- Katılım
- 24 Nis 2007
- Mesajlar
- 4,756
- Konu Yazar
- #1
ARkadaşlar Honda Africa Twin motoruma yeni lastik bakınıyorum.
Mitas e 07 kullanıp yorum yapabilicek bir arkadaş varmıdır.
Arazi ve yol arasında en ortalama noktaya yerleşmiş lastik bu gibi göründü gözüme. Fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var.
Teşekkürler.
Mitas e 07 kullanıp yorum yapabilicek bir arkadaş varmıdır.
Arazi ve yol arasında en ortalama noktaya yerleşmiş lastik bu gibi göründü gözüme. Fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var.
Teşekkürler.