Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Ben buralarda 50 kere yazdım rodajın nasıl yapılacağını ama dikkate alan yok hiç.
her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır. sen rodajı öyle yapıyosun biz fabrikanın söylediği gibi yapıyoruz. her koyun kendi bacağından asılır...
biz izah ederiz yapan yapar yapmayan kendi bilir
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
merhaba arkadaşlar bu motorun sele yüksekliğini bilen varmı buraya yazarsa sevinirim.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
kitapçıkta rodaja dair hiçbir şey yok ben kendi fikrimi sunuyorum ilk 500 km boyunca 5 bin devir 60 km hızı geçme 500 den sonra biraz bas bence tabi...
 
Katılım
4 Ağu 2012
Mesajlar
76
kitapçıkta rodaja dair hiçbir şey yok ben kendi fikrimi sunuyorum ilk 500 km boyunca 5 bin devir 60 km hızı geçme 500 den sonra biraz bas bence tabi...

Herkese günaydın,

Motoru ilk aldığımda bana ilk 500km 6000devri geçme dediler (sonradan öğrendiğim motor zaten redline'ın yarı devrinde verimli kullanılırmış yani bizim motorda 10-12 redline, uygun devir 5-6 devir)

İlk bakım sonrasında bana usta istediğin kadar bas redline'a bakma, kompresyonlu kullan dedi. Ben yine de redline'ı geçmeden elimden geldiğince motor frenini kullanarak sürmeye çalışıyorum. Şimdilik bir sıkıntı yaşamadım. Nasipse bu cuma 1500km bakımına götürcem :)

Bu arada elcik değiştireniniz var mı? Tavsiye eder misiniz? Haliyle bu motora rizoma elcik almayı düşünmüyorum ama piyasadaki 10-15tl lik elciklerden taktıran varsa fikir verebilir mi?

Saygılar,
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Günaydın arkadaşlar. Fotoğrafları çektim bugün yükleyeceğim inşallah. Birde bizim uzun farlarin ayarlaması serviste mi yaptırılabilir. Dün akşam uzunlar gökyüzünü gösteriyordu da :)
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
Günaydın arkadaşlar. Fotoğrafları çektim bugün yükleyeceğim inşallah. Birde bizim uzun farlarin ayarlaması serviste mi yaptırılabilir. Dün akşam uzunlar gökyüzünü gösteriyordu da :)

Far ayarını kendn de yapabilirsin. Direksiyonu sağa çevir, farın arka tarafında yıldız bir tornavidayla ayarlanan bir vida var oradan vidayı sıkınca yukarı gevşetince aşağı doğru ayar yapılıyor. Motoru ilk aldığımda benim de gökyüzünü gösteriyordu. servise sordum o gösterdi ayar yerini.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Far ayarını kendn de yapabilirsin. Direksiyonu sağa çevir, farın arka tarafında yıldız bir tornavidayla ayarlanan bir vida var oradan vidayı sıkınca yukarı gevşetince aşağı doğru ayar yapılıyor. Motoru ilk aldığımda benim de gökyüzünü gösteriyordu. servise sordum o gösterdi ayar yerini.

Tamam akşam eve geçince bir bakalım o zaman. Birde motorların böyle sorunlarında kendinde birşeyler yapabiliyorsunya orasını çok seviyorum. :). Otomobillerde artık böyle birşey çok zor hep bilgisayarlı falan :)
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
13
Arkadaşlar teknik yardım

Arkadaşlar motorumun resmini yüklemek istiyorum ama resim yükleyemiyorum, yardım
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Arkadaşlar Bu Benim Yüklemeye Çalıştıklarım Bakalım nasıl olacak...

http://imageshack.us/photo/my-images/254/19871710151158560534334.jpg/

Ben Devamlı Mobilden Girdiğim için Becerememiş Olabilirim... Kusura bakmayın


3845198717101511585605343341.jpg
[/URL][/IMG]
69551.jpg
[/URL][/IMG]
91692.jpg
[/URL][/IMG]
62643.jpg
[/URL][/IMG]
71214.jpg
[/URL][/IMG]
50255.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------

Buda Bonus Olsun.Maksat ortalık şenlensin...:)
1677Goruntu0742.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

6283Goruntu0743.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

Depoya taktığın file zarar veriyor çiziyor haberin olsun.Benim siyahta çok belli oluyo,çabuk toz tuttuğu için.Güzel duruyor ama çiziyor.Karbon kapladım depoyu o yüzden.Artık takabilirim:)
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
arkadaşlar demin başımıza gelen şeye oturup yol kenaraına dakikalarca güldük...
aksam saat 10 gibi karaköyden levente geliyoruz arkadaşlar motoru arkadaş kullanıyo ileri sürüş egitimi olan bi arkadaşş..motora 140 vurduruyo yani iki kişi..neyse..
beşiktaşta meydenda ışıklar kırmızı yandı ve durduk.. ve yeşil ışık yandı ne olduysa o an oldu ve en öndeyiz..
arkadaş vitese taktı debriyajı bir kaldırdı hooop tekteket havada kaldı..
gitmiyoruz öylece kaldık motorun kafası havaya bakıyo kıçı yerde ikimiz gökyüzüne bakıyoruz 45 saniye o şekilde kaldık :)))
neyse ben indim motordan motor kafasını koydu yere..
biraz ilerledik saga çektik ve gülmekten ölüyoruzz..yerkere yatarak gülüyoruz ..yanımızdaki arabalarda gülüyo..pis rezil olduk..
arkada çanta da var allahtan olmasaydı ben oldugum yerde döt üstü oturuyodum..
ddb24.jpg


bu şekil kaldık yanada düşmedik önede :queen:
aklıma geldikçe hala gülüyorum..
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
183
.


Resimler için teşekkürler.Çok hoşlar.

arkadaşlar demin başımıza gelen şeye oturup yol kenaraına dakikalarca güldük...
aksam saat 10 gibi karaköyden levente geliyoruz arkadaşlar motoru arkadaş kullanıyo ileri sürüş egitimi olan bi arkadaşş..motora 140 vurduruyo yani iki kişi..neyse..
beşiktaşta meydenda ışıklar kırmızı yandı ve durduk.. ve yeşil ışık yandı ne olduysa o an oldu ve en öndeyiz..
arkadaş vitese taktı debriyajı bir kaldırdı hooop tekteket havada kaldı..
gitmiyoruz öylece kaldık motorun kafası havaya bakıyo kıçı yerde ikimiz gökyüzüne bakıyoruz 45 saniye o şekilde kaldık :)))
neyse ben indim motordan motor kafasını koydu yere..
biraz ilerledik saga çektik ve gülmekten ölüyoruzz..yerkere yatarak gülüyoruz ..yanımızdaki arabalarda gülüyo..pis rezil olduk..
arkada çanta da var allahtan olmasaydı ben oldugum yerde döt üstü oturuyodum..
http://f1209.hizliresim.com/11/t/ddb24.jpg

bu şekil kaldık yanada düşmedik önede :queen:
aklıma geldikçe hala gülüyorum..

:):) orda olmak isterdim.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
arkadaşlar demin başımıza gelen şeye oturup yol kenaraına dakikalarca güldük...
aksam saat 10 gibi karaköyden levente geliyoruz arkadaşlar motoru arkadaş kullanıyo ileri sürüş egitimi olan bi arkadaşş..motora 140 vurduruyo yani iki kişi..neyse..
beşiktaşta meydenda ışıklar kırmızı yandı ve durduk.. ve yeşil ışık yandı ne olduysa o an oldu ve en öndeyiz..
arkadaş vitese taktı debriyajı bir kaldırdı hooop tekteket havada kaldı..
gitmiyoruz öylece kaldık motorun kafası havaya bakıyo kıçı yerde ikimiz gökyüzüne bakıyoruz 45 saniye o şekilde kaldık :)))
neyse ben indim motordan motor kafasını koydu yere..
biraz ilerledik saga çektik ve gülmekten ölüyoruzz..yerkere yatarak gülüyoruz ..yanımızdaki arabalarda gülüyo..pis rezil olduk..
arkada çanta da var allahtan olmasaydı ben oldugum yerde döt üstü oturuyodum..
http://f1209.hizliresim.com/11/t/ddb24.jpg

bu şekil kaldık yanada düşmedik önede :queen:
aklıma geldikçe hala gülüyorum..

Ümit abi bende görmek isterdim o durumu. Artık geçmiş olsun mu diyeyim yoksa en mutlu gününüz böyle olsun mu bilemedim. Sen abi bir tane kask kamerası alsanda bizde bu durumları kaçırmasak :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:57 ----------

[URL=http://www.yukle.tc][url]http://img428.yukle.tc/images/3845198717101511585605343341.jpg[/URL][/url]
[URL=http://www.yukle.tc][url]http://img426.yukle.tc/images/69551.jpg[/URL][/url]
[URL=http://www.yukle.tc][url]http://img429.yukle.tc/images/91692.jpg[/URL][/url]
[URL=http://www.yukle.tc][url]http://img429.yukle.tc/images/62643.jpg[/URL][/url]
[URL=http://www.yukle.tc][url]http://img426.yukle.tc/images/71214.jpg[/URL][/url]
[URL=http://www.yukle.tc][url]http://img425.yukle.tc/images/50255.jpg[/URL][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------

Buda Bonus Olsun.Maksat ortalık şenlensin...:)[URL=http://www.yukle.tc][url]http://img426.yukle.tc/images/1677Goruntu0742.jpg[/URL][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

[URL=http://www.yukle.tc][url]http://img428.yukle.tc/images/6283Goruntu0743.jpg[/URL][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

Depoya taktığın file zarar veriyor çiziyor haberin olsun.Benim siyahta çok belli oluyo,çabuk toz tuttuğu için.Güzel duruyor ama çiziyor.Karbon kapladım depoyu o yüzden.Artık takabilirim:)

Ilk önce fotoğrafları düzene soktuğun için teşekkürler. Fileyide sökerim sorun değil. Ben zaten çok yeni görünmesin diye takıyordum. Herkes incelemeye kalkıyor yoksa motoru :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst