Mondial 100 UKH mi? Mondial 100 KM mi?

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Arkadaşlar size qöre kullanım açısından performans açısından hanqisi daha iyi 2 sinden birini almayı düşünüyorum. Eğer bunlar olmassa 125 zn alabilirim. Sizce hanqisi daha iyidir.
 
Katılım
23 Eki 2007
Mesajlar
24
kardeş bende yarı otomatik 110 kf kullanıyorum ama km modelleinin 80'i geçmediğini 90 yapmasının mucize olduğunu duyuyorum ama ne olursa olsun vitesli viteslidir bence kh al herşeyi boşver benim 110luk vitesli 151 rslerle arada 40cc fark olmasına rağmen oynuyorum her yolda hele rampa aşşağı otomatikler 110u geçmiyor, benimki 125'e kadar gidiyor ama bi 125 lik viteslinin peşindende ben gidemiyom 15cc bile bana vitesli olunca fark koyuyor hesabını sen yap

hadi performansıda geçelim 150lik scooter 200binliranın üstünde yakıyor benimki vitesli olduğu için onu geçmeyi bi kenara bırak 75binlira yakıyor
 
Katılım
1 May 2009
Mesajlar
140
100 ukh yi öneririm hem az yakar hemde vergi sorunu yok . vergisi fazla olmasada sonuçta vergi ile uğraşmıyorsun.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Arkadaşlar vitesli motor pek kullanmadım o yüzden zorlanırım diye otomatik diyorum 100 km modeli sizce kaç qörür en fazla düz yoL?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Arkadaşlar biraz daha yorum yapın kararsızım...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Ya bu motorlardan kullananlar yok mu hiç ?
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
50
arkiler bu motorların hızlı gitmesi için bişi yapılıyomu bende küba 100 var 100 geçmiyo ama arkide bisan var fark atıyo bana
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
10
slm arkadaşlar bende mondial 100 ukh var düz yolda 90-100 yapıyor. bu hızı artırmak istiyorum bi öneriniz varmı bu konuda.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
emrah dostum motorundan memnun musun bunların parçaları çok dandik diyorlar en ufak çarpmada dağılıyormuş motor doğrumu?
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
10
emrah dostum motorundan memnun musun bunların parçaları çok dandik diyorlar en ufak çarpmada dağılıyormuş motor doğrumu?

yiğit kardeş, motorumdan son derece mennunum yolda akıcı bir sürüş sergiliyor fakat daha şimdiye kadar bi yere vurmadığımdan dağılıp dağılmadığını bilmiyorum.tabi parçalar plastik, kırılması veya dağılması mümkün olabilir.yani bi yere sertçe vurmadığın sürece hiçbir sorun yaşamazsın.zaten yedek parçada sorun yaşanmıyor yaygın servis ve maddi yöndende çok bişey değil.yani kısacası mondial 100 ukh yi tavsiye ederim.:cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Çok saoL bu soruyu sormamın sebebi arkadasta bisan var qeçen kasa yaptı motorun arkası hafiften çatladı mondial olsa dağıLırdı falan muhabbeti açılırdı o yüzden sordum ama 1 ay sonra kesin mondial 100 ukh aLıcam.
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
10
Çok saoL bu soruyu sormamın sebebi arkadasta bisan var qeçen kasa yaptı motorun arkası hafiften çatladı mondial olsa dağıLırdı falan muhabbeti açılırdı o yüzden sordum ama 1 ay sonra kesin mondial 100 ukh aLıcam.

doğru seçim yapmıssın inan pişman olmıcaksın.:cat:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
yürür aksam olarak aynı aynı KM modelinde sele altı bagaj var ve şu anki liste fiyatından 100 diğerine göre daha ucuz
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
Kardeş bendede 100 ukh var ben 120 gördüm ama motorum daha 550 kmde. bazı arkadaşlar inanmadılar bana bindirdim turladık sonra inandılar. motorda şuan da hiç bi sıkıntı yok her sabah tık demeden alıo marşı. saat gibi yani.

bence 100 ukh al ama yarıotamatik olsun.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Bir bişey sorucam bu mondial 100 UKH ların yanında sadece 100 KH yazıyor neden böyle?
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
10
Kardeş bendede 100 ukh var ben 120 gördüm ama motorum daha 550 kmde. bazı arkadaşlar inanmadılar bana bindirdim turladık sonra inandılar. motorda şuan da hiç bi sıkıntı yok her sabah tık demeden alıo marşı. saat gibi yani.

bence 100 ukh al ama yarıotamatik olsun.

handa_delisi bunların hepsi yarıotomatik zaten farklı bir tipi yoqqq

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:58 PM ----------

slm arkadaşlar bende mondial 100 ukh var düz yolda 90-100 yapıyor. bu hızı artırmak istiyorum bi öneriniz varmı bu konuda.

emrah 97 cc motordan daha ne bekleyebilirsin ki?:p
ama sibop ayarlarını yaptır yağıı değiştir egsozunu açtır ön dişlii büyültüp arka dişliyi küçült o zaman manyak bi makine oluyo düz yolda 120 km rampa aşagı rüzgarı arkana alırsan 130-135 km yaparsın :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:03 PM ----------

Bir bişey sorucam bu mondial 100 UKH ların yanında sadece 100 KH yazıyor neden böyle?

Onu bize degil üreticiye sorman daha iii olur!!!:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
10
Kardeş bendede 100 ukh var ben 120 gördüm ama motorum daha 550 kmde. bazı arkadaşlar inanmadılar bana bindirdim turladık sonra inandılar. motorda şuan da hiç bi sıkıntı yok her sabah tık demeden alıo marşı. saat gibi yani.

bence 100 ukh al ama yarıotamatik olsun.

kardeş motorda herhangi bi parça değişikliği yaptınmı yoksa orijinal haliyle mi gördü 120 yi.çünkü benimki 1945 km de ve 90ı görüyor.daha yeni yağını değiştirdim. ve motor orijinal.120 yapmanın formülünü bizimlede paylaşırmısın acaba.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst