Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
aynı seklde sende kubanın cok skıntılı oldugunu bılıyorum ama her asyalıyı sıznkı gibi sanma suana kadar bu modelde hc motorun bunu bozk servs karsılamıo soyle bogle dıenıde gormedm iyi aksamlar

Bendeki kubanın, aman aman ! çok ta güzel olduğunu mevzu etmedim zaten , her zaman artı ve eksilerini dile getirdim , asya ya veya mondiale de kendi motoruma baktığım gözle bakıyorum hepsi biri birine benziyor (Çin) , ben sadece !! , "yokuş aşağı 140 yapıyorlarmış" buna dikkat çekmek istedim , motorsuz bisiklet bile yokuş aşağı yapıyor bu süratleri ! esen kalın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Kas 2012
Mesajlar
130
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merak etme nisan ayından beri kullanıyorum :mrgreen: cbr 125 bile 140 la zor gider. gps le ölçüp bi video koyunda bizde seyiredelim :))

izmir bu ara yagmurlu canıma susamadm ama su havalar bi bitsin 140 yapcagma inanmadm senn motorunda cbr nın 140 yapıcagnı hc sanmam kotu motor oldugu ıcın deıl ama madem bı kanıt ıstıosn aynın senden de beklerm havalar duzelncemart nisan gibi bu sayfada tekrar beklerm senı gps ve surat fotolarını veya vıdeonu ben koycam bndan supen olmasn 140 ypcagna bnm motorumn sanmıyorum ama 125 i gececegne veya senn yptıgın suratı gececegne ınanıyorum.. aralarnda cbr 0.5 beygr fazla bu cbr den 10 cc fazla cok bı fark yok sadece yptıgım rodaja guvenıyorum.. ii gnler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Kas 2012
Mesajlar
130
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbr 125 kullanmıyorum. bunuda nereden çıkardın :mrgreen: neyse 140 yok galiba ortada :)
yorumları tekrar okudum ben asla 140 demedm yapan olursa sasırmam dedm dostum ama bu motor hakkında ya hc kulanmadın yada cok kotu rodajlı hunhanca kulanılmısı sana denk geldi.. :)
nyse umamr bi gun olrda bogle bı fırsatın olrsa denemenı tavsiye ederm sahsen ben motoruma en iyi seklde yagından suyundan lastıgınden tut kalitelisini alıyorum yagı castrol lastıgı mıchellin rodaj suresınce herkes 500 sonra 1000 desede ben 250 kmde bı deıstırdım ama onn dısında bana sıkıntı cıkartmadı ne yagmur ne sogukda benm dayanamadıgım havada 1 bucuk saat yol aldı yagmur dolu yagarken ee dogal olarak laf eden bırını gornce evladıma laf etmısler gibi gelıyor kusura bakma.. :)

bu arada 250 kmde bir deistirmemin sebebi yagı rodaja 100km var daha rodajı saglam tutmaya calısıyorum..
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Bizim motorun yağ çubuğu nerede? Motorun yağ seviyesine nereden bakılıyor. Şuna bi bakayim yarın. Resimdeki kırmızı halka ile içine aldığım yerden mi bakılıyor acaba?
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
hayır orası degil..sag tarafta metalik giri li bi kapak var ordan bakıyosunuz..
ayak marşının hemen dibinde
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
hayır orası degil..sag tarafta metalik giri li bi kapak var ordan bakıyosunuz..
ayak marşının hemen dibinde

Anam :D Burası ne işe yarıyor o zaman. Geçenlerde burasıyla uğraşıyordum bende yağ çubuğu sanmıştım bunu elimle döndürmeye çalıştım dönmemişti tornavida yoktu yanımda daha sonra bakarım demiştim :D İyiki sormuşum. Ne işe yarıyor burası peki?
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
valla hocam ne işe yaradıgını tam bilmiom ama
motora subap ayarı yapılırken o vidayı sökerek ayar yapıolar ordan

---------- Post added at 00:18 ---------- Previous post was at 00:11 ----------

şimmdiii uzakklardasınn :(
h08gz.jpg

h08gz.jpg

h08jz.jpg

arkadaşlar bu motorun degerini bilin bakımını ihmal etmeyin.
ufak tefek şeyleri kafaya takmayın..
sizi her sekilte getirir bu motor

---------- Post added at 00:21 ---------- Previous post was at 00:18 ----------

h08m1.jpg
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
119
Satilirmi drifte be.cbf motormu varmi ayni zevk

CBF forum sitesini bir gezin isterseniz. Hepsi de yağ yakma probleminden muzdarip. Benim arkadaşımın CBF i vardı.motoru sıkıştı yağ yakma problemi yüzden. Yeni motor yaptırdı. Epey para verdi. İyiki Drift almışım. Asla bu motoru satıp ta CBF almam. YBR olabilir belki.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
151
Selam Drift çi arkadaşlar. Ben Kenan Bu konuyu üye olmadan önce sonuna kadar okudum ve ben de beyaz Drift aldım kısmetse 1 hafta ya kadar gelecek.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Kas 2012
Mesajlar
130
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam Drift çi arkadaşlar. Ben Kenan Bu konuyu üye olmadan önce sonuna kadar okudum ve ben de beyaz Drift aldım kısmetse 1 hafta ya kadar gelecek.

hayırlı olsun kardesm pısman olmcagn bi motor secmsn umarm sorn yasamazsın tekerın duz bassın ama ondan once birkac gordugmu bıldgmı soyleym gercı 250 sayfayı kac haftada okdn blmıom ama belkı kacırmısındr :) motoru yenı almıssan once lastıklerıne bak bır cok 0 motorun lastıgınden ii olmasına ragmn yınede nylon yazıyor ynı dıyecegm o ki bir sorn yasamadan once 0 sa tabi lastıklerını deistirmenı tavsiye ederm paran warsa 230 lıra kıy paraya micheln al benm michel memnunum okdr yok diyosan pirelli al daha asagasınada bakma derım motor bu 2 tekerlegın ustunde gıdıyo untmamak gerek bu havalarda ozellkle ha pirelli michel cok fark warmı arada dersen ben kulanmadm prelli ama kıyaslamaları feln okudum yorumları 2 sinide kulanan arkadaslara bakdım hepsi michelnle pirelli kıyaslanmaz feln yazıyodu ilk tercigim 80 lıra daha ucuza gelecegı ıcın pirelliydi
 
Katılım
29 Kas 2012
Mesajlar
99
Ümit abi çok yakışıklı motorun varmış fotoğraflardan da belli ki gözün gibi bakmışsın :) bende yaza kadar ya drift ya 150 mr vulture alıcam inşallah
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
151
hayırlı olsun kardesm pısman olmcagn bi motor secmsn umarm sorn yasamazsın tekerın duz bassın ama ondan once birkac gordugmu bıldgmı soyleym gercı 250 sayfayı kac haftada okdn blmıom ama belkı kacırmısındr :) motoru yenı almıssan once lastıklerıne bak bır cok 0 motorun lastıgınden ii olmasına ragmn yınede nylon yazıyor ynı dıyecegm o ki bir sorn yasamadan once 0 sa tabi lastıklerını deistirmenı tavsiye ederm paran warsa 230 lıra kıy paraya micheln al benm michel memnunum okdr yok diyosan pirelli al daha asagasınada bakma derım motor bu 2 tekerlegın ustunde gıdıyo untmamak gerek bu havalarda ozellkle ha pirelli michel cok fark warmı arada dersen ben kulanmadm prelli ama kıyaslamaları feln okudum yorumları 2 sinide kulanan arkadaslara bakdım hepsi michelnle pirelli kıyaslanmaz feln yazıyodu ilk tercigim 80 lıra daha ucuza gelecegı ıcın pirelliydi

Önerilerin için teşekkür ederim. Bu lastik problemi Yamaha YBR dahil bir çok motosiklette varmış. Ben de ilk zamanlar deneyeceğim bakalım nasıl olacak? Zaten ani kalkış,dönüşlere 60+ hızla girme gibi bir derdim yok. istediğim yere götürüp getirsin ara sıra hız yapsın adrenalin versin yeter. :) IRC winter Grip lastik düşünüyorum bakalım orjinal lastikler ile idare edemezsem bakarım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Kas 2012
Mesajlar
130
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bi sıkıntı yasamadım ama cok fazla uyaran wardı 600 km civarıydı cıkardım depoya koydum :) yagmurda dıkat et ytr sanırım 0 deıl rodaj problemnde yok seni tatmn etcgne emnm :) tekerın duz bassın..
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
151
Yoo motosikleti 0 km alıyorum ambalajını ben bozacağım :flower: siparişini verdim 10 gün içinde gelir dediler. Rodaj da yapılacak bakalım nasıl oacak umarım düzgün yapabilirim. 7 yıldır scooter kullanıyorum ilk vitesli motosikletim Drift olacak. Bakalım belki kulandığım mesafe kısa olduğu için pek sorun da olmayabilir.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
arkadaşlar benim şöyle bi sorum var bu driftlere eksozundan daha tok bi ses alacağımız bi egzoz varmı yanlış anlaşılmasın apaçilerin kullandığı eksoz değil bedava versinler almam niyetim biraz daha tok ve hafif daha gür sesi olan eksoz kullanan varmı acaba adresini verebilirmisiniz
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Arkadaşlar siz motorunuzu çalıştırırken nasıl çalıştırıyorsunuz? Biraz gaz verip marşa basarak mı? Yoksa hiç gaz vermeden marşa basarak mı çalışltırıyorsunuz? Ben bazen gaz vermeden marşa basarak çalıştırdığımda çalışmıyor gaz vermek gerekiyor. Siz nasıl çalıştırıyorsunuz. Gaz vermeden sadece marşa bastığınızda hemen çalışıyormu yoksa çalışmamazlık yapıyormu kerata :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst