukari tukursem biyik asasi sakal

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

Bu arada fan yok diye biliyorum yanlis hatirlamiyorumdur umarim
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
www.feyizoglu.com/Motosiklet-Brandasi_45381.html#0
arkadaşlar bizim motosikletlere hangi beden cuk diye oturuyor bu üründen alan varmı hiç. Topcase ile birlikte düşünürsek iyi olur küçük kalmasın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------

arkadaşlar herkese merhaba. benim motor bildiğiniz üzere su soğutmalı. dün nazilli fabrikadan istanbula gelen bi usta ile fikir alış-verişinde bulundum. motorun soğutma sistemi hakkında. ben kendi motoruma hararet saati taktım sürekli takip ediyorum hararet durumunu. ve makinenin soğumadığını farkettim. ustayla konuşurken de nedeninin radyatörün tam olarak tekerleğin arkasında kaldığını ve tekerleğin karşıdan gelen rüzgarı yararak gittiği için radyatörün yeteri kadar soğuk hava almadığını söyledi.

ve bir fikir verdi. bir fiber glass imalatçısına ön çamurluğun üstünden küçükde olsa bi hava kanalı yaptır o zaman daha iyi soğutma olur dedi. siz ne dersiniz bu konu hakkında???
fikirlerinizi bekliyorum...

ayrıca drifte sakal takmayı düşünenler yada takanlar bi kere daha düşünsünler...

Eray abi bence güzel fikir vermiş çamurluğun üst tarafıda müsaitse bence iş görür. Çünkü otomobillerde bile on kaporta rüzgara göre öyle şekiller verilerek üretiliyor ki artık yakıttan bu şekilde bile faydalanmaya çalışıyorlar. Arka ile birleştiriyorlar bu dizaynı ve arka taraftan aynı rüzgarla itme kuvveti kazanıyorlar. Bir belgeselde izlemiştim. Sende çok küçük bir yönlendirici ile o radyatörü buz tutturabilirsin ama fizik hesaplarından anlamam :) ona göre.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Gittim servise ana depodayken stop ediyordu motor çalışmıyordu falan böyle böyle dedim 5-10 liralık benzin yetmiyormuş ana depoya anca yedek depoyu dolduruyormuş yedekte kullan ya da en az 20 tl at dedi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst