Mini Hi-Fi Tercihi Hakkında

Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
bende z906 var bu cihazı mağazalarda dinlerken çok iyiydi eve getirdiğimde beklediğim kadar değildi tabi bu işin sonu sayılır, daha üstü gereksiz fazla ki zaten hazır sistem en yüksek bunlar var galiba

hazır sistem alırken rms watt ve normal watt farkına dikkat edin normal watt değeri 500 ise rms falan 100-200 den fazla değildir
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Müzik kaynağın ne olacak peki. Baktığın ürünlerin RMS gücü çok az 2x20W diyor. Bilgisayardan cep telefonundan müzik dinlemek için ürünler bunlar.
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
bende z906 var bu cihazı mağazalarda dinlerken çok iyiydi eve getirdiğimde beklediğim kadar değildi tabi bu işin sonu sayılır, daha üstü gereksiz fazla ki zaten hazır sistem en yüksek bunlar var galiba

hazır sistem alırken rms watt ve normal watt farkına dikkat edin normal watt değeri 500 ise rms falan 100-200 den fazla değildir

Aslında ses sistemleri konusuna uzak biriydim ama kısa zamanda birçok bilgi edindim sayenizde. Z906'yı da ilk kez duydum. Şeklen kaliteli görünüyor. Sesinin hazır sistem sınıfında iyi olduğunu tahmin ediyorum. Güle güle dinleyin. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:48 ----------

Müzik kaynağın ne olacak peki. Baktığın ürünlerin RMS gücü çok az 2x20W diyor. Bilgisayardan cep telefonundan müzik dinlemek için ürünler bunlar.

Bilgisayar değil de bazen aux ile telefondan çoğu zaman da sabit usb ile kullanırım diye düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:50 ----------

Bu arada xsmc3k'yı seçtim. Bir aksilik olmazsa amatörce bir detay vereceğim. Sağlıcakla kalın.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
@BlackBaron İzin verirsen konuda bende tavsiye alayım.:)

Ben de kaliteli FM radyo araştırıyorum.
CD, USB son teknoloji bir şeye ihtiyacım yok. Hatta çok kanal hafıza bile olmasa olur.
Stereo, kaliteli ses, yüksek alıcı duyarlılığı arıyorum. 5-10 Watt, altı kanal hafıza olsa yeter.
Radyo devamlı açık olmasına rağmen aylarca kanalı değiştirmediğim oluyor.:)

Belki merak edeniniz olur, bu ne dinliyor diye. Radyo Voyage dinliyorum. Hiç bıkmadığım tek kanal.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
@BlackBaron İzin verirsen konuda bende tavsiye alayım.:)

Ben de kaliteli FM radyo araştırıyorum.
CD, USB son teknoloji bir şeye ihtiyacım yok. Hatta çok kanal hafıza bile olmasa olur.
Stereo, kaliteli ses, yüksek alıcı duyarlılığı arıyorum. 5-10 Watt, altı kanal hafıza olsa yeter.
Radyo devamlı açık olmasına rağmen aylarca kanalı değiştirmediğim oluyor.:)

Belki merak edeniniz olur, bu ne dinliyor diye. Radyo Voyage dinliyorum. Hiç bıkmadığım tek kanal.:cat:
Tchibo'dan internet radyosu almıştım, sesi beklemediğim kadar iyi çıktı, normal radyoyu da çekiyor ve çekim gücü müthiş. Sanırım yeni teknoloji bu tip sorunları bayağı çözmüş. Normal radyo serisi de vardı, o da iyidir herhalde, işinize yarayabilir.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Abi radyo ile ilgili şöyle bir önerim olacak.
Edifier'ın bir çalar saat modeli var, adını unuttum ama yuvarlak üstte iki tivitır var fareye benziyor, önünde ufak bir ekran. USB/AUX falan da var ama oralardaki olay değil esas olan, radyosunda.. Çekim gücünü bilemiyorum tabi çok az radyo kullandım, ama bu kadar hököstö yükseklikte bu kadar kaliteli ses, noluyor yahu dedim. Tamam Edifier güzel ürünler çıkartan bir pro-con marka, ama yine de bayağı şaşırtıcı seviyede güçlü ve güzel ses var radyoda. USB/AUX daha düşük dB veriyor, ama yine kaliteli.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Ne kadar para o kadar köfte :cherry: içindeki anfi devresi,işlemciler falan kaliteli oluyor, ayrıca o küçücük hoparlörlerin mıknatısları ve diyaframları özel tekniklerle yapılıyor ve pahalı üretim süreçleri var. Ha gene de prensip olarak bir davul sesini doğru verebilmesi için hoparlörünün de davul kadar olması gerekir ama bu genelde pratik olmadığından teknolojik hilelerle boyutları küçültüyorlar. Çoğu insan zaten aradaki farkı anlamaz.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
killingroad, drtayfun tavsiyeler için tşk. ederim.

Edifier ilginçmiş. Değişik modelleri de var. Bakacağım.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Baya seviyorum ben kendilerini, güzel tasarımları da var, fiyatlar da abuk değil, ama öyle çok üst düzey bir marka da değil. Logitech Creative falan gibi markalar yerine çok rahatlıkla tercih edilir.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Asıl ses sistemleri üzerine çalışan bir Kanada asıllı Çinli firmaymış.
Ses sistemlerini çok övüyorlar.
Fiyatlarda uygun.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Asıl ses sistemleri üzerine çalışan bir Kanada asıllı Çinli firmaymış.
Ses sistemlerini çok övüyorlar.
Fiyatlarda uygun.

Kanada firması ya, asıllı musullu neymiş anlamadım, montajı Çin'de, Apple gibi. =)
Aynen fiyat performans canavarı kendisi, güzel fiyata iyi sistem için çok başarılıar ama demek istediğim bi Pioneer amfi iki Marantz kolon atacaktım vazgeçtim Edifier alayım kıvamında değil yani =)
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
@emremm hoşgeldiniz; biz kullanıcılar olmadan forum neye yarar. :) Sorunuza cevap bulun yeter ki.
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
Xsmc3k'yı epeydir kullanıyorum ve daha önce yazdığım üzere kısaca bahsedeyim.
Ses kapasitesi ekranda çıkan çizgilere göre azami 50 birim sanıyorum. İhtiyaç duymadığım için 20 birimi bulmadım henüz. Sanırım ekolayzır ayarı yok. Bu büyük bir eksiklik. Onun dışında bu ses mevzuunda amatör biri olarak orta kalite ses verdiğini düşünüyorum. Yani ses kalitesi bana gayet yetiyor. Ama daha iyileri de olduğuna eminim. Aynı sınıfta bose'nin de bir sistemi var 5 bin küsur lira mesela. Şarkı çalarken özellikle keman, gitar, ud, kanun ve adı aklıma gelmeyen diğer bazı enstrümanların sesi solistin yerine ön plana çıkıyor gibi. Birçok sesi aynı anda duyurabiliyor. Ağırlıklı olarak USB ve internet radyosunu kullanıyorum. Bir tuhaflığı var; elektriğe bağlandığı andan itibaren 1 dk açılmıyor. Hatta önce bozuk zannettim. :cherry: Yazılım güncellemeli birşeymiş. Daha güncelleme meselesine bakmadım. Yeter ki yoğun elektronik donanım ve bağlantılarından ötürü arıza yapmasın. :cherry: Genel olarak memnunum.
İyi forumlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
bunlara bu parayı vereceğine gearbest.com'dan al bir xiaomi network speaker geç. 65 dolar kendimde kullanıyorum muhteşem ses veriyor. internette incelemeleri var. tr'de 500 tlye falan satılıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst