[Mersin - MT]

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
gezgin resimler nerdeeee????

bende gezi istiommm beni de göturunnn geziyeee:queen::wiinkk:

Katre cim bu aralar işe gitmiyorum. onu için resimleri yükleyemedim. Neden gitmedigimi de actıgım başlıktan anlarsın.... Ama en kısa zaman da fotoları ekliycemmm...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
63
bende temmuzun 10-15 i arası anamura döncem şu anda mersindeyim. eğer gitmeye karar verirseniz hep birlikte gidebiliriz.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Merhaba Arkadaşlar. Öncelikle Fotografları aktarmayı geciktirdigim için hepinizden özür dilerim... Tur esnasında Bu guzel fotografları ceken GÖKCEN Hanım'a Cok teşekkür ederim. Makinada 50 ye yakın fotograf var. inşallah bugun hepsini aktarabilirim..
İlk fotolar toplanma alanında motorların bayraklarla dotılması esmasında.
bu fotolar benden....:cat::cat::cat:

Motorların içinde en süslüsü benim CBF di. Bir çift bayrakla işlem tamam. :cat::cat::cat:


İşde 33 AEN 65













Catre bayrakları kapmış


Motor sevdalısı gencler motorları görünce fotograf cektirmeden gecmediler.


İşde gökcen, Ahmet, gelecegin motorcuları ve diger arkadaşlar...


Murat Bey, Murat beyin Oglu ve Ben.




İşte gökcen hanım ve süper bir fotograf..:cat::cat:




Gokcenin yeri cok rahata benziyor. Neredeyse 1 saattir orada oturuyor.:p:p:p:p


Şimdi sırada tur esnasında cekilmiş fotolar var. Dedim ama yemek saati gelmiş. Ögleden sonra Bayraklı motor turu fotolarına devam edecem... Bundan sonra makina başında GÖKCEN Var...











































Şimdilik bukadar. Umarım fotografları begenirsiniz...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
207
hey gidi günler hey.... mersinde motorculuk mu öldü motorcularmı anlamadım ki kimse bişi yazmıo.... orda kimse varmmı ? varsa gaz versin ....
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hey gidi günler hey.... mersinde motorculuk mu öldü motorcularmı anlamadım ki kimse bişi yazmıo.... orda kimse varmmı ? varsa gaz versin ....

varız ya, ahanda burdayız kardeşim ;) sadece bazı sebepler ve hastalıklardan dolayı mola verdik diyelim :cat:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
198
vay be arkadaşlar hepinizin tekerine sağlık güzel olmuş eski günlerimizi hatırlattınız bizlere ben,eren,alper, sencer, ahmet mustafa yunus vs 23 nisanlarda 19 mayıslarda böyle etkinlikleri yapardık şimdimi yapanlara arada bir araba ile katıla biliyorum neyse sağlıcakla kalın by
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
181
yaaa ne gunlerdı onlar
hepsı gerıde kaldı ama ne guzelkı mersınde ılk tık
bunu yaparken bence ılk ve tekızz de
 
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
63
selam arkadaşlar bu gün mersin mt den birileri silifke taraflarına gitmişmiydi?
limonlu kasabasının çıkışında bi kahvehane gibi yerde sanki 5-6 tane motorcu arkadaşları gördüm.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
bu gün 170 km yol yaptım.az kalsın radar yiyodum.önümdeki hayabusa 106 km yle yedi.benmki 98 km olduğu halde yazmdı polis abilerim.öğrenciyiz falan dedim.affetti saolsun.silifke.susnoğlu.cennet-cehennm-limonlu.ayrıca her gördüğümüz yerde denize girdik arkadaşımla.bu arada hayabusanın sahibini tanımam:pben motoru yakından incelemk için yanına kadar gittim.nazar değdrdim adama radara girdi:payrıca mersine gelincede delirmiş vaziytte müthiş bi çılgınlık örneği göstererk sarnıca tatlı yemeğe çıktık.hiç resim yok bazı sebeblerden dolayı resim çekmeye fırsat olmadı.resim olmadan bu yazıyı yazma gereğinide neden duydum bilmiyorum:psaygılar mersin mt!
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bu gün 170 km yol yaptım.az kalsın radar yiyodum.önümdeki hayabusa 106 km yle yedi.benmki 98 km olduğu halde yazmdı polis abilerim.öğrenciyiz falan dedim.affetti saolsun.silifke.susnoğlu.cennet-cehennm-limonlu.ayrıca her gördüğümüz yerde denize girdik arkadaşımla.bu arada hayabusanın sahibini tanımam:pben motoru yakından incelemk için yanına kadar gittim.nazar değdrdim adama radara girdi:payrıca mersine gelincede delirmiş vaziytte müthiş bi çılgınlık örneği göstererk sarnıca tatlı yemeğe çıktık.hiç resim yok bazı sebeblerden dolayı resim çekmeye fırsat olmadı.resim olmadan bu yazıyı yazma gereğinide neden duydum bilmiyorum:psaygılar mersin mt!

tekerine sağlık.. umarım biraz olsun akıllanmışsındır.
 
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
63
bu gün 170 km yol yaptım.az kalsın radar yiyodum.önümdeki hayabusa 106 km yle yedi.benmki 98 km olduğu halde yazmdı polis abilerim.öğrenciyiz falan dedim.affetti saolsun.silifke.susnoğlu.cennet-cehennm-limonlu.ayrıca her gördüğümüz yerde denize girdik arkadaşımla.bu arada hayabusanın sahibini tanımam:pben motoru yakından incelemk için yanına kadar gittim.nazar değdrdim adama radara girdi:payrıca mersine gelincede delirmiş vaziytte müthiş bi çılgınlık örneği göstererk sarnıca tatlı yemeğe çıktık.hiç resim yok bazı sebeblerden dolayı resim çekmeye fırsat olmadı.resim olmadan bu yazıyı yazma gereğinide neden duydum bilmiyorum:psaygılar mersin mt!

aynı yolu bende cumartesi günü gittim ama ben taşucuna kadar gittim.memleket hasreti işte.:(eski memleketim)
yaklaşık iki aydır denize girmiyordum her yerde durdum bende resimleri vardı yükleyeyim diye iki kere denedim ama bilgisayardaki virüsler bir türlü izin vermedi kısmetse yarın yüklicem.
hafta sonları oralara giden bir sürü mersinli arkadaş var sanırsam çünkü yolda baya bi motorlu arkadaş gördüm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst