Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
ya arkdaşlar bırakın şu çin çan çun işlerini yarın bigün gene üzülüp pişman olacaksınız yok manifaltosu patladı sigortası yandım egzozu düştü farı patladı diye söyleneceksiniz ayrıca ilk sayfadaki 7. fotoya bakar mısınız arka lastik şasiye göre yamuk duruyor

Bu mesajları yazanlar bıkmıyor mu hiç?
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
mondial MH125 drift görsellik olarak MC ve MR den çok çok güzel gözüküyor keşke MC nin motorunu MH 125 drifte koysalardı acaba Nazillideki fabrikayla yetkili kişilerle görüşsem özel sipariş olarak MC nin motorunu MH ye takarlarmı??? tabiki aradaki fiyat farkını vermek şartıyla ben bi telefon açayım en iyisi konu hakkında buraya yazarım görüştükten sonra

Yetkililerle konuşmana gerek yok silinidiri ve ust kapagı degiştirdinmi oluyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:42 ----------

bu çin malı motorları alıpta 2 ay sonra tamirciye götürenler bıkmıyor mu hiç??
tipine yakışıklılığına bakmayın arkdaşım sağlamlığına bakın alın ybr yada cbf buna 3 bin vercenize

Usta ybr 4450 cbf ondan pahalı 4450 ona verecegime 2500 daha koyar 2003 fzs(bazıları eski kasa fazer der) alırım gel şimdi buradan yak
ybr ye cbf 150 ye o fiyatı koyanlar mondiale gun dogurdu bu motorlar ustten eksantrikli yaglaması falan iyi merak etme bir şey olmaz yada başka bir örnek vereyim bana 2003 model kanuni seyhan 150 bul bi tane 50.000 km önce motor yaptırmış veya kapak açtırmış
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
bu çin malı motorları alıpta 2 ay sonra tamirciye götürenler bıkmıyor mu hiç??
tipine yakışıklılığına bakmayın arkdaşım sağlamlığına bakın alın ybr yada cbf buna 3 bin vercenize

Sen öyle yap arkadasim japonlara ver. Biz cinlilere vericez, daha az acitiyorlar. Biz gayet memnun ve keyifle biniyoruz. Servis ve yedek parcada japonlar seni her seferinde öperken biz cüzzi miktarlara islerimizi hallediyor olacagiz.
Ben sikildim artik bu muhabbetten. Biz kararimizi mondialden yana verdik. Allahima bin sükür cok da iyi etmisim, iyiki almisim.
Bu ön yargilardan siyrilin artik. Elbet arada fark var ama fiyatlarini orantiladiginda mondial bizim daha cok isimize geliyor. Senin daha cok paran varsa Japonlara devam.
Hadi kal saglicakla.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Adrion, tüm masraflar dahil+koruma demiriyle beraber 2.800'e alınabiliyor zaten.

Sizin aklınız nasıl çalışıyor bilmiyorum, ama olaya hiç fiyat/performans olarak bakmıyorsunuz!
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
atiturhan kardeşim
sürekli yedek parça gerektiriyor yok bulunmuyor yok gelmiyor yok elimizde kalmadı bunlarıda biliyoruz biz asllında siz çine daha çok para veriyorsunuz arıza çıkardı yedek parça gerektirdi derken aynı fiyata geliyor yaktığı fazla benzinde cabası

Sana tek bir cevabim var: - o dediklerin eskidendi.
Bu mondialler hakikatten öncekilerden farkli yaw. Bunu neden göz ardi ediyorsunuz? Ben kendime CBF150 almaya karar vermisken bu Mondiailleri incelemem sonucu MC150 aldim. Ayni segmentteki Japon CBF150'ninde kronik sorunlari oldugunu biliyoruz. Yakit konusunda gelince forumu biraz incele ne kadar cok (?!) yaktigini göreceksin :)
Velhasil zaman herseyin ilaci olacak ve hep birlikte görecegiz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:37 ----------

kusura bakmayın ama çin çan cuncular mondial de kullandım asya da kullandım bütün çin mallarını da japon mallarını da uzun süre kullandım

Ne ara mondial'in yeni serilerinden birini kullandin?:silent:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
atiturhan, abi boşver yorulmaya değmez biraz zaman geçer unutur yine kötülerler. :)

goldfish31.jpg
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
Sana tek bir cevabim var: - o dediklerin eskidendi.
Bu mondialler hakikatten öncekilerden farkli yaw. Bunu neden göz ardi ediyorsunuz? Ben kendime CBF150 almaya karar vermisken bu Mondiailleri incelemem sonucu MC150 aldim. Ayni segmentteki Japon CBF150'ninde kronik sorunlari oldugunu biliyoruz. Yakit konusunda gelince forumu biraz incele ne kadar cok (?!) yaktigini göreceksin :)
Velhasil zaman herseyin ilaci olacak ve hep birlikte görecegiz.

:


ben bu konuda size hak veriyorum gerçekten sitesine girdim mondialın ilk motorla sonraki motorlar arasında güç ve tip farkı en bariz olanlar gerçekten bi değişim var
ama bende birşey diyeyim sana burda bi sürü çin malı var vitesli olsun scooter olsun şu ana kadar 150 cc segmentinde beni geçebilen olmadı bunlardan. gerçekten bir sürü motorla yarıştım burda tamam hız yapmak iyi değil ama kapıştık işte 150lik viteslileri 150lik SCOOTERla geçtim yani olacak iş değil gerçi bnm motor cbf 150yide geçiyor ama, katır gibi ya benim motor 150 cc 16 beygir su soğutmalı enjeksiyonlu kalkışta cbr 125 bile alıyorum uzun bir süre sonra uzun yolda beni geçiyor tabii ama.bakalım kullanılmaya başlansın bu motorlar görürüz nasıl olduğunu açıkçası bende bayağı beğendim tipini felan çoğu yamaha honda suzuki çakması oluyordu bunların ama bu sefer değişik. yakıt tüketimini merak ettim açıkçası...

inzell bu forumda boş konuşsan tek kişi sensin herkes bi bilgi aktarımı yapıyor fikirlerini sunuyor burda ve sen sadece boş boş konuşuyor gereksiz işler yapıyorsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:37 ----------

drift 125in farı çok küçük gibi geldi acaba aydınlatması nasıl??,plakalığı çok hoş,aynası bana çok sakat geldi yani aynanın konumu güzel değil pek kör nokta olucak
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Amanın adam bana boş konuşuyorsun dedi, balığa falan alındı galiba. :queen:


Velhasıl şunu geçtim bunu geçtim diyen biriyle tartışıyormuşuz. Sana iyi yarışlar dilerim konuyu dağıtmayalım...
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Mondial ciddi anlamda değişim içerisinde. Gelen modeller güzel. Kronik sorunları büyük olmadığı takdirde güven sağlayarak satışını arttıracaktır. Şu an beklemedeyim her konuda olduğu gibi. Ama modelleri al benili. Destro 250 nin sesini duydum bittim hiç beklemezdim Mondialden:)
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
150 mc ortalama 80 km hızda 100 km de 3 lt aşağısında yakıyor.162 cc 15 bg yaklasık.seriliği ve son hızı cbf ile mukayase pek edilmez.dün tem de test olundu by myself. :) üstelik kuryeye karşı.her neyse..
kronik sorun diyorsunuzda olsa olsa ne olacak ki? zaten hava sogutmalı tek silindir
motorda komplike aksam yok.elektrik atesleme sorun verdiyse bas ayak marsına.
2011 mc lerde arka teker daha kalın ve disk frenli olacak dedi fabrika
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
kusura bakmayın ama çin çan cuncular mondial de kullandım asya da kullandım bütün çin mallarını da japon mallarını da uzun süre kullandım amaaaa yamaha honda dedin mi akan sular durur en fazla 1.500 tl daha borca girerim kafam rahat aç kontağı bas izmir--istanbul bas istanbul--ankara mondial le bas tek gidebilceğin yer izmir--aydın en fazla daha fazlasında fıssssss .d.d.d.d.d.d.d

çin malı diye uzun yol yapılmaz diye bir kaidemi var kardeşim benim motorda çin malı ama ben yazın 1325km lik bir gezi yaptım tık demedi hemde rahat bir şekilde benim motorda titreşim sıfır denecek kadar az yani eskiden di onlar şimdi yeni çıkan motorlar daha iyi ve kaliteli
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
çin malı diye uzun yol yapılmaz diye bir kaidemi var kardeşim benim motorda çin malı ama ben yazın 1325km lik bir gezi yaptım tık demedi hemde rahat bir şekilde benim motorda titreşim sıfır denecek kadar az yani eskiden di onlar şimdi yeni çıkan motorlar daha iyi ve kaliteli

Uzun yol yapmaz diyen Ümmet amcayı gormesin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:56 ----------

Yetkililerle konuşmana gerek yok silinidiri ve ust kapagı degiştirdinmi oluyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:42 ----------

ama o zaman garanti dışına çıkar:cat:


Servise yaptıracagın için bir sorun olmaz ayrıca garantiyi kaale alma derim işlerine gelen garantili gelmeyen garantiisiz unutma
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
Yetkililerle konuşmana gerek yok silinidiri ve ust kapagı degiştirdinmi oluyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:42 ----------



Usta ybr 4450 cbf ondan pahalı 4450 ona verecegime 2500 daha koyar 2003 fzs(bazıları eski kasa fazer der) alırım gel şimdi buradan yak
ybr ye cbf 150 ye o fiyatı koyanlar mondiale gun dogurdu bu motorlar ustten eksantrikli yaglaması falan iyi merak etme bir şey olmaz yada başka bir örnek vereyim bana 2003 model kanuni seyhan 150 bul bi tane 50.000 km önce motor yaptırmış veya kapak açtırmış

Uzun yol yapmaz diyen Ümmet amcayı gormesin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:56 ----------

Servise yaptıracagın için bir sorun olmaz ayrıca garantiyi kaale alma derim işlerine gelen garantili gelmeyen garantiisiz unutma


Krank diğer aksamlar falan aynıdır değilmi silindir piston üst kapak değiştiği zaman aynı olur diyosun
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Evet etkili servis arkadaşım daha aldıgım gun dedi degiştirelim bunlarıda bi ara satarız diye oyle aman aman bir far yok
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Bak aklıma geldi motoru aldıktan 3 gun sonra lastikleri metzelerle degiştiriyordum ki arkadaşım uyardı metzelerin küçük motor lastigi iyi degil pirelli mt65 al diye bende o zaman bir dahaki kışa kadar bu cesetleri kullanayım dedim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst