- Katılım
- 13 May 2008
- Mesajlar
- 7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Limo-scooter diyebiliriz
çok acayip olmuşlar bunlar nasıl yolda gidiyor acaba çok alçaklar ya
Sürüş için değil tamamen görsellik adına modifiye edilmiş.
Benim pek hoşuma gitmedi açıkcası.