Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2012
Mesajlar
76
arkadaşlar demin başımıza gelen şeye oturup yol kenaraına dakikalarca güldük...
aksam saat 10 gibi karaköyden levente geliyoruz arkadaşlar motoru arkadaş kullanıyo ileri sürüş egitimi olan bi arkadaşş..motora 140 vurduruyo yani iki kişi..neyse..
beşiktaşta meydenda ışıklar kırmızı yandı ve durduk.. ve yeşil ışık yandı ne olduysa o an oldu ve en öndeyiz..
arkadaş vitese taktı debriyajı bir kaldırdı hooop tekteket havada kaldı..
gitmiyoruz öylece kaldık motorun kafası havaya bakıyo kıçı yerde ikimiz gökyüzüne bakıyoruz 45 saniye o şekilde kaldık :)))
neyse ben indim motordan motor kafasını koydu yere..
biraz ilerledik saga çektik ve gülmekten ölüyoruzz..yerkere yatarak gülüyoruz ..yanımızdaki arabalarda gülüyo..pis rezil olduk..
arkada çanta da var allahtan olmasaydı ben oldugum yerde döt üstü oturuyodum..
http://f1209.hizliresim.com/11/t/ddb24.jpg

bu şekil kaldık yanada düşmedik önede :queen:
aklıma geldikçe hala gülüyorum..

Geçmiş olsun Ümit, güleriz ağlanacak halmize şeklinde olmuş gerçekten :) Allah büyük kazadan korumuş gerçekten! En kötü kazanız bu olur inşallah...
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
arkadaşlar demin başımıza gelen şeye oturup yol kenaraına dakikalarca güldük...
aksam saat 10 gibi karaköyden levente geliyoruz arkadaşlar motoru arkadaş kullanıyo ileri sürüş egitimi olan bi arkadaşş..motora 140 vurduruyo yani iki kişi..neyse..
beşiktaşta meydenda ışıklar kırmızı yandı ve durduk.. ve yeşil ışık yandı ne olduysa o an oldu ve en öndeyiz..
arkadaş vitese taktı debriyajı bir kaldırdı hooop tekteket havada kaldı..
gitmiyoruz öylece kaldık motorun kafası havaya bakıyo kıçı yerde ikimiz gökyüzüne bakıyoruz 45 saniye o şekilde kaldık :)))
neyse ben indim motordan motor kafasını koydu yere..
biraz ilerledik saga çektik ve gülmekten ölüyoruzz..yerkere yatarak gülüyoruz ..yanımızdaki arabalarda gülüyo..pis rezil olduk..
arkada çanta da var allahtan olmasaydı ben oldugum yerde döt üstü oturuyodum..
http://f1209.hizliresim.com/11/t/ddb24.jpg

bu şekil kaldık yanada düşmedik önede :queen:
aklıma geldikçe hala gülüyorum..
kardeşim geçmiş olsun :)
göüzümün önüne getirdimde :) rezalet büyükmüş ama :p
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Dostum bir duyuma göre depodaki yazı için ısıtarak yavaş yavaş söktüm diyen bi arkadaş vardı ne kadar doğru bilgim yok denemek lazım ama yavaşça belki çakmak zarar verebilir :)
Elektrikli sıcak hava tabancasıyla yazı sökülür ama çıkartma üzerine vernik atmışlarsa iz kalır.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Bence orjinalını bozmadan folyo falan çekip ileride sıkılınca tekrar eski görüntüsüne çevirilebilir olması daha iyi olur. Yada kılıf takmak.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Arkadaşlar bugün başıma gelen bir olayı paylaşacağım sabah çalıştırdım motoru jikleyle sonra indirdim yolda stop etti en az 2-3 kere stop etti öyle zar zor okula gittim öğlen gene aynı şekil şimdi eve geliyordum gene aynı şekil oldu neden olur sizce birde gaz verince sanki cır cır böceği gibi ses geliyor
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Motor serin yerdemi duruyo.Motor ısınmadan gitmeye kalkarsan olur böyle şeyler çünkü.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Arkadaşlar. Motorunuzu kaç kmde bir yada nasıl bir programda yıkama yapıyorsunuz. Ve heryerine su tutuyormusunuz. Sonrasında nasıl kurulama yapıyoruz. Herkes bir fikir verebilirmi.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Kirlenince yıkıyom ben.Bazen o bile zor geliyo.Allahtan benim çocuk var ona yıkattırıyom:)Depo kapak kısmına,akü ve buji taraflarına b.kunu çıkarana kadar su tutma yeter.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Çok soğuksa çalıştırmadan önce jikleyi en üste çekip çalıştırıyorsun,çalıştırdıktan sonra bir kademe aşağı çekip motor ısınana kadar bekliyorsun.3-5 dakika.ısındıktan sonra jikleni indirip hareket edebilirsin.Özellikle kışın ısınmadan gitmeye çalışmak devamlı stop ettirir ve motora zarar verir.Yani sabahları 5-10 dakika erken kalkıp motora ısınması gereken zamanı sağlamak gerekir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst