mondi 50tt,ler hepsi boylemi??

Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
96
:silent: herkese selam.50tt aldim.3 gundur kullaniyorum,yaw bu motor cok yavas.en son surati 40.rampalarda 30a,20e, dusuyor.tingir,mingir rampa cikiyoruz.yokuslardan hic cikmiyor.bu nedir boole yaw.bu modeller hepmi boole.yoksa bana boolesimi denk geldi.yada motoru hizlandirmanin bir yolu yordami varmi.varda benmi bilmiyorum acaba??.bana cevap yazan,yazmayan herkese tsk.
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
son surati 40 az bence. 80 yapıyo diyen vardı ama çok dersen 70 filan yapması lazım heralde:silent:

ama motorun daha 3 günlükse zaten zorlama biraz kullan sonradan belli olur
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
323
150 lik var ucuyo.50 ligi bilmem.servisine gotur kimisi kotu kimisi iyi cıkıyo.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
96
xxxxx' Alıntı:
son surati 40 az bence. 80 yapıyo diyen vardı ama çok dersen 70 filan yapması lazım heralde:silent:

ama motorun daha 3 günlükse zaten zorlama biraz kullan sonradan belli olur
:cat: eyvallah birader.tsk.:cat:
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
ben 50tt kullanıyorum (gerçi zaten yazıyor) motorla 80 yaptığım oldu ama her köklememde 80 yapmıyor ortalama 70-75 rahat yapıyor diyebilirim motorun yeniyse rodaja cok dikkat et motoru zorlama sadece 10sn falan zorla sonra bırak rampalarda yavaş cıktığı dogru ama kısa mesafeli rampalarda iyi. rampalarda denedim cıkamadığı rampa yok (denediklerimin içinde) ben motorumdan memnunum 5000 (geçtim) km deyim
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
96
mondial50tt' Alıntı:
ben 50tt kullanıyorum (gerçi zaten yazıyor) motorla 80 yaptığım oldu ama her köklememde 80 yapmıyor ortalama 70-75 rahat yapıyor diyebilirim motorun yeniyse rodaja cok dikkat et motoru zorlama sadece 10sn falan zorla sonra bırak rampalarda yavaş cıktığı dogru ama kısa mesafeli rampalarda iyi. rampalarda denedim cıkamadığı rampa yok (denediklerimin içinde) ben motorumdan memnunum 5000 (geçtim) km deyim
:cat: insallah benimkide oyle olur.:cat:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
75-80 yapıyo diyenlere inanmayın yav. 110cc cup modeli düz yolda 90 diyor. bu nasıl 80 yapcak. rampa aşağı ibreyi vuruyor ama bu motorun gücü değil yerçekimi diyoruz bizim köyde buna :queen:

son hızı 55-60 ancadır.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Üstündeki kilo önemli ben bindiğimde mondi125kt 90 ı aşamazken kuzen tek başına 110 görüyor rahatlıkla. İkimizin kilo toplamı 205 kg bu arada :)

Yalnız rodajda motor açılmadan diyeyim hızının düşük olması normal ama çok fazla birşey bekleme o cc den. Hız yapan arkadaşlar ya tüy siklettir yada 'saldım çayıra mevlam kayıra' formülünü uyguluyorlardır. :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
kilo önemli de 50tt yi tek başına yürü yaaa 50tt desen yine yapmaz 80 :queen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
rodajta motorları çok fazla zorlamayın hele bence o 55cc likle yokuş falan çıkmamaya gayret et ne olacak yaw 1000km dayanamayacakmısın sen onu kullanmak için aldın inasn ileride iyi motoru olsun istemez mi azıcık sabret bakalım rodaj bitene kadar rodajın bitsin bakımını bi yaptır biraz daha kullan ğer hala aynıysa ustaya anca o zaman bahset bunda bişey var diye..
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
166
50cc zaten bence 70 bile iyi:cat: Ama başta çok basıp sakın ola köreltme makineyi burada maksimum 50 görenler var,aldığı günden itibaren full gaz:farao:
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
96
BIYIKLI' Alıntı:
Üstündeki kilo önemli ben bindiğimde mondi125kt 90 ı aşamazken kuzen tek başına 110 görüyor rahatlıkla. İkimizin kilo toplamı 205 kg bu arada :)

Yalnız rodajda motor açılmadan diyeyim hızının düşük olması normal ama çok fazla birşey bekleme o cc den. Hız yapan arkadaşlar ya tüy siklettir yada 'saldım çayıra mevlam kayıra' formülünü uyguluyorlardır. :)
:cat: galiba haklisin.eyvallah biyikli kardes.:cat:
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
96
:cat:
muratd' Alıntı:
rodajta motorları çok fazla zorlamayın hele bence o 55cc likle yokuş falan çıkmamaya gayret et ne olacak yaw 1000km dayanamayacakmısın sen onu kullanmak için aldın inasn ileride iyi motoru olsun istemez mi azıcık sabret bakalım rodaj bitene kadar rodajın bitsin bakımını bi yaptır biraz daha kullan ğer hala aynıysa ustaya anca o zaman bahset bunda bişey var diye..
:cat: tsk:cat:
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
benim kilom 65 kg

ayrıca isteyen inanır isteyen inanmaz ben seksen yaptım motorun önünde rüzgarı kesen cam yok cıkarttım honda activa ile yanyana gittim ibredede problem yok. birisinin motoru 90 ı geçmiyorsa :queen: benim ki 60 te kalmak zorunda değil
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Bende de bir 50tt var. Düz yolda ideal şartlar altında 70 ile rahatlıkla seyahat edebilirsiniz. Hafif eğim ya da rüzgar yardımı varsa ibreyi sona (80) dayarsınız. (Bu hız İzmir'de grup sürüşü ile belirlenmiştir.)

Öyle yapmaz demekle olmuyor. Lütfen kendi tecrübelerimiz harici kesin yorum bildirmeyelim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst