- Katılım
- 13 Ara 2004
- Mesajlar
- 13,918
Egzoz neden değişti ? Pas için mi yoksa egzozun içi dağıldı diye mi ?valla bende 125 mg deluxe var gecen sene aldım amortısor sert demıssın onun ayarı var en yumusaga al devam et. tıtresım demısler oyle abartılcak bı tıtresımde yok hanı ben bır gunde 200 km lık yola gıttım hıc bıyerımde agrımadı uyusmadı. 80 le sabıt gıdersen hondadan bı farkı yok gıbı ama 100 le gıdersen tabıkı tıtresımı hıssedıceksın ama oyle böööğğ denılecek gıbıde degıl. ve ben kuryeyım ısyerımde 2005 model honda cg 125 kullanıyorum sıze sunu garantı edebılırım hondayı aratmıyor. ve cup gıbıde hemen dagılmaz kı ben 1 senedır bınıyorum bu alete su ana kadar garantıden 1 kere eksozu degıstı baskada yag tapası harıc hıcbıryerıne anahtar surulmedı. sunuda eklıyım bunların eskı modellerı olan agk uag yada mg classıc ve ya sport modellerı deluxe gıbı degıl gerek fren olsun grekse gostergenın dogrulugu ve en onemlısı tıpı cok farklı alacaksan mondıal 125 mg deluxe al derım. ama genede karar senın.