Modumuz Forrap ımıza Hayırlı Tezkereler....

Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
Şaşırdım hiç askere gidiceğin aklıma gelmemişti hep burda olucakmışşın gibi geldi..Neyse onunda zevk i başkadırya:)sivasta soğuk tur bea:):)
Hayırlı Tezkereler Tuncer abicim...!
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Tuncer gitti güzelim saçlar... Bari kestiklerinde bana gönder onlarıda değerlendireyim, kendime postij yaptırıyım:mrgreen:

Mod açığı olacak kanımca.. Adaylığımı koyuyorum hemen, askerliktende muafım hem :p

Hadi güle güle git güle güle gel inşallah..

Bizi İzmir'de ağırlıycaktın ya en çok ona yanıyorum ben :salut:

Hayırlı, bol anılı, keyifli bi askerlik diliyorum.. Al teskereyide ıslatalım hadi :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
anammm
pınarr msn de nyazında inanmamıştım
doğruymuş
ben daha yeni tanıyabilmiştim seni be tuncer, nereye böye apar topar?
durum nedir, kaç ay askerlik yapıcak nereye düştü
kendisi yazamamış sanırım yoğınluktan
varmı bilen kimse?
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
EN BÜYÜK MOD BİZİM MOD

İDİ
ŞİMDİDE

EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKEEEERRRRRRRR

OLDU

forrapım TUNCER'im HAYIRLI TESKERELER KARDEŞİM

SENİ ÇOK ÖZLEYECEĞİZ AMAAAA
AKŞAMLARIDA Bİ O KADAR RAHAT UYUCAZ BEEE:)
VATAN SİZLERE EMANET:cat::cat::cat:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
tuncer öyle usturupsüz , adapsız söz sarfeden biriyle samimi olmaz,
kesinlikle tanıdığı biri falan olduğunu sanmıyorum, o msj o vatandaşın kendi karınağrısı sadece, GKN bende çok kızdım ama alıntı yapıp diğer sayfalara taşımamak için görmemezlikden gelmeye çalıştım, sen öfkeni saklayamamış aktarmışsın ,
yorumada gerek yok zaten görmemezlikden gelin lütfen,
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi adam 3 günlük tatile yada bakkal gitmiyo
öle laf denirimi, sen bu forumda kaç kişiye tepki gösterdiğimi gödün..
ki tuncerde sevmez sululuğu..

ya abi ne bilim...belki nazı geçiyodur bilemeyiz...

tuncer öyle usturupsüz , adapsız söz sarfeden biriyle samimi olmaz,

benle oluyorsa onlada oluyor demektir...


neyse Tuncer gerekeni yapar...ama tanıdığım LOFT bir moderatöre üstürupsuz şeyler yazcak kadar aptal değildir...


samimi olup olmadığınıda bilmiyorum işin aslı...varsayımdan hareket...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
neyse belki ben girdiğim şoktan sebep fazla tepki göstermiş olabilirim
kalp kırdıysam üzgünüm..
kapatalım gitsin..
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
uzatmaya gerek yok sonuçta gülmüş yani espiri anlayışı meselesi konu amacından çıkmasın zannımca:):):)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
vayyy tuncer hayırlı teskereler güzel abimmm,güle güle git güle güle gel,yalnız sen şimdi askerden nete giremessin,şifreni özelden bana yolla,hani yokluğunu aratmayayayım:):rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Sevgili dostum Forrap Allah sağsalim gidip gelmeyi nasip etsin inşallah hayırlı tezkereler.:rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkadaşlar sevgili MODUMUZ bizim MÜDÜRÜMÜZ trtarıkın moduuuu TUNCERİMİZİ askere yolluyoruz......

Biraz acele oldu.... Alışamadık ama şoktan çıkarız umarım.... Bu arada izmirde ki arkadaşlarımızın Sevgili wallace nin organize ettiği uğurlama merasimi duyurusunu altta yazıyorum....

WALLACE adlı üyeden alıntıdır....

Arkadaşlar Yarın (Cuma) Forrap'ı askere gönderiyoruz.
Müsait olan herkesi bekliyoruz.
Buluşma Yeri: Gaziemir Girişi Ege Serbest Bölgesi Önü
Buluşma Saati:15:30-15:45
TEker Dönüş:16:00
Forrap'ın eve varış:16:15
Forraptan Garaja Hareket:17:00

Otobüsün hareket saati:18:00


Gelebilen herkesi bekleriz.... :cat::cat::cat:


Nasılll yaniiii:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan

tuncerle konuşalı daha bir ay olmadı ; kasımda gitmeyi düşünüyordu hatta geyiginide yapmıştık. Bende kasımda gidicem demiştim belki aynı yere düşeriz demiştik:)

Tuncer ne olduda 20gün için karar degiştirdi:silent:


Tuncerin telefonunu bilen arkadaşımız varsa pm'den bana gönderebilir mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst