- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 1,146
aynı seklde sende kubanın cok skıntılı oldugunu bılıyorum ama her asyalıyı sıznkı gibi sanma suana kadar bu modelde hc motorun bunu bozk servs karsılamıo soyle bogle dıenıde gormedm iyi aksamlar
Bendeki kubanın, aman aman ! çok ta güzel olduğunu mevzu etmedim zaten , her zaman artı ve eksilerini dile getirdim , asya ya veya mondiale de kendi motoruma baktığım gözle bakıyorum hepsi biri birine benziyor (Çin) , ben sadece !! , "yokuş aşağı 140 yapıyorlarmış" buna dikkat çekmek istedim , motorsuz bisiklet bile yokuş aşağı yapıyor bu süratleri ! esen kalın.
