Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
tüm mt dostlarına öncelikle selam yolluyorum ..
bakalım mını transporterimi beğenecekmisiniz yaklaşık olarak 3 ay gibi günde 4 saat uğraşmayla , boş arazide çürümeye yüz tutmuş bu aleti,
üzerine para alarak sahiplendim :cherry:
standart donanımları içinde mevsimsel otomatik kliması,aırbag ı,abs ve eds si ve yol bilgisayarı, navıgasyonu,istenildiğinde gidonu aniden kırarak devirme modu bulunmaktadır :queen:
gerçiii bunlardan pek kalmadı artık aslında var ama böyle orjinal hiç görmedim , çin malı motosiklet firmaları bir şeyler yaptılar , 3 teker tarzı vs. fakat bu bambaşka gerçekten öncelikle onunla uğraşırken, ruslara olan hayranlığım arttı , uzun ömürlü ve sağlam yapıyorlar yaptıkları işi , tabi japonlar kadar estetik aramayın canım artıkkk:cherry:
ellenmeyen civatası kalmadı tabiri tam bu alete göredir :queen:
motor şanzuman da dahil olmak üzere yüzlerce parçaya ayrılmış keyfi olarak ve tekrardan eksikleri varsa giserilip toplanmıştır , taktir elbette sizlerindir ama bayaaa yordu beni kerata
esen kalın....






bakalım mını transporterimi beğenecekmisiniz yaklaşık olarak 3 ay gibi günde 4 saat uğraşmayla , boş arazide çürümeye yüz tutmuş bu aleti,
üzerine para alarak sahiplendim :cherry:
standart donanımları içinde mevsimsel otomatik kliması,aırbag ı,abs ve eds si ve yol bilgisayarı, navıgasyonu,istenildiğinde gidonu aniden kırarak devirme modu bulunmaktadır :queen:
gerçiii bunlardan pek kalmadı artık aslında var ama böyle orjinal hiç görmedim , çin malı motosiklet firmaları bir şeyler yaptılar , 3 teker tarzı vs. fakat bu bambaşka gerçekten öncelikle onunla uğraşırken, ruslara olan hayranlığım arttı , uzun ömürlü ve sağlam yapıyorlar yaptıkları işi , tabi japonlar kadar estetik aramayın canım artıkkk:cherry:
ellenmeyen civatası kalmadı tabiri tam bu alete göredir :queen:
motor şanzuman da dahil olmak üzere yüzlerce parçaya ayrılmış keyfi olarak ve tekrardan eksikleri varsa giserilip toplanmıştır , taktir elbette sizlerindir ama bayaaa yordu beni kerata
esen kalın....






Son düzenleme:


















