[Mersin - MT]

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
evet tarsus fatihi geldi.sularrr buz gibii

sonunda geldin sanırım. hoşgelmişsin be abim....:rendeer: gözümüz yollarda kaldı :cat:

iyi akşamlar mersinli arkadaşlarım
mersin MT bu pazar bir yere gitmiyormu :silent:

bilmem
bu haftayı pas geçeriz sanırım. çünkü güzel bir gezi hazırlığımız var yakında.
geilerimizin planlarını buradan takip edebilirisniz

abi ben sana neden cvp vermemişimdir bi düşünsene:pr:kntr yoktu.başkasından istemeyede utanıyorum:salut:bide sen böle yapıon nie üzüon ben ya:pr:

seni üzermiyim hiç geleceğin Mersin Mt lideri :wiinkk:
ama bu arada sakın motosikletini kimseye verme...
kendini de özletme
istersen özlet, zaten az özlüyom seni :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
seni üzermiyim hiç geleceğin Mersin Mt lideri :wiinkk:
ama bu arada sakın motosikletini kimseye verme...
kendini de özletme
istersen özlet, zaten az özlüyom seni :queen:[/QUOTE]
:pr::mrgreen:ne demişler at avrat silah.vermem ben yawru ceylanımı kimselere:cat:

hadi bu pazar susanoğlu yapraklı koya gidelim sezonu açalım.ordan silifkeye geçip bişler içip dönelim.nasılım:p?
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
iyi akşamlar mersinli arkadaşlarım
mersin MT bu pazar bir yere gitmiyormu :silent:



Abi, bosver Egner'i iste, yolu da bozuk zaten :queen:, biz Yurekce'yi de alalim gezelim Mersin civarlarinda...

Ya da madem Egner plani var, cagiralim arkadaslari, agirlayalim buralarda. Zaten borcumuz birikmis vadesiyle, bilenler bilir, kendimizi affettirmemiz gerekli.
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
29
gezgin resimler nerdeeee????

bende gezi istiommm beni de göturunnn geziyeee:queen::wiinkk:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
millet susanoğlu yapraklı koy diyorum bu pazar diyorum aloooo tepki verin ya:pr:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
milleeeeeeeetttt

babalar gezi planlarınız güzel ama sanırım bu hafta ben yokum malesef
bu hafta ben by geçecem
gelecek hafta da sanırım pas geçerim
ondan sonraki hafta aybaşııııı
o zaman ben yanından geçtiklerime bye bye çekeriiiim :p
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
milleeeeeeeetttt

babalar gezi planlarınız güzel ama sanırım bu hafta ben yokum malesef
bu hafta ben by geçecem
gelecek hafta da sanırım pas geçerim
ondan sonraki hafta aybaşııııı
o zaman ben yanından geçtiklerime bye bye çekeriiiim :p

:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sayende kalmadı nöron falan.aptal olduk.farkındaysanız her mesajınızda bu durumla krşılaşıyorum
:pr::pr:

tamam lan, senin için yarın ufak bişi yapmaya çalışacam ama sen de söz verecen, dersleri aksatmak yok!!! anlaştık mı????:silent:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
sencerim selam :) .bugün bir kardeşimle tlfnla görüştük sen beni söylemişsin yardımcı olur diye.
yer sordu, gelim dedim faydam olsun, gerekmediğini söyledi ancak tarif verdim, belki ortamı müsait olmayabilir bende hoş karşıladım.kendine iyi bak
arkadaşlara selam :rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sencerim selam :) .bugün bir kardeşimle tlfnla görüştük sen beni söylemişsin yardımcı olur diye.
yer sordu, gelim dedim faydam olsun, gerekmediğini söyledi ancak tarif verdim, belki ortamı müsait olmayabilir bende hoş karşıladım.kendine iyi bak
arkadaşlara selam :rendeer:

abim çok teşekkür ederim. zaten senin candan yaklaşımına çok güvendiğim için senden yardım istedim. arkadaşa gerçekten çok yabancı olmuşsun. görüşmek üzere abim benim.. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst