Mondial 125 Mg Deluxe mi Mondial 100 Mfh mi

Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
arkadaşlar bu iki motor arasından hangisini önerirsiniz benim bütçe bunlara yetiyor şuanlık ve hemen motor almam lazım:cat:
 
Katılım
10 Tem 2011
Mesajlar
14
Deluxe daha iyi 5 vites yalnız manuel ve o mfhlara benzemiyor ortasında depo var mfhlar scooter gibi boş eşya filan koyabilirsin veya deluxe alırsın hemde bu mfhların çok çabuk kompresör bitiyor pistonlar gidiyor asya motor'a da bak derim ama
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
mfh alma benden demesi sağı solu patlıyor git mg al hiç olmaz sa patlayacak bir yeri yok ama titreşim başına dert olur:farao:
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
kaporta patlasın abi de sürüş konforu bide hız önemli benim için

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

Deluxe daha iyi 5 vites yalnız manuel ve o mfhlara benzemiyor ortasında depo var mfhlar scooter gibi boş eşya filan koyabilirsin veya deluxe alırsın hemde bu mfhların çok çabuk kompresör bitiyor pistonlar gidiyor asya motor'a da bak derim ama

bi arkadasda var asya cup artçının koyduğu ayaklıklar falan inanılmaz titriyor o zamandan sonrada asya motordan soğudum
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
125 mg derim...debriyajlı makinenin zevki ayrıdır..ayrıca hız dediğine göre şunu da düşün kş biri 100cc biri 125;mg daha güçlü olacaktır
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
birde deluxenin amortisörler sert diyolar yumuşak yani daha esnek yapilabilir mi konfor için
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
mfh nin 2 yıl garantisi var onun için 2 sene idare etsin yeter alayımmı mfh şekli daha düzgün
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
alma kardeşim garanti işi caçık bende bu düşünceyle aldım ama garanti sadece kağıtta
yazıyor haberin olsun
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
52
bnde kararsız kalmıstım ama mfh aldım bi yerde pişmanım bi yerde cok memnumum mg ler seri motor ama hızla işin yok mfh de al derim temiz kullandıktan sonra sorun yok patlar catlar bakma sen 2 arkadas birlikte aldık bnde sadece bi kaç cizik war onnkinde kırk faln cok kullanımdan :) haa bu arada mfh nin wergiside yok
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
bnde kararsız kalmıstım ama mfh aldım bi yerde pişmanım bi yerde cok memnumum mg ler seri motor ama hızla işin yok mfh de al derim temiz kullandıktan sonra sorun yok patlar catlar bakma sen 2 arkadas birlikte aldık bnde sadece bi kaç cizik war onnkinde kırk faln cok kullanımdan :) haa bu arada mfh nin wergiside yok

:santa: sonunda karar kıldım cub motor alcam ne olursa olsun ama hangi marka alsam bide onu düşünüyom şimdi
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
cub alma kaportasız bi model al ama balanslı al daha az titreşim olur benden demesi
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
hocam ben vergiyi benzini sorun ettim kafada cub aldım.pişmanım malın kötülüğünden değil idare eder ama yetmiyo yetmiyo yetmiyo o kadar .ki yeni başladım motora anla yani.benim marka takıntım yok mesela salcano wolf çok hoşuma gidiyo mondial mcx e bayılıyorum ama maddi güç meselesi tabi.debriyajlı bi makina almanı şiddetle tavsiye ederim...
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
hocam ben vergiyi benzini sorun ettim kafada cub aldım.pişmanım malın kötülüğünden değil idare eder ama yetmiyo yetmiyo yetmiyo o kadar .ki yeni başladım motora anla yani.benim marka takıntım yok mesela salcano wolf çok hoşuma gidiyo mondial mcx e bayılıyorum ama maddi güç meselesi tabi.debriyajlı bi makina almanı şiddetle tavsiye ederim...

mondial 150 mg king var o nasıldır arkadaşlar çok soru sordum kusura bakmayın 2300tl sitesinde
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
bu millet hala sıfır km çinlilere para veriyor bende bunu anlamıyorum.

şimdi aradan çıkan çatlak sesler olacaktır hepsine verecek cevabım vardır.

kardeşim sen hem ekonomini hemde ruh saglıgını düşünüyorsan paranla rezil olma. git bütçene uygun ikinci el kaliteli bişeler bak. bütçene uymuyorsa sabır et hedef koy.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
bu millet hala sıfır km çinlilere para veriyor bende bunu anlamıyorum.

şimdi aradan çıkan çatlak sesler olacaktır hepsine verecek cevabım vardır.

kardeşim sen hem ekonomini hemde ruh saglıgını düşünüyorsan paranla rezil olma. git bütçene uygun ikinci el kaliteli bişeler bak. bütçene uymuyorsa sabır et hedef koy.

tm denk gelirse innova fln alıcam
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
valla bende 125 mg deluxe var gecen sene aldım amortısor sert demıssın onun ayarı var en yumusaga al devam et. tıtresım demısler oyle abartılcak bı tıtresımde yok hanı ben bır gunde 200 km lık yola gıttım hıc bıyerımde agrımadı uyusmadı. 80 le sabıt gıdersen hondadan bı farkı yok gıbı ama 100 le gıdersen tabıkı tıtresımı hıssedıceksın ama oyle böööğğ denılecek gıbıde degıl. ve ben kuryeyım ısyerımde 2005 model honda cg 125 kullanıyorum sıze sunu garantı edebılırım hondayı aratmıyor. ve cup gıbıde hemen dagılmaz kı ben 1 senedır bınıyorum bu alete su ana kadar garantıden 1 kere eksozu degıstı baskada yag tapası harıc hıcbıryerıne anahtar surulmedı. sunuda eklıyım bunların eskı modellerı olan agk uag yada mg classıc ve ya sport modellerı deluxe gıbı degıl gerek fren olsun grekse gostergenın dogrulugu ve en onemlısı tıpı cok farklı alacaksan mondıal 125 mg deluxe al derım. ama genede karar senın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst