Modifiyeli Japon Sukutırları

Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
limuzin gibi olmuş bunlar vede yere sıfır duruyor esneme payı yokveya motor hareket edince sistem otomatik kaldırıyor motoru,japon bunlar olurmu olur eski citroenler vardı ya durunca yere yapışıyor öyle bir sistem olsa gerek


ne yani japonlar yapmışta biz yapamazmıyız...:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:kendi çalışmam,,


 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Yerle bitişik gerçi onların ülkesinde toz toprak çukur vs.de yok güzeller ne yalan söyleyeyeim.
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
38
Arkadaşlar youtubede var böyle birşeyler.Tek bir düymeyle amortisörler motoro yukarı kaldırıyo.
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Valla daha bugün işledik "mucizeler ülkesi Japonya" diyerekten.Ülkede bulunan karayollarının oranı İngiltere ve Fransa'nın 2 katı, ABD'nin 4,5 katı.Hem de dağlık bir ada ülkesi, düşünün artık .Tabi yollar da mis.Tam Sukutırlık yani.
 
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
250
arkadaşlar yerle düm düz diyosunuzda okadar alçaklarki bunlarla dönemeçte azcık eğilmeye kalksanız bu sefer yattın diye sürtücek düzken bile sürütüyo
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
usta insan evladı bunu nasıl kullanıyor yaw :)
stretchedjapanesescooted.jpg
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
330
limuzin gibi olmuş bunlar vede yere sıfır duruyor esneme payı yokveya motor hareket edince sistem otomatik kaldırıyor motoru,japon bunlar olurmu olur eski citroenler vardı ya durunca yere yapışıyor öyle bir sistem olsa gerek


ne yani japonlar yapmışta biz yapamazmıyız...:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:kendi çalışmam,,


la bu bildiğimiz zat hangi dergide bu
çok şekil olmuş ama:cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
133
japonlar motoru iyi yapıyor ama yaptıkları şeyin suyunuda aşırı çıkartıyolar bunlar ne ya yok bizim ulkede hayatta binilmez bunlara binsen bile ilk kasiste kalırsın yani :D
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
113
bence çok gereksiz ve çok saçma olmuş anlamsız bi modifiye sadece gösteriş olmuş ha kötü mü görünüşü süper ama.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
vaktiyle kendi motorum için özel parça yapan bir tayland ya da benzeri bir ülkenin firmasını bulmuştum.
hem güvenemedim hem de ciddi bir tutar idi.
yalnız şu araba tekerine benzer teker olayı çok hoş tabi ne getirir ne götürür bilemem.

stretchedjapanesescooteq.th.jpg
[/URL][/IMG]

şunu teknik olarak anlayabileceğim lisandan anlatabilen birisi olur ise makbule geçer.

fiyat çok değilse girebilirim bu işe.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst