kardeş bende yarı otomatik 110 kf kullanıyorum ama km modelleinin 80'i geçmediğini 90 yapmasının mucize olduğunu duyuyorum ama ne olursa olsun vitesli viteslidir bence kh al herşeyi boşver benim 110luk vitesli 151 rslerle arada 40cc fark olmasına rağmen oynuyorum her yolda hele rampa aşşağı otomatikler 110u geçmiyor, benimki 125'e kadar gidiyor ama bi 125 lik viteslinin peşindende ben gidemiyom 15cc bile bana vitesli olunca fark koyuyor hesabını sen yap
hadi performansıda geçelim 150lik scooter 200binliranın üstünde yakıyor benimki vitesli olduğu için onu geçmeyi bi kenara bırak 75binlira yakıyor