- Katılım
- 4 Ağu 2012
- Mesajlar
- 76
arkadaşlar demin başımıza gelen şeye oturup yol kenaraına dakikalarca güldük...
aksam saat 10 gibi karaköyden levente geliyoruz arkadaşlar motoru arkadaş kullanıyo ileri sürüş egitimi olan bi arkadaşş..motora 140 vurduruyo yani iki kişi..neyse..
beşiktaşta meydenda ışıklar kırmızı yandı ve durduk.. ve yeşil ışık yandı ne olduysa o an oldu ve en öndeyiz..
arkadaş vitese taktı debriyajı bir kaldırdı hooop tekteket havada kaldı..
gitmiyoruz öylece kaldık motorun kafası havaya bakıyo kıçı yerde ikimiz gökyüzüne bakıyoruz 45 saniye o şekilde kaldık))
neyse ben indim motordan motor kafasını koydu yere..
biraz ilerledik saga çektik ve gülmekten ölüyoruzz..yerkere yatarak gülüyoruz ..yanımızdaki arabalarda gülüyo..pis rezil olduk..
arkada çanta da var allahtan olmasaydı ben oldugum yerde döt üstü oturuyodum..
http://f1209.hizliresim.com/11/t/ddb24.jpg
bu şekil kaldık yanada düşmedik önede :queen:
aklıma geldikçe hala gülüyorum..
Geçmiş olsun Ümit, güleriz ağlanacak halmize şeklinde olmuş gerçekten