Ben geziye katılmadım.Siteye de teknik bir problem yüzünden giremiyorum.Dolayısıyle siteden arkadaşlara ulaşamadım.Kaza Silifke yolu üzerinde olmuş.Ancak kaza sırasında tesadüfen ordan geçen bir yakınımdan, olayın hemen ardından Hakan abinin yaşadığını daha sonra vefat ettiğini öğrendim.Korumalar hakkında bir bilgim yok.