- Katılım
- 5 Nis 2006
- Mesajlar
- 96
- Konu Yazar
- #1
:silent: herkese selam.50tt aldim.3 gundur kullaniyorum,yaw bu motor cok yavas.en son surati 40.rampalarda 30a,20e, dusuyor.tingir,mingir rampa cikiyoruz.yokuslardan hic cikmiyor.bu nedir boole yaw.bu modeller hepmi boole.yoksa bana boolesimi denk geldi.yada motoru hizlandirmanin bir yolu yordami varmi.varda benmi bilmiyorum acaba??.bana cevap yazan,yazmayan herkese tsk.