Modifiyeli Japon Sukutırları

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Limo-scooter diyebiliriz:)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
resımde güzel ama ben bınmem o motorlaraq zaten bın dyende yok ama motor moto0r olmalı bunlar süs biblo gıbı
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
japonyanın çarşaf gibi kusursuz yollarında böyle modifiye yapılır tabii :)

fotolardaki asfalta dikkat edelim, bizim istanbul park pisti onların sokak asfaltı.
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Bunlar Tahminimce 150 Zat Olabilir.Ön Torpido Kısmı Ve Sele Çok Benziyor.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Sürüş için değil tamamen görsellik adına modifiye edilmiş.
Benim pek hoşuma gitmedi açıkcası.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Hiç bir zmn scotorda yapılan mod. Sevmezdim ama bunlar ilgi çekici ve iyi olmuş ama biraz abartılı Tr yollarına uygun deil :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Ben beğenmedim bunlarla bizim burada bir sokak öteye gidilmez.

Çünkü araçlar yavaşlasın diye o kadar çok set varki hangisinden kaçacaksın mümkün olduğunca aldığın motosikletin altı yüksek olmalı.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunlar kırma olmuş :) suzuki hayabusa ve Hyosung Scooter birlikte olmuş ortaya bunlar cıkmış, katır misali :mrgreen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Sürüş için değil tamamen görsellik adına modifiye edilmiş.
Benim pek hoşuma gitmedi açıkcası.

değil mi yaa, gs 500 kullanan kişi bunlara bakmaz.. ilk naktığımda beğenmedim ama yorumlara bakınca "acep bende mi bir kusur var" demiştim. haklıymışım... işlevsel olmadıktan sonra bana nasa rokewti verseler ne yapacam ki.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"Fantazi",Ben uğraşmazdım şahsen.Fakat baya emek vermişler,o sebeple güzel diyorum.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkesin zevki birinci mevki derim,ama tarzım olmadığı için bana göre çok itici
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst