Burcu Katılım 20 Kas 2006 Mesajlar 1,233 28 Ara 2006 #21 hoşgeldin... ben de bi gün böyle uçacam (son uçuşum olacak)
V viper_1 Katılım 21 Eki 2005 Mesajlar 3,170 29 Ara 2006 #23 Ahaa Barış. Barış nbr? :mrgreen: Yaa seni görmüşken ; benim MSN listesinde sorun oldu.:farao: MSN adresini özel mesajdan atarsan memnun olurum! Ya da listende varsam bana ileti gönder.OK Tekrar hoşgeldin...:cat:
Ahaa Barış. Barış nbr? :mrgreen: Yaa seni görmüşken ; benim MSN listesinde sorun oldu.:farao: MSN adresini özel mesajdan atarsan memnun olurum! Ya da listende varsam bana ileti gönder.OK Tekrar hoşgeldin...:cat:
Burcu Katılım 20 Kas 2006 Mesajlar 1,233 29 Ara 2006 #24 attım abiii :mrgreen: ba-rış bi-ze cross öğ-ret
V viper_1 Katılım 21 Eki 2005 Mesajlar 3,170 29 Ara 2006 #25 BUnReCU' Alıntı: attım abiii :mrgreen: Genişletmek için tıkla ... Adresi birisi 3 vakte kadar yollayacak demişlerdi. Adresi veren kişinin adı da B ile başlayacakmış...
BUnReCU' Alıntı: attım abiii :mrgreen: Genişletmek için tıkla ... Adresi birisi 3 vakte kadar yollayacak demişlerdi. Adresi veren kişinin adı da B ile başlayacakmış...
kingOfTheExtreme Katılım 28 Ara 2006 Mesajlar 258 29 Ara 2006 Konu Yazar #27 Öncelikle hosbulduk arkadaslar. Burcu neden olmasın beni msn ye eklersen sana yardımcı olabilirim özel msj la msn adresimi yolluyorum
Öncelikle hosbulduk arkadaslar. Burcu neden olmasın beni msn ye eklersen sana yardımcı olabilirim özel msj la msn adresimi yolluyorum
SmirnouF Katılım 17 May 2006 Mesajlar 2,547 29 Ara 2006 #28 Baris sen bu isi biliyon kardes.bu fotolardan 1-2 tanesini msn'de avartar olarak kullansam herhalde kizmassin ha ? Sana bu iste basarilar dilerim
Baris sen bu isi biliyon kardes.bu fotolardan 1-2 tanesini msn'de avartar olarak kullansam herhalde kizmassin ha ? Sana bu iste basarilar dilerim
kingOfTheExtreme Katılım 28 Ara 2006 Mesajlar 258 29 Ara 2006 Konu Yazar #30 Fotolarımı avatar olarak kullanabilirsiniz arkadaslar yeterki reklam yapın=) Hosbulduk
ümmet perkitan Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 4,166 29 Ara 2006 #31 çok yukarılara çıkmışsın aşağı in kardeş .hoşgeldin
SmirnouF Katılım 17 May 2006 Mesajlar 2,547 1 Ocak 2007 #33 kingOfTheExtreme' Alıntı: Fotolarımı avatar olarak kullanabilirsiniz arkadaslar yeterki reklam yapın=) Hosbulduk Genişletmek için tıkla ... ama ben yaptim bu hareketi deyecegim.kabul mu ?
kingOfTheExtreme' Alıntı: Fotolarımı avatar olarak kullanabilirsiniz arkadaslar yeterki reklam yapın=) Hosbulduk Genişletmek için tıkla ... ama ben yaptim bu hareketi deyecegim.kabul mu ?
kingOfTheExtreme Katılım 28 Ara 2006 Mesajlar 258 1 Ocak 2007 Konu Yazar #34 =) oyle olmaz yoksa sponsor bulmam zorlasır. =) Ama al motorunu yap nolcakki zaten zor diil
enginkadan Katılım 2 Ara 2006 Mesajlar 196 1 Ocak 2007 #35 hoşgeldin barış kardeşim kingOfTheExtreme' Alıntı: hosbulduk arkadaslar sagolun Genişletmek için tıkla ... hoşgeldin kardesim
hoşgeldin barış kardeşim kingOfTheExtreme' Alıntı: hosbulduk arkadaslar sagolun Genişletmek için tıkla ... hoşgeldin kardesim
kıllıtarkan Katılım 1 Eyl 2006 Mesajlar 2,695 1 Ocak 2007 #36 ooo hocam hoşgeldin bu motor yerden gidiyomu?
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 1 Ocak 2007 #37 Hoşgeldin...:rendeer:
kingOfTheExtreme Katılım 28 Ara 2006 Mesajlar 258 3 Ocak 2007 Konu Yazar #40 Yerde pek kullanmadım. Sende hosgeldin ada daha yenisin =)