MİTAS E-07 kullanıcısı varmı ?

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
ARkadaşlar Honda Africa Twin motoruma yeni lastik bakınıyorum.

Mitas e 07 kullanıp yorum yapabilicek bir arkadaş varmıdır.

Arazi ve yol arasında en ortalama noktaya yerleşmiş lastik bu gibi göründü gözüme. Fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var.
Teşekkürler.

mitas_E07.jpg
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Hic asfalt kullanimina uygunmus gibi durmuyor. Afrikan twin icin fazla offroad bir lastik.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Evet agırlıklı arazı kullanımı gıbı .
Araıye gırınce camuru batagı gorup gerı donmek ıstemıyorum . Motor cok kabılıyetlı enduro lastık kabılıyetını azaltıyor ızlenımı verıyor .
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Ben şunu sorayım @acayüp neden 90 model endro aldınız?Yani fiyatları sanırm 7-8 arasında gidip ktm yada çeşitli endro-cross motorlar alabilirdiniz.90 model olması bana garip geliyor..
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
98 model. Ve motoru kullanmak istiyordum.
Sanırım Afric twin in bir motorcu için ne ifade ettiğini bilecek kadar uzun zamandır motor kullanmıyorsunuz.
Africanın yaşı başı önemli değildir.
Şuanda kapının önünde duruyor ve hadi atlada Tibet , tanzanya , kamboçya kenya dolaşalım ifadesiyle bakıyor bana . İlginç bir şekilde o güvenide veriyor.

Yani önce AT nin ne olduğuna bakmak lazım. O zaman sanırım kafadaki bulutlar dağılır.

Sanırım şu haliylede 45 rks titanikle 19 tane sym wolf eskitir. :) hatta bu 64 motoru yan yana koyarsanız hepsinin üstünden geçip yoluna gidebilir. O derece yani :)
Umarım anlatabilmişimdir.
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Anladım:) yok benim bir arkadaşım var oda bmw endro bakıyor bu yıllarda bana dedi anlam veremedim.ama güven meselesi haklısın.Motor kaya gibi.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arazide çamura takılmamak için sadece arka lastiğin dişli olması yeterli. Ön lastik asfalt tipi olsa da çamurda gider, zaten bi kere çamur sardı mı ön lastikte hiç diş görünmüyor.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Oylede olsa ıkı lastık aynı model ve desen olmalı . Asfaltta vıraja gırınce bırbırınden faklı vıraj karakterı olan lastık kullanıyor olmak ıstemem .
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Oylede olsa ıkı lastık aynı model ve desen olmalı . Asfaltta vıraja gırınce bırbırınden faklı vıraj karakterı olan lastık kullanıyor olmak ıstemem .
Benim 150'lik motorun ön lastiği klasik tip arka lastik kar lastiği, unilli marka lastikler. virajlarda şu ana kadar en ufak sorun yaşamadım 100-110 la giderken bile baya yatırabiliyorum motoru.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Yerden yüksekliği 170 cm yüksüz 230 kg civarı çantası ve yükü ile 300 kg yi bulan 200 km hıza ulaşan 750 cc bir makineden bahsediyoruz. 150 cc olsa arazide kaldığım yerde sırtlanır yine götürürdüm.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motor değil aygır mübarek :cherry: Sırtlayıp götürürüm demeyin bi kere bi çamura girdim motoru yarım metre geri iticem diye 15 dakka uğraştım, yok böyle bi çamur :mrgreen:
 

thb

Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
154
98 model. Ve motoru kullanmak istiyordum.
Sanırım Afric twin in bir motorcu için ne ifade ettiğini bilecek kadar uzun zamandır motor kullanmıyorsunuz.
Africanın yaşı başı önemli değildir.
Şuanda kapının önünde duruyor ve hadi atlada Tibet , tanzanya , kamboçya kenya dolaşalım ifadesiyle bakıyor bana . İlginç bir şekilde o güvenide veriyor.

Yani önce AT nin ne olduğuna bakmak lazım. O zaman sanırım kafadaki bulutlar dağılır.

Sanırım şu haliylede 45 rks titanikle 19 tane sym wolf eskitir. :) hatta bu 64 motoru yan yana koyarsanız hepsinin üstünden geçip yoluna gidebilir. O derece yani :)
Umarım anlatabilmişimdir.

Hayalimdeki motor ne kadar anlatılsa azdır, su gibi okuyorum her anlatılanı. Model hiç önemli değil benimkisi uzaktan uzağa bir hayranlık, dışarda gördüm mü ışık görmüş tavşan gibi donup kalıyorum mal mal motora bakarken buluyorum kendimi. Binmek nasip olmadı henüz. Africa Twin bana kalırsa anlatılmaz yaşanır. Sevdik mi Allah'ına kadar, forever Africa Twin.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Eyüp Bu mitasın ölcüleri nedir 150/70-17 ölcüsü var mı?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Buarada denk geldi, bir bakın derim

"Mitas is recalling 1,752 tubeless E-07 motorcycle tyres

Prague, 21 December 2012 – The Czech tyre producer Mitas is voluntarily recalling 1,752 tubeless E-07 motorcycle tyres from the market. These tyres were sold to customers mostly in Europe.
The tyre sizes subject to recall are,

110/80-19 M/C 59T E-07 TL MI
100/90-19 M/C 57T E-07 TL MI
110/80-19 M/C 59T E-07 DAKAR TL MI"

demiş, kaynak; http://www.mitas.eu/index.php?stran...ecalling-1-752-tubeless-e-07-motorcycle-tyres

bu E-07 serisi için bir geri çağırma/toplatma söz konusu olmuş.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
98 model. Ve motoru kullanmak istiyordum.
Sanırım Afric twin in bir motorcu için ne ifade ettiğini bilecek kadar uzun zamandır motor kullanmıyorsunuz.
Africanın yaşı başı önemli değildir.
Şuanda kapının önünde duruyor ve hadi atlada Tibet , tanzanya , kamboçya kenya dolaşalım ifadesiyle bakıyor bana . İlginç bir şekilde o güvenide veriyor.

Yani önce AT nin ne olduğuna bakmak lazım. O zaman sanırım kafadaki bulutlar dağılır.

Sanırım şu haliylede 45 rks titanikle 19 tane sym wolf eskitir. :) hatta bu 64 motoru yan yana koyarsanız hepsinin üstünden geçip yoluna gidebilir. O derece yani :)
Umarım anlatabilmişimdir.


parası neyse verelim argedeş yeter ki bu kadar övme matorunu...:p


ben Suzukiye biniyom bu kadar artiz değilim mesela...:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
yaklasik 5000 km dir arka lastik olarak mitas E-09 kullaniyorum, buz haric bir cok farkli zeminde kullandim, islak, kuru, toprak, tas, asfalt.. sehir ici ve uzun yol seyhatlarim oldu bu süre icinde. E-07 E-09'A nazaren daha cok asfalt agirlikli gibi geldi banada ve sanirim yeni lastik almam gerekiyor olsa profil icabi daha cok asfalt agirlikli yani E07 gibi bir lastik alirim.

bu arada 5000km'lik kullanim sonrasi profilin yaklasik ücte biri asinmis durumda.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Siz lastik sorusu sormuşsunuz ve ben konuyla bağımsız şeyler söyleyeceğim.Hiç anlamam enduro dişli lastik filan.Öyle kendimce mantık yürütürüm sadece bu da gereksiz derecede saçma olur.

Sizden rica etsem fotoğraflarını çekseniz şöyle motosohbet kısmına koysanız? Africa Twin'cilik başka birşey ya.Bende hiç kullanmadım ama AT'cilere hayranlığım var resmen.Hiç sevmem enduro toz toprak fakat o tuhaf "kamuflajı" filan çok çekici...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------

parası neyse verelim argedeş yeter ki bu kadar övme matorunu...:p


ben Suzukiye biniyom bu kadar artiz değilim mesela...:cherry:


Adam AT'ci aga :D Havası olacak tabi :D
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
parası neyse verelim argedeş yeter ki bu kadar övme matorunu...:p


ben Suzukiye biniyom bu kadar artiz değilim mesela...:cherry:

Motorumu satınalabilirsin ama endurocu ruhumu asla :) Bana dr800 big le gel. İnazuma felan anlamam yolda önüme geçme ezerim :cherry:


Ani bir gelişme ile metzeller tourance ye devam .

Tam cross lastik alıp deneme amaçlı bir süre kullanıcam. Hele son bahar gelsin ortalık çamur olsun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst