Merhabalar ben motocrosscu barış

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
hoşgeldin... :)

ben de bi gün böyle uçacam (son uçuşum olacak:p)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Ahaa Barış. Barış nbr? :mrgreen:
Yaa seni görmüşken ; benim MSN listesinde sorun oldu.:farao:

MSN adresini özel mesajdan atarsan memnun olurum! Ya da listende varsam bana ileti gönder.OK

Tekrar hoşgeldin...:cat:
 
Katılım
28 Ara 2006
Mesajlar
258
Öncelikle hosbulduk arkadaslar.

Burcu neden olmasın beni msn ye eklersen sana yardımcı olabilirim özel msj la msn adresimi yolluyorum
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Baris sen bu isi biliyon kardes.bu fotolardan 1-2 tanesini msn'de avartar olarak kullansam herhalde kizmassin ha ?
Sana bu iste basarilar dilerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst