Alan arkdaşlar tecrübelerini bizimle paylaşırlarsa iyi olur yakıt tüketimi nasıl düşük devirde yüksek devirde. iyi viraj alıyor mu frenleme nasıl far aydınlatması yeterlimi son hız kaç gerçi o konuda şüpheliyim ama 140la giden çin malının yanından 120 ile geçiyorum




