Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Aslında bende şaşırdım bu adamda motor tamircisi ybr olsa uzaktan korkardı diyor bakalım bana ne zaman nasip olacak uzun yol bi türlü binemedik alete adam gibi
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
2cxyrf7.jpg


bugün arıyacam servisteki ustaya soracam mh farını set olarak verip mc farı isteyecem fark ne kadar istiyecek bakalım.
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
23
Arkadaşlar acil cewap istiyorm bugün cbf yi çalıştrda we 1-2 dakika sonra "TIST" die bi ses geldi we durdu ama motorda hic benzin yoktu yani yedek depoda bile yok denecek kadar azdı acaba benzinin az olmasndanmıdır lütfe cewap
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
23
Arkadaşlar geçen babamla yiba çarşısına "ankara" motosikletlere bakmaya gittik orada bi yamahacı bir kuryeyle tanıştık bende bu sırada motoru biraz inceledim motor ybr 125 şu son modelden. yaw motoru kötülemekten deilde artçi ayak basamaklarını tutan koların içinde teneke gibi bişey yapmıslar yani resmen tenekeyi giydirmişler. görünce şaşırmadım deil. sonra benim ısrarımla birde Mondialciye gittik (yanlış anlaşılmasın ama babam biraz karşi çin mallarına) babamla birde mondiale baktık babam bile beğendi buseferki ürünlerin eskisine nazaran daha kaliteli olduğunu. inşallah bu ilerlemeler dahada fiyatlara yansımaz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:02 ----------

Arkadaşlar geçen babamla yiba çarşısına "ankara" motosikletlere bakmaya gittik orada bi yamahacı bir kuryeyle tanıştk bende bu sırada motoru biraz inceledim motor ybr 125 şu son modelden. yaw motoru kötülemekten deilde artÇı ayak basamakları tutan koların içinde teneke gibi birşey yapmıslar yani resmen tenekeyi giydirmişler. görünce şaşırmadım deil. sonra benim ısrarımla birde Mondialciye gittik (yanlış anlaşılmasın ama babam biraz karşi çin mallarına) babamla birde mondiale baktk babam bile beğendi buseferki Ürünlerin eskisine nazaran daha kaliteli olduğunu. inşallah bu ilerlemeler dahada fiyatlara yansımaz
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
inşallah mondial akıllanmıştırda artık kötü motor getirmez ama bayileri iyi yirdeliyorlar birde artık gelen bütün modeller enjeksiyona dönecekmiş tabiki bu zamanla olacak iş
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
bugun motora baktım üstüne falan oturdum.aslında mr hosuma gidiodu ama bu süper bence..ya inanılmaz yapmıs artık mondial..kimse begenmiodu eskiden ya görecez bakalım onalrı..çinmiş..e bizde para vardı da bizmi almadık kaliteli bişe..nese, boyum 1.98..mr ye sıgmadım..satıcıda güldü hatta :) mc önerdi ama mh diyorum ben kesinlikleee..
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
inşallah mondial akıllanmıştırda artık kötü motor getirmez ama bayileri iyi yirdeliyorlar birde artık gelen bütün modeller enjeksiyona dönecekmiş tabiki bu zamanla olacak iş

usta önce onlar servislere bi çaki düzen versinler daha az ollsun ama biraz daha bilgili özenli insan olsun yanlışmıyım
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Servislere şu anda gerçekten çok asılıyorlar müşteri yeri görünüm ve egitim konusunda ve hatta bu haftalar eksikleriniz var diye mektup yolladılar ayıklama yapacaklar bu gidişle görünüş o
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
arkadaşlar mc farı uyumlumudur dıye servıstekı ustayla görüştüm olumlu yada olumsuz cevap bekliyorum cevap gelince sizinlede paylaşıcam olumlu bi cevap gelirse kısa zamanda Organ nakli yaptıracam resim paylaşırım ;)

bide bazı değişiklik ekleme düşünüyorum sizce nasıl olur farklı fikri olan varmı bu konularda

ön çamurluğa ve deponun sağ, sol ve direksiyon borusunun gectıgı yerdeki saç kısma siyah geçme şerit.

ön çamurluğun sağına K. atatürk çıkarması (kişisel)

siyah motor koruma demiri,

fay2aq.jpg


arka çamurluktaki küçük kırmızı yansıtıcının arkasına çamurlukaparatı (küçük kavçuk olanlardan)

arka top case (istenince çıkarılan portatif olanlardan)

elcik koruma ( universl olanların uyacagını sanmıyorum rüzgardan koruma amaçlı ucuzlarından almayı dusunuyorum)

xenon far

depo pad ( tank pad mevcut depo kapağınada ona uyumlu bişey takacam)

aynaların kenarına ince bi kat silikon sıkmayı düşünüyorum ( henüz bi titreşim yok ama ileride olacak gibi ve su almaması iyi olur)

aynı şekilde km/saat in camlarına da çok ince bi şekilde silikon sıkmak istiyorum ilerde toz su ve benzeri sıkıntı yaşamamak için.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:28 ----------

şuan 600 km e yakınım 1000-1500 arasında ön dişliyi 1 diş büyütecem ( hatta şu an bile sürekli vites istiyor hemen değiştiresim var ^^ ) ışıklarda kalkıyorum bi bakmışım vites 5 e gelmiş duracam da vites düşene kadar sıkıntı basıyor ve yuksek devırlere cıkmak zorunda kalıyorum su an kı dişliyle..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
mc farı tamamiyle uyumsuz, malesef orjinal haliyle takılamıyor. ve çok masraf çıkaracak bi iş buna değiceğini düşünmüyorum ve orjinal olmuyacağı için vazgeçtim..
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
farda herhangi bir sorun yok sadece keyfekeder bir durum bence dert etmeyin motordaa zincir ve lastikler haricinde önemli başka konu oldugunu düşünmüyorum
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
farda herhangi bir sorun yok sadece keyfekeder bir durum bence dert etmeyin motordaa zincir ve lastikler haricinde önemli başka konu oldugunu düşünmüyorum

haklısın dostum lastikler otyolda şeritlerin üstünde buz dansı yaptırıyor ama yazı geçirir, zincir konusunda da şu an 70- 80 kg birini taşırken çok acil değişmesi gerekeceğini sanmıyorum kalite olarak çok kötü deil ama iyi de değil bence..
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
120
motorumu büyütmek istiyorum aklımdaki motor hyosung 250R almayı düşünüyorum benim mondial 125 mh drift suanda 700km de ben biraz (3 - 4 milyarcık :D ) para biriktirene kadar 2.000km olsa bu motorun değeri nedir ? hyosung 250R lar 4 - 6 arasında değişiyr mesela 3.000 Tl ve 2.000km mondial 125 mh yi versem temiz bi hyosung alırmıyım ??? lütfen bi cevap atarsanız sevinirim ve şunuda söyliyeyim şuana kadar 700km yaptım titreşim yok denilecek kadar az düz yolda tek başıma 130 bastım bence 125 mh çok güzel :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Motorun rodajda ve 130 bastın? :) Hiç sağlıklı işler yapmıyorsunuz.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
motorumu büyütmek istiyorum aklımdaki motor hyosung 250R almayı düşünüyorum benim mondial 125 mh drift suanda 700km de ben biraz (3 - 4 milyarcık :D ) para biriktirene kadar 2.000km olsa bu motorun değeri nedir ? hyosung 250R lar 4 - 6 arasında değişiyr mesela 3.000 Tl ve 2.000km mondial 125 mh yi versem temiz bi hyosung alırmıyım ??? lütfen bi cevap atarsanız sevinirim ve şunuda söyliyeyim şuana kadar 700km yaptım titreşim yok denilecek kadar az düz yolda tek başıma 130 bastım bence 125 mh çok güzel :)

hyoda yedek parça problemi var diye biliyorum istersen bi araştır
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
88
arkadaşlar xenon far kiti + far 65 tl yada beyaz ampul (pekde beyaz değıl) kısacası xenon kit ve far takarsak bı problem olurmu aküde yada diğer elektrık aksamda yada takan varmı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst