lastiklere guvenme orta sehpayı kestir bir süre sonra ön tarfatan tıırrrrrr tırrrrrrr diye ses gelebilir ön cam fara deyiyor çift taraflı bantla ilişkilerini kestir ilk 500 kmde muhakkak yagını degiştir gerisi zamanla çıkar ortaya
ayrıca avatarın olsa iyi olurdu yerin yurdun belli degil belki hemşehriyizdir kan gurubunda lazım olabilir
Selam arkadaşlar bugün itibariyle ödemeyi yaptım. pazartesiden ıtıbaren driftciyiz artık umuyorumki sizin makınelerınız gibi sorunsuz birşekılde kullanırım
herkese drift dolu günler diliyorum![]()
kardeş hayırlı uğurlu olsun.istanbulun neresindesin geliyim bi tur biniyim motoruna ::fool::
olsun ben bu gun hanımla sizin yerinize gezdim ve sırf denemek için yine çift kişi olan bi ybr yi gaza getireyim diye geçtim ya oralı olmadı yada ybr hiç gitmiyor
ayıptır sorması sizin için motorun iyi olduğu son hızındanmı anlaşılıyor 10-15km son hızı fazla olunca en iyisi o mu oluyor ybr yavaş olabilir ama piyasada çoğu motordan kendini daha kanıtlamış bi alettir bu hız yarış merakı ne bu kadar ya commuter bunlar aşa yukarı son hızlar aynıdır
selam arkadaşlar ben de drift aldım şu anda ruhsat ve plakayı bekliyorum
şimdi bu motorun rodaj süresi boyunca neler yapmam gerektiğini bana madde madde izah ederseniz çok sevinirim
sonuçta bu benim ilk motorum ve deneyimli abilerimizin kardeşlerimizin engin bilgilerine ihtiyacım var
özellikle ilk çalıştırma durumunda neler yapılmalı?
rodaj süresince kaç devir aralığında kullanmam gerek?
rodajdan sonra redline a kadar mı kullanmam gerekiyo?
şu garip kardeşinize bi yardımcı olursanız sevinirim
hepinize hayırlı sürüşler
tekeriniz düz bassın![]()
selam arkadaşlar ben de drift aldım şu anda ruhsat ve plakayı bekliyorum
şimdi bu motorun rodaj süresi boyunca neler yapmam gerektiğini bana madde madde izah ederseniz çok sevinirim
sonuçta bu benim ilk motorum ve deneyimli abilerimizin kardeşlerimizin engin bilgilerine ihtiyacım var
özellikle ilk çalıştırma durumunda neler yapılmalı?
rodaj süresince kaç devir aralığında kullanmam gerek?
rodajdan sonra redline a kadar mı kullanmam gerekiyo?
şu garip kardeşinize bi yardımcı olursanız sevinirim
hepinize hayırlı sürüşler
tekeriniz düz bassın![]()
selam arkadaşlar ben de drift aldım şu anda ruhsat ve plakayı bekliyorum
şimdi bu motorun rodaj süresi boyunca neler yapmam gerektiğini bana madde madde izah ederseniz çok sevinirim
sonuçta bu benim ilk motorum ve deneyimli abilerimizin kardeşlerimizin engin bilgilerine ihtiyacım var
özellikle ilk çalıştırma durumunda neler yapılmalı?
rodaj süresince kaç devir aralığında kullanmam gerek?
rodajdan sonra redline a kadar mı kullanmam gerekiyo?
şu garip kardeşinize bi yardımcı olursanız sevinirim
hepinize hayırlı sürüşler
tekeriniz düz bassın![]()