Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
Alan arkdaşlar tecrübelerini bizimle paylaşırlarsa iyi olur yakıt tüketimi nasıl düşük devirde yüksek devirde. iyi viraj alıyor mu frenleme nasıl far aydınlatması yeterlimi son hız kaç gerçi o konuda şüpheliyim ama 140la giden çin malının yanından 120 ile geçiyorum
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
Evet etkili servis arkadaşım daha aldıgım gun dedi degiştirelim bunlarıda bi ara satarız diye oyle aman aman bir far yok


aslında 160cc MC motorunu isteme sebebim uzun yolda 160cc motorun 135cc ye göre daha az zorlanacağı motorun daha rahat çalışacağı için istiyorum yoksa dediğin gibi bu iki motor arasında aman aman bir fark olacağı bende sanmıyorum:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında 160cc MC motorunu isteme sebebim uzun yolda 160cc motorun 135cc ye göre daha az zorlanacağı motorun daha rahat çalışacağı için istiyorum yoksa dediğin gibi bu iki motor arasında aman aman bir fark olacağı bende sanmıyorum:cat:

162 cc hakikaten yorulmuyor.ben sürekli avcılar-gebze yapıyorum(yaklasık tek yön 100 km)
motor 6400-6500 devirlerde 100 km hıza ulaşabiliyor.
zaten max torkun elde edildiği devir aralıgının altında bir değer.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Alan arkdaşlar tecrübelerini bizimle paylaşırlarsa iyi olur yakıt tüketimi nasıl düşük devirde yüksek devirde. iyi viraj alıyor mu frenleme nasıl far aydınlatması yeterlimi son hız kaç gerçi o konuda şüpheliyim ama 140la giden çin malının yanından 120 ile geçiyorum

Çok dikkat etmedim ama 100 lira yakıyordur düşük devirlerde torku iyi ybr si olan bi kurye kalkışta patinaj çektirmeyi becerdi virajı super havalı amortisorler çok iyi far aşşagı bakıyor gibi ama aydınlatma iyi sorun yok tek kişi 120 yapar belkide gecer çift kişi 110 yapıyor tabi ibre dedigin gibi dogruysa motorda yuksek hızlarda bile vibrasyon yok bence iyi secim yaptım
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Şimdilik 6 taşında bir oglum var dun izin aldım motorla gezmek için
MOTORUMA SAKIN ELLEME iki çukulataya anlaştık :):):):)
Bu arada bu mh nin beyazını goremedim yollarda pazar gunu izmir turu yapacagım agır agıır bakalım ne alemde ortalık
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Arkadaşlar size bir iki foto ve topcase aparatı fotolar deneme gibi kusuruma bakmayın :salut:










 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Bizim buradaki Edremit Mondial Bayiisine MC ve beyaz MH getirmisler. Görünce sevindim.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ben aldıgımda grisi de beyazıda yoktu ben beyaz istedim gri geldi :):):)
motora başka yerde bakıp inceleniştim
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Olay şu butun motorlar bu sitede satılıyor ve gerçekte olduklarına bakın bu sadece bilgilendirme
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
ya bende ilk çıktıgından berı baya ınceledım bu modelı. su an plaka masafrları falan dahıl kac tl bu motor?
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ya bende ilk çıktıgından berı baya ınceledım bu modelı. su an plaka masafrları falan dahıl kac tl bu motor?

2750/ 12 taksit
35 sigorta 20 takipciye dosya hazırlatma 108 evrak 13 plaka + yol = 180 tl
Şimdiden kazasız belasız kullanman dilegiyle :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst