Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
5
öncelikle forumdaki herkese mrb bende bi mh 125 sahibiyim ve yeni aldım bu forumdaki bilgileri sürekli okudum ve sonunda aranıza katılmaya karar verdim :D
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
5
amin cümlemize ya benim bi kaç sorum olacak motoru ilk alınca ilk kullanımda nelere dikkat edicez neyler cok önemli motor açısından
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
lastiklere guvenme orta sehpayı kestir bir süre sonra ön tarfatan tıırrrrrr tırrrrrrr diye ses gelebilir ön cam fara deyiyor çift taraflı bantla ilişkilerini kestir ilk 500 kmde muhakkak yagını degiştir gerisi zamanla çıkar ortaya


ayrıca avatarın olsa iyi olurdu yerin yurdun belli degil belki hemşehriyizdir kan gurubunda lazım olabilir
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
lastiklere guvenme orta sehpayı kestir bir süre sonra ön tarfatan tıırrrrrr tırrrrrrr diye ses gelebilir ön cam fara deyiyor çift taraflı bantla ilişkilerini kestir ilk 500 kmde muhakkak yagını degiştir gerisi zamanla çıkar ortaya


ayrıca avatarın olsa iyi olurdu yerin yurdun belli degil belki hemşehriyizdir kan gurubunda lazım olabilir

dostum bu on cam konusunda bu modellerın tamamında var sanırım bende de var ama su ana kadar yazmak hıc aklıma gelmedı cok mınık bı problem dıe mı acaba :D azck sıktım ben vıdalarını ses yok bayadır, 3m carbon çıkarma yapmayı dusunuyorum ön cama:D
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
Selam arkadaşlar bugün itibariyle ödemeyi yaptım. pazartesiden ıtıbaren driftciyiz artık umuyorumki sizin makınelerınız gibi sorunsuz birşekılde kullanırım
herkese drift dolu günler diliyorum:)
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
Selam arkadaşlar bugün itibariyle ödemeyi yaptım. pazartesiden ıtıbaren driftciyiz artık umuyorumki sizin makınelerınız gibi sorunsuz birşekılde kullanırım
herkese drift dolu günler diliyorum:)

kardeş hayırlı uğurlu olsun.istanbulun neresindesin geliyim bi tur biniyim motoruna ::fool::
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
olsun ben bu gun hanımla sizin yerinize gezdim ve sırf denemek için yine çift kişi olan bi ybr yi gaza getireyim diye geçtim ya oralı olmadı yada ybr hiç gitmiyor
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
olsun ben bu gun hanımla sizin yerinize gezdim ve sırf denemek için yine çift kişi olan bi ybr yi gaza getireyim diye geçtim ya oralı olmadı yada ybr hiç gitmiyor

ayıptır sorması sizin için motorun iyi olduğu son hızındanmı anlaşılıyor 10-15km son hızı fazla olunca en iyisi o mu oluyor ybr yavaş olabilir ama piyasada çoğu motordan kendini daha kanıtlamış bi alettir bu hız yarış merakı ne bu kadar ya commuter bunlar aşa yukarı son hızlar aynıdır
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
5
lastiklere güvenme derken neyi kastettin dostum ben birinde gördüm sanırım adam değiştirmiş daha kalın lastikler vardı bursa da olanlarla görüşebiliriz
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ayıptır sorması sizin için motorun iyi olduğu son hızındanmı anlaşılıyor 10-15km son hızı fazla olunca en iyisi o mu oluyor ybr yavaş olabilir ama piyasada çoğu motordan kendini daha kanıtlamış bi alettir bu hız yarış merakı ne bu kadar ya commuter bunlar aşa yukarı son hızlar aynıdır

denemek manasında dedim ve ekledimde adam oralı olmadı gal,ba diye motorun iyisi nasıl belli olur mesela xj9 gibi 100000 km de motorda aşınma yoksa o motor iyidir çin malında 40000 dedimi gider 50 tl ye silindir alır taktırırım riske girmem
şimdi ben bu mootoru neden aldım ybr ye o parayı verecek param yoktu motorum 1800 km de ve bunun 1500 km sini emin ol arkadaşım yaptı yani bu kadar motora binebiliyorum bu nedenele ucuz motor aldım
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
selam driftciler, rölanti ayar vidası tam olarak ne taraftaydı ?
jikle orta pozisyondayken çalışmada sıkıntı yok fakat jikleyi kapayınca stop edıyor
bide jıkle orta pozısyondayken kullanmanın zararı varmıdır ?
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
selam arkadaşlar ben de drift aldım şu anda ruhsat ve plakayı bekliyorum :D
şimdi bu motorun rodaj süresi boyunca neler yapmam gerektiğini bana madde madde izah ederseniz çok sevinirim :D
sonuçta bu benim ilk motorum ve deneyimli abilerimizin kardeşlerimizin engin bilgilerine ihtiyacım var :)
özellikle ilk çalıştırma durumunda neler yapılmalı?
rodaj süresince kaç devir aralığında kullanmam gerek?
rodajdan sonra redline a kadar mı kullanmam gerekiyo?
şu garip kardeşinize bi yardımcı olursanız sevinirim :D
hepinize hayırlı sürüşler :)
tekeriniz düz bassın :D
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
selam arkadaşlar ben de drift aldım şu anda ruhsat ve plakayı bekliyorum :D
şimdi bu motorun rodaj süresi boyunca neler yapmam gerektiğini bana madde madde izah ederseniz çok sevinirim :D
sonuçta bu benim ilk motorum ve deneyimli abilerimizin kardeşlerimizin engin bilgilerine ihtiyacım var :)
özellikle ilk çalıştırma durumunda neler yapılmalı?
rodaj süresince kaç devir aralığında kullanmam gerek?
rodajdan sonra redline a kadar mı kullanmam gerekiyo?
şu garip kardeşinize bi yardımcı olursanız sevinirim :D
hepinize hayırlı sürüşler :)
tekeriniz düz bassın :D

KULLANMA KİTAPCIĞINDA HEPSİ VAR.HAYIRLI OLSUN :cat:
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
selam arkadaşlar ben de drift aldım şu anda ruhsat ve plakayı bekliyorum :D
şimdi bu motorun rodaj süresi boyunca neler yapmam gerektiğini bana madde madde izah ederseniz çok sevinirim :D
sonuçta bu benim ilk motorum ve deneyimli abilerimizin kardeşlerimizin engin bilgilerine ihtiyacım var :)
özellikle ilk çalıştırma durumunda neler yapılmalı?
rodaj süresince kaç devir aralığında kullanmam gerek?
rodajdan sonra redline a kadar mı kullanmam gerekiyo?
şu garip kardeşinize bi yardımcı olursanız sevinirim :D
hepinize hayırlı sürüşler :)
tekeriniz düz bassın :D

hayırlı olsun motoru yormamaya çalış fazla yuklenme ama genel görusum motora ılk500 km de deıl ılk 2000 km boyunca fazla yuklenmemek gerekır.

yuklenmek ve yormaktan kastım 2 kısıyken top case dolu depo dolu yol almak :D tabı motor tam acılmayınca yazık oluyor benım motorum 1000 km yı astı hala tam olarak acıldıgını sanmıyorum yavas yavas yuklenmeye de basladım vıteslerde red lıne a kadar basıyorum.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
selam arkadaşlar ben de drift aldım şu anda ruhsat ve plakayı bekliyorum :D
şimdi bu motorun rodaj süresi boyunca neler yapmam gerektiğini bana madde madde izah ederseniz çok sevinirim :D
sonuçta bu benim ilk motorum ve deneyimli abilerimizin kardeşlerimizin engin bilgilerine ihtiyacım var :)
özellikle ilk çalıştırma durumunda neler yapılmalı?
rodaj süresince kaç devir aralığında kullanmam gerek?
rodajdan sonra redline a kadar mı kullanmam gerekiyo?
şu garip kardeşinize bi yardımcı olursanız sevinirim :D
hepinize hayırlı sürüşler :)
tekeriniz düz bassın :D

Hayırlısı olsun kazasız belasız kullanman dilegiyle özellikle ilk 1000 km de yuksek devirlere çıkma sadece ara ara hızlan ilk 500 km de yagı degiştir
Ben ne yaptım dersen bunların hiç birini yapmadım sadece 500 ve 1000 km vbakımlarını yaptım aldıgım gunden beri sanki motor rodajı bitmiş gibi kullandım motor 1000 bakımından sonra İZMİR MUGLA yaptı bir günde 700 km yol katetti ve hiç gaz kesilmeden 90-100 km hızla otobanda yol almışlar ne sorun çıktıda dersen ön kafadan zırıltı başladı çift taraflı bantla sesi kestik bide bakımda zinciri gerdikten sonra tekerlegi gerdiren öne kaymasını engelleyen civatanın kontrası sıkılmamış galiba o düşmüş şu ana kadar başka bi sıkıntı yok bu arada motor 1800 km ve bunun 1700 km çift kişi binildi :cat: motorda ayrıca topcasede var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst