Merhabalar ben de kendimi tanıtayım...

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Tamam biraz geç oldu kabul ediyorum:queen::queen:
İlk foruma girdiğimde bi yazıları okumuştum öyle pek gezmedim direk atladım araya sağolsun kimse de hor görmedi ama kendimi tanıtmayı unuttuğumu şimdi hatırladım.:queen:
15 Mart 1991 doğumluyum
boy 1.73
kilo 59
race tipi motorları seviyorum
boş zamanlarımda sorular bölümünde ilginç sorularımla üyelere işkence ederim:queen:
ilk geldiğimde 600 le başlanmaz demelerine rağmen bisürü 600-650 bu nasıl bana diye sormuştum:queen: özür dilerim şimdi annlıyorum neyse uzatmıyım bu kadar...
bi de adım Kaan Öztürk (üye zoruyla yazılmıştır)
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Niye acele ettin be, okulunu bitirip askerden döndükten sonra açardın bi başlık:queen:

Buda yeni moda galiba, benimde tanışma başlığım yok, bendemi açayım töpee töpeee:p
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Niye acele ettin be, okulunu bitirip askerden döndükten sonra açardın bi başlık:queen:

Buda yeni moda galiba, benimde tanışma başlığım yok, bendemi açayım töpee töpeee:p
Aç aç ben sana üye toplarım :queen:(tanışma başlığı dayanışması)
Ama bak lahmacuncuyu unuttum sanma:queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
hoş geldin dostum :queen:

daaa ismini yazmayı unutmuşun


edit:bende 17 yaşındayım bende racing severim

ne çok ortak noktamız varmış :queen:

yalnız sen biraz zayıfmışın ben 90 92 kilo civarlarındayım:queen::queen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Niye acele ettin be, okulunu bitirip askerden döndükten sonra açardın bi başlık:queen:

Buda yeni moda galiba, benimde tanışma başlığım yok, bendemi açayım töpee töpeee:p

aYe sen de bize kendini tanıtsana:cherry:
Nelerden hoşlanırsın, boş zamanlarında neler yaparsın, sence hayatın anlamı nedir? :p
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
hoş geldin dostum :queen:

daaa ismini yazmayı unutmuşun


edit:bende 17 yaşındayım bende racing severim

ne çok ortak noktamız varmış :queen:

yalnız sen biraz zayıfmışın ben 90 92 kilo civarlarındayım:queen::queen:

Meaaşallaahhhh :queen:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
hoş geldin dostum :queen:

daaa ismini yazmayı unutmuşun


edit:bende 17 yaşındayım bende racing severim

ne çok ortak noktamız varmış :queen:

yalnız sen biraz zayıfmışın ben 90 92 kilo civarlarındayım:queen::queen:
valla benim adım fıstık deil beni kırbaçlama da:mrgreen:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
çok yazık ya:mrgreen:bu yaşta SS lerden :cherry:hoşlanılırmı bende 18 im ama SS lerden nefret ediyorum aYe kötü örnek oluyosun bak herkeze sat şu tipsiz makinayı :mrgreen::p:cherry:


hoşgeldin arkadaşım sıkma sen canını 2 sene 2 nick geçti üye olalı daha tanışma topiği fln açmadm:mrgreen::mrgreen::cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
valla benim adım fıstık deil beni kırbaçlama da:mrgreen:

Çok iiydi :queen::queen::queen:

çok yazık ya:mrgreen:bu yaşta SS lerden hoşlanılırmı bende 18 im ama SS lerden nefret ediyorum aYe kötü örnek oluyosun bak herkeze sat şu tipsiz makinayı :mrgreen::p:cherry:

Satıyım tabi, aklında bir fiyat var mı pazarlık mı yapalım?

Eğer satabilirsem yeni kasa 1000RR alcam martta:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
Çok iiydi :queen::queen::queen:



Satıyım tabi, aklında bir fiyat var mı pazarlık mı yapalım?

Eğer satabilirsem yeni kasa 1000RR alcam martta:queen::queen::queen:


Aslında bi fiyat var aklımda üzerine 1000ytl ver anlaşalım onuda hurdacıya veriken hurdacıyı ikna babında hani yoksa hurdacı alıp napıcak 1000rr ti dimi ama:):):):mrgreen::mrgreen::cherry:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
hediye 1000rr kabul edilir::blusssh:::fool::::sorcerer::melek02:::156::::152::::151::
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
aYe sen nereye yassan geyik alıyo götürüyo topic i ya nasıl bişisin sn ya çömedim seni :mrgreen: :p bambu sende haketmıyo değilsin imzanı:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst