Mersin İl Temsilcisi
- Katılım
- 2 Ağu 2006
- Mesajlar
- 10,372
:cat::cat::cat::cat::cat:
hüseyin konnturum yok arayamıyom kimseyi
yola çıkınca sms atacam sana
:cat::cat::cat::cat::cat:
gezgin resimler nerdeeee????
bende gezi istiommm beni de göturunnn geziyeee:queen::wiinkk:










































































ee dier resimleri de bekliyoruz lutfennn![]()
hey gidi günler hey.... mersinde motorculuk mu öldü motorcularmı anlamadım ki kimse bişi yazmıo.... orda kimse varmmı ? varsa gaz versin ....
varız ya, ahanda burdayız kardeşimsadece bazı sebepler ve hastalıklardan dolayı mola verdik diyelim :cat:
Sencer abi gecmiş olsun. Allah acil sifalar versin... :rendeer::rendeer::rendeer:
bu gün 170 km yol yaptım.az kalsın radar yiyodum.önümdeki hayabusa 106 km yle yedi.benmki 98 km olduğu halde yazmdı polis abilerim.öğrenciyiz falan dedim.affetti saolsun.silifke.susnoğlu.cennet-cehennm-limonlu.ayrıca her gördüğümüz yerde denize girdik arkadaşımla.bu arada hayabusanın sahibini tanımamben motoru yakından incelemk için yanına kadar gittim.nazar değdrdim adama radara girdi
ayrıca mersine gelincede delirmiş vaziytte müthiş bi çılgınlık örneği göstererk sarnıca tatlı yemeğe çıktık.hiç resim yok bazı sebeblerden dolayı resim çekmeye fırsat olmadı.resim olmadan bu yazıyı yazma gereğinide neden duydum bilmiyorum
saygılar mersin mt!
bu gün 170 km yol yaptım.az kalsın radar yiyodum.önümdeki hayabusa 106 km yle yedi.benmki 98 km olduğu halde yazmdı polis abilerim.öğrenciyiz falan dedim.affetti saolsun.silifke.susnoğlu.cennet-cehennm-limonlu.ayrıca her gördüğümüz yerde denize girdik arkadaşımla.bu arada hayabusanın sahibini tanımamben motoru yakından incelemk için yanına kadar gittim.nazar değdrdim adama radara girdi
ayrıca mersine gelincede delirmiş vaziytte müthiş bi çılgınlık örneği göstererk sarnıca tatlı yemeğe çıktık.hiç resim yok bazı sebeblerden dolayı resim çekmeye fırsat olmadı.resim olmadan bu yazıyı yazma gereğinide neden duydum bilmiyorum
saygılar mersin mt!
tekerine sağlık.. umarım biraz olsun akıllanmışsındır.