Mersin İl Temsilcisi
- Katılım
- 2 Ağu 2006
- Mesajlar
- 10,372
mersin mt herkese selam hayırlı işler bol kazançlar
sağolasın kardeşim.. görüşmek üzere...
mersin mt herkese selam hayırlı işler bol kazançlar
evet tarsus fatihi geldi.sularrr buz gibii
iyi akşamlar mersinli arkadaşlarım
mersin MT bu pazar bir yere gitmiyormu :silent:
abi ben sana neden cvp vermemişimdir bi düşünsener:kntr yoktu.başkasından istemeyede utanıyorum:salut:bide sen böle yapıon nie üzüon ben ya
r:
iyi akşamlar mersinli arkadaşlarım
mersin MT bu pazar bir yere gitmiyormu :silent:
Abi, bosver Egner'i iste, yolu da bozuk zaten :queen:, biz Yurekce'yi de alalim gezelim Mersin civarlarinda...
yakaladımmmm...satış hır:
r:
r: :farao:
:queen:
bu hayaleten korkar oldum :cyclopsan insanın kanına girmeye çalışıyor :queen:
tabi ben kanmam ve eğnere giderim :cat: :queen:
milleeeeeeeetttt
babalar gezi planlarınız güzel ama sanırım bu hafta ben yokum malesef
bu hafta ben by geçecem
gelecek hafta da sanırım pas geçerim
ondan sonraki hafta aybaşııııı
o zaman ben yanından geçtiklerime bye bye çekeriiiim![]()
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
lan kafanı o kadar çok vurma, salaklığın ilerlicek :queen:
sayende kalmadı nöron falan.aptal olduk.farkındaysanız her mesajınızda bu durumla krşılaşıyorum
r:
r:
sencerim selam.bugün bir kardeşimle tlfnla görüştük sen beni söylemişsin yardımcı olur diye.
yer sordu, gelim dedim faydam olsun, gerekmediğini söyledi ancak tarif verdim, belki ortamı müsait olmayabilir bende hoş karşıladım.kendine iyi bak
arkadaşlara selam :rendeer:
tamam lan, senin için yarın ufak bişi yapmaya çalışacam ama sen de söz verecen, dersleri aksatmak yok!!! anlaştık mı????:silent: