mını transporter- eski ve yeni hali....

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
tüm mt dostlarına öncelikle selam yolluyorum ..

bakalım mını transporterimi beğenecekmisiniz yaklaşık olarak 3 ay gibi günde 4 saat uğraşmayla , boş arazide çürümeye yüz tutmuş bu aleti,
üzerine para alarak sahiplendim :cherry:

standart donanımları içinde mevsimsel otomatik kliması,aırbag ı,abs ve eds si ve yol bilgisayarı, navıgasyonu,istenildiğinde gidonu aniden kırarak devirme modu bulunmaktadır :queen:
gerçiii bunlardan pek kalmadı artık aslında var ama böyle orjinal hiç görmedim , çin malı motosiklet firmaları bir şeyler yaptılar , 3 teker tarzı vs. fakat bu bambaşka gerçekten öncelikle onunla uğraşırken, ruslara olan hayranlığım arttı , uzun ömürlü ve sağlam yapıyorlar yaptıkları işi , tabi japonlar kadar estetik aramayın canım artıkkk:cherry:

ellenmeyen civatası kalmadı tabiri tam bu alete göredir :queen:
motor şanzuman da dahil olmak üzere yüzlerce parçaya ayrılmış keyfi olarak ve tekrardan eksikleri varsa giserilip toplanmıştır , taktir elbette sizlerindir ama bayaaa yordu beni kerata :)


esen kalın....








 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
112
çok güzel toplanmış gerçekten :)
görür görmez aklım şu arkadaş geldi ayrıca :)
Dilbert+The+Complete+Series.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
helaaalll...:p

ama boyama esnası duruşun sakat...:p bel ağrısı yaşarsın aga o şekilde duruşu doktorlar tavsiye etmiyor...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134











---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:51 ----------

helaaalll...:p

ama boyama esnası duruşun sakat...:p bel ağrısı yaşarsın aga o şekilde duruşu doktorlar tavsiye etmiyor...

imkanlar kısıtlı olunca malesef böle oluyor agam ama sonradan çözdüm işi baktım eğilerek olmuyo :p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
açmış olduğum konuya güzel duygu ve düşüncelerini belirten sevgili mt dostlarına teşekkür ediyorum ,

acizane şunu söylemek istiyorum insanın isterse yapamayacağı bir şey yok ,yeterki isteyin , küçük bir hatırlatma yapmak istiyorum , ben oto yada motosiklet tamircisi , oto boyacı,elektirikçi ,motorcusu değilim işim unlu mamüller, yapmaktır çünkü o işin anatomisini biliyorum ,karnım o işten doyuyor , yazlarıda ağustos böceği gibi çalar söylerim :)

her mevsim yapacak bir işlerim muhakkak vardır :) tekrar teşekkürler yorumlarınız için ....:cat:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
metehancım şahsen fırıncı piyanist kardeşin toparladı her civatasına varıncaya dek..:)

tabi tabi bende yedim....:p

git bi yerden sıfırını bul sonra ben yaptım ..patladı gitti de...:queen:


eline sağlık çok güzelde çamurluğun ucundaki ufak göçüğü atlamışsın acaip puan kırdım ona göre....:queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
tabi tabi bende yedim....:p

git bi yerden sıfırını bul sonra ben yaptım ..patladı gitti de...:queen:


eline sağlık çok güzelde çamurluğun ucundaki ufak göçüğü atlamışsın acaip puan kırdım ona göre....:queen:

vallaha iyice baydı be samedim çok yoruldum amannnnn bırak macunuda kusur kalsın yedi bitirdi beni kerata :queen: her yönden :cherry:


ne oldu bizim motor işi bak yaz geliyo benim kız didikleyip duruyo baba benim go gart ne oldu diye ?
bir tane 125 cc için istanbula geçeceğim inşallah bakalım olursa , zaman kalırsa mazeret istemem çalarım telefonunu,

bak demedi deme :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[

imkanlar kısıtlı olunca malesef böle oluyor agam ama sonradan çözdüm işi baktım eğilerek olmuyo :p

yog aga ben espri yapmadım gerçekten o şekilde duruş yapma çalışırken...:) bel fıtığı olursun...

tabi tabi bende yedim....:p

git bi yerden sıfırını bul sonra ben yaptım ..patladı gitti de...:queen:


eline sağlık çok güzelde çamurluğun ucundaki ufak göçüğü atlamışsın acaip puan kırdım ona göre....:queen:

daha ne yapsın adam modifiyemi yapsın aga..:pistersen kanat takıp uçursun makinayı...:queen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
yog aga ben espri yapmadım gerçekten o şekilde duruş yapma çalışırken...:) bel fıtığı olursun...



daha ne yapsın adam modifiyemi yapsın aga..:pistersen kanat takıp uçursun makinayı...:queen:

ön teker havada görmeden inanmam kanka...:queen:
ancak o zaman köfteyi (meşhur tuzla köftesini) hakeder...anladın sen onu...:queen::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst