- Katılım
- 10 Kas 2008
- Mesajlar
- 615
limuzin gibi olmuş bunlar vede yere sıfır duruyor esneme payı yokveya motor hareket edince sistem otomatik kaldırıyor motoru,japon bunlar olurmu olur eski citroenler vardı ya durunca yere yapışıyor öyle bir sistem olsa gerek
ne yani japonlar yapmışta biz yapamazmıyız...:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:kendi çalışmam,,


ne yani japonlar yapmışta biz yapamazmıyız...:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:kendi çalışmam,,


Son düzenleme: